Haha ben zooooo benieuwd!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haha ben zooooo benieuwd!!

Al zal er met dit weer niet veel van komen, maar ach, dan heb ik vast de spulletjes in huis. Koopziekte..... Heb van Sinterklaas
peesbeschermers gekregen, grijze met roze binnenkant en roze elastiek
Moet je maar laten weten dan want dat lijkt me echt super gaaf.
Ben ook erg nieuwsgierig 
En lekkere warme stalschoenen zijn nu idd wel handig 
Zo braaf en ontspannen maar wel lekker alert aan het rondkijken. Touw heeft bijna de heletijd slap gehangen. Hebben meer als een half uur gelopen. Was echt heerlijk.
Ben ook wel benieuwd naar je nieuwe paardenbeestje hoor?!
Maar als er daar net iets meer gebeurd dan de vorige stal, maar er is toch voldoende rust dan is datj uist wel fijn voor ze, beleven ze nog eens wat
Was net aan t rijden toen de rest ( 3anderen) bedachten dat we wel op buitenrit konden... ik dus totaal onvoorbereid, zij snel gaan zadelen, ik wat gaan galopperen door de bak om de frissigheid er af te rijden en toen gewoon met ze mee gegaan zonder hulpteugel o.i.d... 'bekend' paadje gelopen, weer wat paarden (En heeeeuuule enge bewegende stenen = schapen) tegen gekomen maar ze heeft zich echt keurig gedragen.. zo ontspannen heeft ze nog niet eerder gelopen buiten... We waren ook leuk met twee schimmels en twee donkerbruine buiten, allemaal even groot, liepen netjes twee aan twee, net carrousel
Heel fijn weer even, op mijn koude neus en tenen na... 
Gaat hopelijk goed, ik blijf er gewoon bij, maar ik denk dat ik even wegkijk wanneer hij in slaap gedaan wordt, dat lijkt me eng.

Maar als het extreem wordt is dat wel heel erg vervelend natuurlijk... Hopen dat je plan goed gaat werken Jolijn!