Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hier komen ze ook alweer op vakantie. Jullie hebben het verder al gelijk gezellig? Kennismaking met de paarden goed verlopen?
. Maar ja handelaren zijn er tegenwoordig ook zo goed in om bepaalde dingen te verbergen... En of er van binnen iets mis is of iets psychisch dat zie je denk ook niet zo snel. En daarnaast denk ik ook wel dat je het meeste pas leert als je een eigen paard hebt. Op een manege krijg je vrij weinig mee van ziektes, tja je ziet het wel een beetje als een paard kreupel loopt maar verder... Een verzorgpaard krijg je ook wel weer wat meer mee (maar ja als je net een hele gezonde treft dan leer je het nog niet). Daarnaast zou ik ook eerder van een paard wat je langer kent kunnen zeggen of ie wat heeft dan een paard wat je net voor het eerst ziet. Een paard wat normaal heel actief is wat er nu een beetje sloom bij staat zou je anders niet herkennen... Weet je dat het paard normaal anders is dan zou je zeggen goh misschien issie niet lekker even temperatuur opnemen...
. Is er een ras katten wat niet zo ernstig verhaard? 
ik zou dr 's nachts bang van zijn!

ik kan daar ook niet tegen

in anky banana
Haha, leuk al die kattenpics!
hahahaha!
Ik heb ook een geweldige rode kater (hij ziet er niet uit als een monster, maar geloof me; het is me er eentje, zijn nieuwste kunstje: de koelkast open maken..)

haha niks voor mij. 
Haha maar Solo ziet er ook stoer uit zeg! Ik had zelf nooit verwacht dat katten zo leuk konden zijn dat ik ze nam trouwens
.
. Wij hebben geen katten, alleen 1 hondje.
. Balen dat het bij jou wat minder ging.
. Ze loopt de heletijd tegen mama aan te springen. Of ze gaat in een keer 20 meter wegrennen van mama vandaan.