Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga even bij lezen! Hier alles goed, nog steeds met de verhuizing bezig, man wat een spullen.. We hebben een plek gemaakt voor de paardenboxen en een paddock, die moeten echter nog wel gebouwd worden. Ow en Darius en Mabrouk hebben al een paar keer samen gespeeld! We waren bang dat Darius te sterk zou zijn voor Mabrouk, maar Mabrouk is sluwer en ze vermaken zich kostelijk

.
. Fijn dat Mabrouk en Darius goed gaan samen
.
.
. Ze is erg brutaal en nieuwsgierig. Ze heeft vandaag zelf haar halster afgedaan
. Dat lag in ergens in de wei.
. Ze is erg lastig op het moment. De ene dag is ze heel lief en mogen we bij haar en Nouchka komen en de volgende dag is ze niet te genieten en mag er absoluut niemand bij komen ( wij ook niet). En ze heeft het zo druk met Nouchka beschermen tegen andere paarden dat ze dus niet veel eet.
. En het is helaas niet mogelijk om een weiland tussen Shaddy en de andere paarden vrij te laten
. 

wel jammer dat Shaddy wat is afgevallen..
madelief88 schreef:Voor de geinteresseerde, Fuur weer eens aan het werk: [RIJ-ITP] Knappe Furia (PRE) weer aans het werk
madelief88 schreef:Branka: Was je naar die in HHW gegaan? Ik ben er vandaag ook ff langsgeweest, had het eea nodig en meteen 2 rijbroeken voor maar 30 euries gescoord. Zullen wel niet de besten zijn maar ze zijn leuk en had ze echt nodig!
madelief88 schreef:Bedoel je dat Frío ook weleens ongekookte lijnzaad krijgt? Dat is toch giftig
. Smaakt hem prima.Nouvel schreef:branka, gaaf zeg, springles, stoer!

Althans, ik heb wel even nodig om mezelf er toe te zetten. Maar dit zou ik ook nog wel aan durven... Dus het is niet zo dat je zoals hier in NL met zoveel punten kunt doorstromen naar de volgende klasse?
Maar ik vind het wel mooi om allemaal te zien. En ik heb echt nooit geweten dat Tunesië ook eilanden had en dan maar liefst 4 uur rijden! Wow! Da's geen klein eilandje. Zo te lezen grootse plannen in de hitte. Hoe warm is het nu bij jullie? Mooie foto!
Ik ga maar niet vragen wat je van ons vindt...

balen dat het niet lekker ging met Sam, toch maar weer aan de ongebroken dan, maar wel leuk dat Sabrina nu volop galoppeert! Prince helemaal uitgeput arme pony
Jaaaah Ze is er ze is er! En ze is hardstikke leuk!

Zij zijn hier ineens de straat aan het herbestraten en vorige week vrijdag hebben ze de brief in de bus gedaan dat je auto dan dus gister ochtend weg moest zijn. En wij waren vanaf woensdag weg
En nee, we wisten het dus echt niet eerder. Wel dat het eraan zat te komen, maar deze gemeente kennende kan dat weken, maanden duren (ze zijn nu net bezig bij ons achter een kinderopvang je herbouwen die al 2 jaar geleden afgebroken is en toen gebouwd had moeten worden). En nu dit herbestraten kan dus ineens heeeel snel. (het is nav mijn eigen klacht omtrent het niet afwateren. Dus wel fijn! Maar dat we het even eerder te horen kregen zeg...)
Maar even lopend de boodschappen gedaan en ben blij dat ik het hondje pas vrijdag ga halen... Wat een gedoe. Dochter helmaal in tranen van "hoe moet dat nou"... Als het goed is kan ik de auto om 3 uur weg halen zodat zij door kunnen die parkeerplaats aan te pakken. bedouin schreef:Jaaaah Ze is er ze is er! En ze is hardstikke leuk!
![]()
Martine, waaaah mooie beelden! Super bedankt voor je aanbod maar zoals ik al had voorspeld wilden de mannnen toch graag linea recta naar huis terug, uiteraard mocht ik niet rijden! We hadden het getroffen met de bootdiensten en hoefden niet lang te wachten. Tegen 2-en waren we weer thuis, waar echter wel een heel peloton jawel- kakkerlakkken zaten te wachten als een soort welkomstcomite, niet zo leuk natuurlijk, om meteen met dat soort insecten geconfronteerd te worden, maar het hoort erbij, zullen we maar zeggen.
Voila hier een detail uit de kaart van Tunesie, waar je Douz kunt zien liggen tov Djerba.
Een linkje om de kaart groter te bestuderen