Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madelief88 schreef:Voor de geinteresseerde, Fuur weer eens aan het werk: [RIJ-ITP] Knappe Furia (PRE) weer aans het werk
madelief88 schreef:Branka: Was je naar die in HHW gegaan? Ik ben er vandaag ook ff langsgeweest, had het eea nodig en meteen 2 rijbroeken voor maar 30 euries gescoord. Zullen wel niet de besten zijn maar ze zijn leuk en had ze echt nodig!
madelief88 schreef:Bedoel je dat Frío ook weleens ongekookte lijnzaad krijgt? Dat is toch giftig
Nouvel schreef:branka, gaaf zeg, springles, stoer!
bedouin schreef:Jaaaah Ze is er ze is er! En ze is hardstikke leuk!
![]()
Martine, waaaah mooie beelden! Super bedankt voor je aanbod maar zoals ik al had voorspeld wilden de mannnen toch graag linea recta naar huis terug, uiteraard mocht ik niet rijden! We hadden het getroffen met de bootdiensten en hoefden niet lang te wachten. Tegen 2-en waren we weer thuis, waar echter wel een heel peloton jawel- kakkerlakkken zaten te wachten als een soort welkomstcomite, niet zo leuk natuurlijk, om meteen met dat soort insecten geconfronteerd te worden, maar het hoort erbij, zullen we maar zeggen.
Voila hier een detail uit de kaart van Tunesie, waar je Douz kunt zien liggen tov Djerba.
Een linkje om de kaart groter te bestuderen