[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:56

ROFL hahahahaha, oh god, nou wel gezelligg hooorr! Ik hoop t!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:58

Jaa maarre luister :p chico komt toch de 25ste?
Das een zaterdag toch, hoelaat gaat die ongeveer komen dan?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 23:07

Jaa, als alles goed gaat komt ie de 25ste idd!! Hyper! Maar Benthe moet werken, dus dat wordt pas na 17.00 u rijden naar Limmen, reken maar daar om 19.00 uur zijn, dan nog inladen (kan snel gaan, maar kan ook drama worden Clown ) en dan nog terug rijden. Reken maar ong. rond 21.30/22.00 uur???

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 08:38

Ilona -> Das helemaal mooi meegenomen dat je nog meer gaat verdienen!
Zie je wel, alles komt uiteindelijk wel weer goed! Clown
Leuke foto's van je kanjer, en hij kan mooi draven zeg!

Michelle -> Zelfs het licht natspuiten heeft geen zin ben ik van overtuigd.
Rintske ploegt nl alles om.
Ik heb al eens geprobeerd te potten, maar dan wordt het zo nat dat ze met 2 dagen staat te soppen en dat wil ik nou juist niet.
Ik leg me er maar bij neer dat ik elke dag zo goed als haar stal moet leegtrekken.
Gelukkig heeft de pensioneigenaar er geen moeite mee, ik kan er ook niets aan doen dat ze zo'n smeerlap is zegt ie. Haha!

Suzanne -> Fliefd! Haha! Geniet maar lekker van je buikvlinders!

Frank -> Gelukkig gaat het al weer wat beter met je, de AB slaat goed aan.

Sanne -> Bofkont dat je Yaco mag vertroetelen en rijden! Haha!
Ik zou willen dat mijn vent zoiets romantisch zou doen, daar zit echt geen spatje romantiek in, hoor.
Zelfs een kaarsje aansteken doet ie niet, laat staan dat ie mij eens verrast met een eigen gekookt diner, massage of romantische film......... Huilen

Stephanie -> Welkom hier! Clown

Cyrina -> Beter overbezorgd dan dat het je niets doet, toch?
Ondanks dat ie al niet meer bij je thuis stond zal je hem wel gaan missen........

Petra -> Had je gisteravond al ff gesproken, maar jammer dat jullie vakantie niet doorgaat.
Dan gaat onze meeting ook niet door helaas, kom toch echt niet even over naar Disneyland! Haha! Haha!
Wens Celine maar sterkte toe, ze zal het rijden met Rox wel missen.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=&f=11&t=1008865#p41054340
Gaat over die duitse 'amazone', of beter gezegd; dierenbeul.
Vind het zowiezo al een vreemde zaak dat er mensen zijn die hun paarden naar haar hebben gebracht terwijl ze wisten van haar veroordeling in 2007........

Straks naar Rintske toe, we hebben les.
Tis weer lekker weer dus we gaan mooi de buitenbak in! Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:21

Ilona: Leuke foto's!! Wat een macho!
Soms wordt het begin van de film niet eens gehaald Tong uitsteken

Sanne: Het is echt leuk nieuws!! Hij komt natuurlijk wel voor de camera Knipoog Ik geloof dat film kijken op bokt als fietsen vertaald worden....test: neuken *ja dus:P*

Cyrina: Leuk dat je hem in het begin ook nog zo kan volgen!!

stephanie: Welkom!

peet: Balen van je vakantie! maar disneyland is wel een hele leuke vervanger! Gaan jullie met zn 2e?

jolijn: Super!! Dat beloofd wat als het nu al lekker zit!

michelle: Waar blijft die foto van je tatoo nou!

saida: Shannon is gelukkig heel schoon! Alles achteraan in de stal op een hoopje (hooguit 3 kwart m2 vies) de rest schoon en droog! Heerlijk!
Hopelijk zijn met dit lekkere weer neit alle spookjes en kaboutertjes rond de bak verzameld Knipoog

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:31

Ok, Iloon gaat me vermoorden, maar aangezien ik haar paard moet ophalen/inrijden, vind ik dat ik alle recht heb deze foto's te plaatsen Haha!

Afbeelding
Vraag maar niets...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog 3 van die grote witte zondag. De rest is een beetje raar door de regen, daar lijkt hij net een manegeknol op Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Z'n halve hoofdje dan;
Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:57

hahaaaha leuke foto`shoot van iloon en de rest hahahaahha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:12

Leuke foto's Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:18

leuke foto's! En ahja ilona staat op een foto met chico ook zo met dr tong Knipoog We raken er aan gewend! dr shirt is wel heel toepasselijk Knipoog
Nou heb ik eindelijk een beeld van mats, had hem groter ogend verwacht, maar jullie zijn een leuke combi! Wat rij je precies?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:26

B Knipoog , pas 1 keer gestart met hem.

En hij is groot, maar ik ook. Ik ben 180 Haha! . Ik zal vandeweek eens een foto maken met Iloon ernaast, voor het idee.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:47

Met Yaco gaat het goed Haha! Hij is lekker rustig en helemaal verliefd op Saturno Nagelbijten / Gniffelen We hebben hem vandaag gelongeerd, wat hij heel spannend vond, want er waren allemaal merries als toeschouwer Tong uitsteken Daarna heeft Lisa nog even op hem gezeten en hebben we hem weer naar zijn stal gebracht. Hij is erg mooi Cyrina, heeft echt een mooi hoofdje!

Met Vaidosa gaat het ook super! Ze neemt steeds beter het bit aan en we hebben vandaag ook zonder hulp gegaloppeerd en zelf een sprongetje gewaagd Nagelbijten / Gniffelen En dat vind ze echt heel leuk Tong uitsteken

Jolijn: Hoe was je eerste galopje Knipoog

Peet: Disneyland is ook leuk Haha! Is helaas wel zonder paarden, maar toch Knipoog
Hoe is het met je zwangere cavia?

Michelle90: Ik waardeer ook wel dat hij zijn best heeft gedaan, maar volgende keer mag hij ook wel naar de chinees of langs de mc gaan als hij moet koken Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Ilona: Oeh lekker bij de griek!! Vingers aflikken Daar wil ik ook weer eens heen Haha!
Enne, misschien kan je vrijdag 17 of zaterdag 18 oktober langs komen? Kan je mee naar Lisa en Yaco nog eens zien Tong uitsteken

Saida: Ik had hem ook verplicht iets romantisch te bedenken Knipoog uit zich zelf stuurt hij hoogstens een kaartje Tong uitsteken
Jeetje, dat er uberhaupt nog paarden van anderen bij haar op stal stonden..

Michelle: Dat vermoeden had ik ook al Nagelbijten / Gniffelen maar gezien de reacties hierboven toch niet en is het meer lief samen zijn!
Ik had vandaag mijn camera al mee, maar de accu was leeg, dus morgen komen er foto's!

Benthe: Whahaha, wat een briljante foto's ROFL
ah, dat is dus de reus Mats, het is een mooi beestje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:49

Ja gaaf Sanne!

Heel fijn! En gewoon heel erg eh ja, beschaafd allemaal, alsof we al jaren met elkaar rijden!

Heerlijk!

Fijn dat het nu alweer zo goed gaat met Yaco zeg!
Ben echt benieuwd strakkies onder het zadel!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:59

Ik had ook niet verwacht dat hij zo rustig zou zijn, buiten vind hij het allemaal nog wel spannend, maar binnen is hij heel lekker relaxt.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:00

Pfff,het gaat hard hier! kan het bijna niet meer bijhouden Tong uitsteken

Was nml ook druk op een ander topic over border collies....mensen zochten een border maar dan het liefst een uit "showlijnen" die niet werkt...dat doet mijn border collie hart zeer Boos! Het is juist dátgene wat een border onderscheidt van alle andere rassen,dat werkvermogen mag er niet uit gefokt worden,neem dan een labrador of golden of wat dan ook Boos!
Zelfde als dat je een hackney wil fokken zonder knie-actie,of een shetlander van 1.60m,of een draver die niet kan draven....
Eigenlijk vraag ik me af waar ik me druk om maak,maar kan het niet laten Bloos

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:14

Borderjay, sommige mensen gaan inderdaad alleen maar voor het uiterlijk. Vreselijk is dat. Ik moet zeggen dat ik het ook wel van mooi houdt (wie niet Knipoog). Maar karakters zijn toch echt het belangrijkst.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:19

spokie79 schreef:
Borderjay, sommige mensen gaan inderdaad alleen maar voor het uiterlijk. Vreselijk is dat. Ik moet zeggen dat ik het ook wel van mooi houdt (wie niet Knipoog). Maar karakters zijn toch echt het belangrijkst.

Je kan ook beide hebben Haha!
Maar het is natuurlijk raar om een border te willen waar geen drijfvermogen in zit,gefokt op show Verward Gestoord

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:21

Dankjullie voor het welkom heten! Haha!
@flamon: ik heb mijn mannetje pas net gekocht en hij komt morgen ook pas echt bij mij op stal staan dan zullen er zeker meer foto's volgen!! Maar op het moment heb ik niks anders sorry.
@borderjay: ben het echt 100% met je eens, neem dan een ander soort hond. Afblijven van het ras, sowieso worden er steeds meer border collies gefokt waar ik ook niet echt een voorstander van ben. en iedereen koopt ze maar, ookal weten ze niks van het ras af. Ik kan me daar ook best druk om maken. Mijn border collie is geweldig, zou der niet anders willen en dat is het ras, borders willen werken.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:24

Maar ik kan het beter met rust laten en van me af zetten,want ik word er helemaal kriegel van Knipoog

even bij reageren:

Fijn dat Yaco een goed tehuis krijgt,en leuk Sanne dat jij hem gaat rijden!

Jolijn: Super dat het zo goed gaat! Heerlijke beesten die kruisingen hè Haha!

Peet: arme dochter en arme jij Ach gut gelukkig heb je een alternatief Knipoog

Iloon: Is dat je nieuwe baantje, als kooi danseres? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:25

Heerlijk Lovers

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:28

Loveable schreef:
Dankjullie voor het welkom heten! Haha!
@flamon: ik heb mijn mannetje pas net gekocht en hij komt morgen ook pas echt bij mij op stal staan dan zullen er zeker meer foto's volgen!! Maar op het moment heb ik niks anders sorry.
@borderjay: ben het echt 100% met je eens, neem dan een ander soort hond. Afblijven van het ras, sowieso worden er steeds meer border collies gefokt waar ik ook niet echt een voorstander van ben. en iedereen koopt ze maar, ookal weten ze niks van het ras af. Ik kan me daar ook best druk om maken. Mijn border collie is geweldig, zou der niet anders willen en dat is het ras, borders willen werken.

Oeps,vergeten...welkom hier Haha! ik had al wel in je profiel gespiekt,wat een knapperd!
Heb je nog meer foto's van je paardje?En doe er dan meteen een bij van je border Haha!
Tsja,ik vind het ook zonde van het ras..een border moet vooral geen "mode" hond worden,het is natuurlijk een hond waarvan je heel goed moet weten waar je aan begint en hoe je er mee om moet gaan...zijn talenten kunnen natuurlijk ook verschrikkelijk tegen hem gaan werken.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:33

Gabriella: Kan me wel voorstellen hoor dat je daar zo kwaad om kan worden!
Dat heb ik ook met het nieuwe fokken van haflingers en friezen. Al die slanke typjes vind ik maar niks, zo horen ze niet, als je een sportpaard wilt moet je een andere kopen!
En ik ga Yaco verder niet rijden hoor, we gaan hem alleen inrijden en doorrijden en dan gaat hij naar zijn nieuwe eigenaresse toe.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:39

Benthe ; GE-WEL-DIG die foto's. Jullie staan er wel onwijs sexy op hoor haha. Vooral Sil haha !
Hmm op de camara leken de foto's heel anders Gaaaap
Maar de 3e foto van matz vindt ik wel onwijs mooi xD
De mooie man haha.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:53

Benthe: Grrrrrrrrr, ik doe je wat Boos! ROFL . Haha, mijn god die foto's, moesten die nou hier geplaatst worde'n?! Nu is heel me "reputatie" naar de filestijnen Huilen van het lachen . Nee, hoor, t was een leuke dag Pling En naast mij zal Matz idd al 2 x zo groot ogen...

Saida: Idd, ben ik wel heel blij mee hoor! Was toch wel ff spannend, maar tis allemaal goed nu! En ik ben idd heel trots op zn draf, hij kan echt super bewegen!

Mies; Haha, jaa, hou op schei uit over die films Huilen van het lachen . En Chico is idd een macho, vind ik wel leuk hoor hihi Bloos .

Sanne; Tsja, t "probleem" is dat ik voorlopig nog ff niet bij vriendlief ben (pas over week of 3/4) dus dan kan ik pas komen.... Maar ik kom zeker een keer langs, want Iggie moet ook nog gespot worden Cool . En dat koppie van Yaco he, ooohh, das echt om bij weg te smelten Kwijl . Super dat ie zo braaf was al meteen!

Gab; Ik kan je frustratie ook wel goed begrijpen hoor, dan moet je idd een andere hond nemen. Over honden (en zat andere dieren) word vaak veel te makkelijk gedacht helaas.... Haha, en gelukkig niet mn nieuwe baantje in die kooi hoor Huilen van het lachen . Ik zit gelukkig gewoon op kantoor ROFL .

Steph: Welkom hier!! Je hebt een knapperd zeg Vingers aflikken . Leuk dat je m ook pas hebt, ik ben ook pas sinds kort eigenaar van mn spaanse knapperd. Is die van jou al ingereden? En heb je meer foto's Knipoog ?

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:21

Ik heb helaas nog bijna geen foto's! Heb deze foto snel gemaakt toen ik voor het eerst ging kijken maar ik ga morgen bij aankomst ook al veel foto's maken dus ze komen snel! Haha! En van mijn border zal ik er ook meteen een paar foto's opgooien, haha!

Hij is in portugal net zadelmak gemaakt, hij is dus echt nog heel groen, maar echt een ontzettende lieverd. Super braaf en nieuwschierig pakt alles supergoed op, vind alles leuk. Ik ben iig helemaal voor hem gevallen, maar er zal nog goed aan gewerkt moeten worden, maargoed we nemen de tijd. Straks lekker naar de paardenwinkel nog wat benodigdheden en nieuwe spulletjes kopen, geweldig Lovers vind ik stiekem nog leuker dan voor mezelf shoppen!!

@Prinslover: wat een beauty! ik zie echt alleen maar mooie paardjes voorbij komen in dit topic. mm barokke paarden zijn ook gewoon prachtig!!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:43

borderjay schreef:
Pfff,het gaat hard hier! kan het bijna niet meer bijhouden Tong uitsteken

Was nml ook druk op een ander topic over border collies....mensen zochten een border maar dan het liefst een uit "showlijnen" die niet werkt...dat doet mijn border collie hart zeer Boos! Het is juist dátgene wat een border onderscheidt van alle andere rassen,dat werkvermogen mag er niet uit gefokt worden,neem dan een labrador of golden of wat dan ook Boos!
Zelfde als dat je een hackney wil fokken zonder knie-actie,of een shetlander van 1.60m,of een draver die niet kan draven....
Eigenlijk vraag ik me af waar ik me druk om maak,maar kan het niet laten Bloos

haha snap wat je bedoeld vind het indd sonde het hoort gewoon bij de border collies