GRRR ben echt doodop! Mn vriend had zn wekker per ongeluk om 5u gezet en omdat hij te slaperig was om te beseffen dat hij hem niet had uitgezet, hebben we gewoon 2 uur liggen snoozen!

Dit wordt een lange dag op t werk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lusitano schreef:Met mij gaat het prima. Ik heb me de hele week vooral druk gemaakt om mijn vader. Donderdag krijgt hij een MRI scan. Het gaat naar omstandigheden goed met hem. Hij heeft goede en slechte dagen. Hij praat alsof hij verdoofd is aan 1 kant, hij loopt moeilijk en zijn linkerarm is ongevoelig. Ik ben allang blij dat hij er nog is en dat hij met revalidatie weer een heel stuk op kan knappen!
Citaat:Wat ex betreft...ik kan daar nog steeds niet echt over uit. Eigenlijk ben ik niet eens echt geïnteresseerd in de uitleg...en toch ook weer wel. Het was wel een donderslag bij heldere hemel. Diezelfde dag was ik nog een soort godsgeschenk volgens hem. Ach, zo zie je maar hoe leeg woorden zijn. Ben nu echt wel even klaar met mannen! bah...
peetisgreat schreef:ohhhhh saida en yenneke wat hebben jullie een rot periode bah leef heel erg met jullie mee
strekte meiden
gewoon hier lekker komen spuwen dat kan helpen en wij vinden het niet erg
we zijn er hier ook in rot tijden voor jullie
dikke knuffel van mij
cloris schreef:Het vervelende is dat je toch met vragen blijft zitten en dat moet je niet gaan oppotten hoor, dat is niet goed voor je verder kan ik alleen maar zeggen; niet alle mannen zijn zo dus houd je hart niet gesloten straks loopt DE man er aan voorbijhet is net als paardrijden, met vallen en opstaan kom je er wel
Lusitano schreef:Dat is ook zo hoor Cloor...
Ik heb toch wel wat ellende met mannen achter de rug, neemt niet weg dat ik geloof dat ergens wel een geschikte vent rondloopt die wel helemaal bij me past en ik bij hem natuurlijk.
Neem nu lekker even wat tijd voor mezelf en dan zie ik wel wie er voorbij schuift.
Essssss schreef:Oja, Benidorm ken ik wel.
Werkse iig. Ik ga ff van het warme weer genieten.