Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat Alberto wel wat meer hard bewijs materiaal had mogen aanvoeren,vond het nog wat zwakjes.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laulau85 schreef:Het laat me hier ook weer eens zien.
Had het ook gehoord van marialva. Had het willen zien maar had visite. Jammer genoeg staat ht nog niet bij uitzending gemist want wordt wel nieuwsgierig.
En inderdaad er zijn genoeg van die handelaren weet er zo al 3 op nog geen uur rijden bij ons vandaan dus dit is inderdaad het topje maar....
borderjay schreef:Iloon Jij staat op de site van Cynthia zelfs met een foto van jou en Chico onder het kopje "vrienden"![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat Alberto wel wat meer hard bewijs materiaal had mogen aanvoeren,vond het nog wat zwakjes.
Nouvel schreef:hoe zit dat eigenlijk met Marialva zelf, is die goed gekeurd als dekhengst bij de lusitano-stamboek en is dat op zich zelf wel een goed paard?
volgens mij zijn daar enorm veel merries mee gedekt, binnen en buiten het stamboek...
Prinslover schreef:borderjay schreef:Iloon Jij staat op de site van Cynthia zelfs met een foto van jou en Chico onder het kopje "vrienden"![]()
Jup klopt. Weet je nog dat ze mee kletsde in dit topic trouwens? Dat ze in het ziekenhuis lag wegens iets met hartproblemen? Heb haar toen ook gebeld enzo. Misschien was dat wel waar hoor, maar door zo'n uitzending ga je daar toch aan twijfelen...
Heb je die site trouwens? Heb geprobeerd te zoeken, vond hem wel, maar site bestaat niet meer?
idefix4 schreef:Martine en zo te zien: prima hotelmogelijkheden! Kun je daar geen gebruik van maken? Waar zit wenda dan ergens? Het verbaast me wel om te zien dat je op een eiland zit! Dat wist ik dan weer niet, dat Tunesië die heeft. Ah, ik zie je aanbod! Haha. Die Frank, ach dit doet ie toch niet, want hij heeft een bloedhekel aan lang vliegen...