Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat Alberto wel wat meer hard bewijs materiaal had mogen aanvoeren,vond het nog wat zwakjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Gefeliciteerd ( vera ook natuurlijk).laulau85 schreef:Het laat me hier ook weer eens zien.
Had het ook gehoord van marialva. Had het willen zien maar had visite. Jammer genoeg staat ht nog niet bij uitzending gemist want wordt wel nieuwsgierig.
En inderdaad er zijn genoeg van die handelaren weet er zo al 3 op nog geen uur rijden bij ons vandaan dus dit is inderdaad het topje maar....
. Ik had toen een hele leuke middag eerlijk gezegd.. Best heel gek als ik nu de beelden terug zie...
borderjay schreef:Iloon Jij staat op de site van Cynthia zelfs met een foto van jou en Chico onder het kopje "vrienden"![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat Alberto wel wat meer hard bewijs materiaal had mogen aanvoeren,vond het nog wat zwakjes.
. Nouvel schreef:hoe zit dat eigenlijk met Marialva zelf, is die goed gekeurd als dekhengst bij de lusitano-stamboek en is dat op zich zelf wel een goed paard?
volgens mij zijn daar enorm veel merries mee gedekt, binnen en buiten het stamboek...

(alsof ze gereden had) dus ik haar snel binnen in de schaduw gezet, emmer water gepakt en rustig kwam ze op adem, nog steeds heel hard hoesten, wij haar temperatuur opgemeten, had ze 40.5, dik koorts dus!
. Je zou zo'n mens maar moeten verdedigen... Dat van de photoshop vond ik ook wel grappig, dat ze daar goed in is heeft ze hier ook al laten zien
. En dan mishandelt door alberto
. En dat ook echt bij de politie, ambulance (heeft ze die gebelt nadat ze wel naar dr huis kon lopen) en dr huisarts melden.... Prinslover schreef:borderjay schreef:Iloon Jij staat op de site van Cynthia zelfs met een foto van jou en Chico onder het kopje "vrienden"![]()
Jup klopt. Weet je nog dat ze mee kletsde in dit topic trouwens? Dat ze in het ziekenhuis lag wegens iets met hartproblemen? Heb haar toen ook gebeld enzo. Misschien was dat wel waar hoor, maar door zo'n uitzending ga je daar toch aan twijfelen...
Heb je die site trouwens? Heb geprobeerd te zoeken, vond hem wel, maar site bestaat niet meer?
.
Wel een duur weekend geweest.

idefix4 schreef:Martine en zo te zien: prima hotelmogelijkheden! Kun je daar geen gebruik van maken? Waar zit wenda dan ergens? Het verbaast me wel om te zien dat je op een eiland zit! Dat wist ik dan weer niet, dat Tunesië die heeft. Ah, ik zie je aanbod! Haha. Die Frank, ach dit doet ie toch niet, want hij heeft een bloedhekel aan lang vliegen...
. Ben net klaar met mijn studie en mijn droom was dan altijd om een jaartje in het buitenland te gaan werken ofzo. Maar ja paardje gaat echt niet meer weg
. De hitte kan ik wel aan, goed smeren en dan komt het wel goed
. Cursus arabisch zou ik ook nog wel eens willen doen!