Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heeft ie echt super in het koppie zitten. Galop, Draven, Stappen, naar me toe komen (simpel even de zweep naar de grond laten wijzen en hij staat voor me) dus dat ga ik zeker doen. En hij liep deze week wel keurig met mij mee de wei uit. Het is nu meer dat rare gedrag jegens merries waar ik me "druk" om maak (al zal het feit dat de stroom eraf was en hij nu dus kan neuzen ZONDER stroomschok er aan bijgedragen hebben dat ie zich opwond. vanaf de seconde dat ik de stroom er weer op had gezet en hij een schok had gehad was de pret al snel minder) en het feit dat ik dus niks anders kan dan los met hem werken. En waar ik van baal is dat ik mij met 1 geblesseerde pijnlijke schouder onzeker voel als ie raar gaat lopen doen en dat merkt hij dan natuurlijk weer.
borderjay schreef:Wie nog een andalusier zoekt...deze lijkt leuk en niet duur: http://link.marktplaats.nl/253403425

! Altijd leuk om complimenten te ontvangen, mijn instructrice is altijd heel enthousiast en dat heeft wel een goed effect op mijn rijden.
Ik ben een echte uitverkoopshopper...iets moet wel heel leuk zijn wil ik de volle prijs betalen. Wat dat betreft ben ik een ontzettende krent...een vriendin van mij had laatst een polo voor 40 euro gekocht, nou voor mij mogen die niet meer dan 15 kosten 
!
Toen moest ik nog wat test bloed geven, ziet er toch vreemd uit als ze een naald in je arm steken
Maar bikkel dat ik ben heb ik 3 hele buisjes gegeven... als alles in orde is mag ik dus bloed gaan geven.
Als ik nou voor psychologie ook nog een 7 haal heb ik alleen voor de 2 vakken aan het begin van het jaar een 6 en voor de overige 6 vakken een 7. Staat toch wel weer netjes! 
.
.
Waarvan ze overigens wel vaak denk dat het mijn tweelingzusje is...

Het rijden gaat zo te lezen nog steeds lekker! 

niet netjes! Gelukkig heb je hem nu wel 

En dan ook nog zo sjompe nat geregend en zo'n lage score voor verzorging... Het was niet jou dat geloof ik
Gelukkig maar dat Sam je wel weer een heel goed gevoel heeft gegeven!
Dat verhaal van die schaap, prachtig gewoon!!!

wat vervelend dat Veludo en Rico er nog steeds niet boven op zijn!

Zijn vriendinnetje weg. Balen dat hij dan gaat schuren..
Kan dinsdag een leuke declaratie indienen 
Echt leuk dat je op de fries mag rijden
.
Ow ik lees nu dat Sanne hem al kent...
Allebei een veel te lage bloeddruk.
Ik woon er heel dichtbij... Met de boot op vakantie daar naar toe? Tjonge! En wat ging je er dan doen? Kan me er niks bij voorstellen.
Dan ken je de omgeving hier ook vast wel een beetje.
Hoeveel pagina's heb je gemist?
Wel jammer dat het werken met sun even wat minder gaat.

PP Zit je er een hele tijd in en spring je eruit om 4 regels te typen
haha....
Ik hoop dat je een oplossing vind en Jippe kan houden. Echt heel vervelend dat je schouder roet in het eten gooit!! Sterkte!
Dan moet jij hem maar extra aandacht geven 
Het ging net zo lekker met Suevo en dan dit weer... 
Mijn zusje rijdt heel af en toe op Vaidosa en gaat wel vaak mee naar Igneo. Ze vond paarden altijd eng, maar Vaidosa heeft haar wel weer meer vertrouwen gegeven.
Mijn vader komt zo nu en dan rijden op Vaidosa
Dat is ook wel heel leuk.
Ze zijn echt zo schattig! Ze zijn echt heel speels en scheuren echt de hele dag door het huis.

Ik schrok me wezeloos, want meneer had alleen zijn voorbenen hoog genoeg opgetrokken en wist schijnbaar niet dat je ook je achterbenen behoort mee te nemen, die bleven dus hangen.. Gelukkig heeft ie ze los weten te trekken, waarbij ook het hele hek meegenomen werd. Ik heb hem daarna gelijk helemaal gecontroleert, maar meneer had nergens last van en begon lekker te smikkelen van het nieuwe gras 
De hoefsmid heeft vervolgens heel rustig zijn karwei af kunnen maken...