Zo weeer lekker thuis.
Had 175 en 180
ben tevreden. Niet overal met de jury eens, maar wel grotendeels
inrijden was een en al kloten en af en toe echt giraffe. Ze sprong een paar keer overkruisd, wat ik ook niet kon verklaren, maargoed ben zelf rustig gebleven.
Proeven gingen okee. Eerste proef alleen te weinig om mn linker binnenbeen. Ze viel een aantal keer flink naar binnen. En het wijken was flut, maar verder super tevreden en ben zelf niet terug gaan trekken in de proef als ze sterk werd en dat was mn doel voor vandaag
tweede proef even extra om mn been heen gesteld en dat ging goed. Ze was wat losser en t ging net ff wat beter. Galop minder omdat ze moe was, maar verder fijn 
heb alleen op mn protocol alleen maar 5en voor de galop, erg jammer want zeker in de eerste proef ging de galop super. Ze was beheerst, ging goed vooruit en weer goed terug en in de overgang bleef ze ook bij elkaar. Staat er dus dat ze sterk was (juist dat stuk was ze super fijn en licht in de hand) en dat ze dramde in de overgand, wat dus ook niet van toepassig was. Toch jammer, maargoed andere mensen konden mijn beleving bevestigen dus dan neem ik het voor lief 
denk dat ik nu even rust houd kwa wedstrijden. Ze moet toch echt wat meer bevestigd worden. Wijken moet er beter in en stiller in de aanleuning. Als we dat wat meer voor elkaar hebben dan maar weer verder 
ben tevreden voor vandaag. Zelf rustig blijven scheelt een hoop