[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 00:00

hihi...
vorige week gezellig op stap geweest saampjes.. Ken hem al wat langer, maar wist niet of hij ook wat wilde enzo.. maar dus wij saampjes op stap geweest, had hem thuis gebracht, nog ff wat bij hem gedronken en ja.. je kent t wel hihi.. Dus wij zondags saampjes nog gezellig filmpje gekeken Lachen Doordeweeks is hij er niet, gaan vrijdag weer ff gezellig filmpje kijken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:10

Filmpje kijken? Nors opkijken
Je weet waar dat voor staat he Knipoog

maaar leuk voor je Ja

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:13

Leuk Soeske geniet van de vlinders Haha!

Frank Doe je voorzichtig en rustig aan? Longontsteking is niet niks!Beterschap Ach gut

Malin Super dat het weer zo goed gaat!

Prinslover gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super joh! En heb je al weer eens foto's van je kanjer...ik vind dat we er nog veel te weinig van hebben gezien Vingers aflikken

Robijntjah een les,ha ha,jullie gaan echt hard vooruit! Hier nogmaals; foto's graag! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:08

Zonder Robijn les he Knipoog
Hebben onze 1e les al gehad Knipoog

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:01

tis dat ik uit de buurt woon jolijn, anders had ik t wel ff gedaan. het gaat alweer iets beter hier. vanochtend even rustig aan gewerkt (ditmaal zonder meteen te gaan zweten zoals afgelopen week het geval was), nu houd ik maar weer voor de rest van de dag rust.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:58

Frank; Goedzo, rust doet wonderen hoor Tong uitsteken Maar zal vast lastig zijn om rustig aan te moeten doen met je eigen bedrijf!!

Soeske: Hihi, ik wou ook al zeggen wat Jolijn zeg hahaha, je weet waar "filmpje kijken" onder valt Haha! Haha! . Maar super joh, t gaat goed met je zo te lezen Pling

Gab; Ik laad net mn accu op Haha! . Ik ga zo naar Chico, dus dat betekend foto's!! Pling

Jolijn; Sjorrie, ik kan je ook niet helpen, heb geen eens een E Nagelbijten / Gniffelen .

Jaa, over een uurtje naar Chicoooo Hyper! Hyper! Dus ben weer helemaal happy!!!!!!! Dat betekend ook weer foto's, dus bereid je voor hihi Haha!
Vandaag ook langs geweest voor mn contract, alles is goed geregeld bij dit bedrijf kwa pensioenregeling e.d. (was bij vorige baan helemaal niet Verward ) Dus zit helemaal goed, de manager (is een vrouw trouwens) waar ik voor moet werken is echt heel aardig, dus heb er vertrouwen in dat het leuk gaat worden! Ja Heb ook al me plekje gezien waar ik kom te zitten, als alles optijd geregeld kan worden (eigen account enzo) dan kan ik maandag al beginnen!! Vork En dan is het over met mijn lui lekkerland hihi, maar wel weer de mogelijkheid om al die leuke spaanse spulletjes voor Chico nog te kopen Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:07

Iloon, welk gebouw kom je te zitten?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:01

Even kort maar het leuk nieuws is defintief!!! Haha!

Vanaf morgenavond staat Yaco hier op stal!!! Hyper! Hyper! Hyper!
Lisa en ik gaan hem inrijden en doorrijden, voor zijn nieuwe eigenaresse (vriendin van Lisa)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:07

Sanne; GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF zeg Party!! . Ik ben jaloerssss Bloos . Geniet er maar van, volgens mij is het een heerlijk dier Haha! . Hij is iig erug knap Lovers .

Bent; Ik kom te zitten op de monsterse weg 83!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:15

leuk zeg Sanne Haha!

Geniet er maar van idd Haha!

Idd goed rust houden hoor Frank, ik merk dat ook nog steeds met mijn blaasontsteking. Vanavond beginnen met AB, hopelijk is het dan eindelijk klaar!

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:39

Hi girls ik heb net even wat profielen gechekt en wat een prachtpaarden hebben jullie allemaal! Ik ben ook gek op barokke paarden en heb net een droompaardje gekocht Lovers . Dus ik dacht misschien mag ik dan nu met jullie meekletsen. Het is trouwens een lusitano ruin van 4 jaar, hij is net een maandje in Nederland(hij is geboren in Portugal).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:43

Welkom!

Hoe heet je zelf??

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:47

Hahaha oh sorry wat stom! Ik heet Stephanie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:48

Maakt niet uit!

Heb even in je profiel gespiekt, wat een knappe vent zeg!

Hij oogt nog wel echt jongig , maar dat doet die van mij ook Nagelbijten / Gniffelen

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:56

Wat gaaf een FriesxKWPN dat zie je niet veel, echt een hele lieve uitstraling, knap paardje hoor! Hoe oud is hij? of heb ik daar overheen gelezen in je profiel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:57

Ze is 4 jaar oud, en net anderhalve maand in mijn bezit Lachen

Borderjay hier uit het topic heeft ook een friesXkwpn Lachen

Ze is idd echt superlief Lovers

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:57

Idd Sanne Haha!

Het is zo ver... Yaco is net met vlag en wimpel door de keuring gekomen, (de veearts vond hem zeer bovengemiddeld in uiterlijk en beweging.)...en ik ga hem zo naar zijn nieuwe baasje brengen..

Ze is hardstikke aardig, heeft alles voor hem over, woont niet eens zo ver weg, dus kan lekker langs gaan, maar toch he...Het knaagt aan je; wat als dit; wat als dat; en vooral, dan hoort hij niet meer bij mij

Zucht.... dit niet nog eens..

Maar Sanne, laat me vooral veel van hem horen. Hij is zadelmak en kent stap en draf, maar verder nog erg groen. Wees ook geduldig met hem, want hij is van heel goede zin, maar wel onzeker.
Mocht hij weer last van heimwee krijgen, laat het me weten, dan kom ik een paar keer langs, zodat hij weer wat houvast heeft.

( Ik ben overbezorgd Bloos )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:00

Wel moeilijk idd Cyrina, maar ik weet zeker dat ie super terecht komt Ja

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:06

En anders ga ik hem gewoon weer ophalen Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 14:32

Frusty Frusty Huilen Huilen Stoom uit je oren nee he
celine zit voorlopig nog wel in het gips ben net trg uit het ziekenhuis en ja hoor waar we bang voor waren is nu bevestigt ............
Frusty Huilen Huilen Stoom uit je oren
net dus ook de vakantie afgezegdt heeft namelijk niet zo veel zin he met de paarden weg te gaan zonder een ruiter die 100% ok is
een keer erop ziiten ok maar lange bosritten maken
ze zal er maar af vallen en dan nog meer breken
daar hou ik toch te veel voor van mijn dochter !!!!!!!!1
oh meiden wat baal ik hier van
ik had me zo verheugdt op die week weg samen met mijn meissie en de paardjes
eindelijk eventjes eruit na die ontzettende klote tijd
bah BAAL HIERVAN Huilen Huilen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:04

Loveable schreef:
Hi girls ik heb net even wat profielen gechekt en wat een prachtpaarden hebben jullie allemaal!

hmm, tel ik als man niet mee dan?? hahaha.
Ik ken ook een stephanie die ook ongeveer zo'n kruising had: die heette Bento. Of ben jij dat soms?

Peet: hè wat kl oten voor je! En je had je er nog wel zo op verheugd. Naja in elk geval beterschap met r. Beter nu goed genezen dan dalijk nog meer breken of erger: je hele leven er last van houden.
Sanne en Cyrina: wat leuk!!!! tja Cyrina je zult toch eens afscheid moeten nemen he. Maar hij is voorlopig in goede handen denk ik. Ilona: dat wordt zeker nog eens meeten daar??
Ilona: jaaaaa, kom maar op met de foto's!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 16:44

Nou gisteravond was een grote grap hoor ROFL Johan had voor me gekookt, wat op zich natuurlijk heel lief is! Had hij ingrediënten gebruikt die ik niet lust Nagelbijten / Gniffelen en was het daarbij ook nog eens zwaar mislukt! Gisteravond was ik er niet zo blij mee, maar nu kan ik er wel om lachen. Arme jongen zo zijn best gedaan Ach gut Hij mag dus echt nooit meer koken Knipoog
Daarna heeft hij me nog gemasseerd en hebben we gezellig samen een romantische film gekeken Lovers
En hij had ijs met aardbeien en slagroom!! Haha!

Ilona: Igneo komt rond eind maart/begin april bij Lisa te staan Haha! Lekker dichtbij dus!! Hij komt daar in de kudde zolang dat goed gaat en bij haar mag hij hengst blijven Haha! Hij heeft zelfs al zijn eigen stal!!
Echt super dat je nu zulk leuk werk kan doen en dat alles al zo goed voor je geregeld is! Dat is altijd fijn, voel je je in ieder geval welkom en niet ongemakkelijk. En nu kan je Chico helemaal vol hangen met spaanse spulletjes Nagelbijten / Gniffelen
Hoe was het bij Chico? En ik wil foto's !!!!!!

Suus toch! Zo snel alweer! Wel ontzettend leuk voor je Haha!

Stephanie: Welkom!

Cyrina: We zullen heel goed voor Yaco zorgen! Hij zal niks te kort komen Haha!
En natuurlijk zal ik je op de hoogte houden (met veel foto's Knipoog )

Petra: Jeetje, dat is echt balen! Ach gut

Frank: Jij wij gaan goed zorgen voor Yaco Haha! En lijkt me een goed plan als Ilona langs komt Tong uitsteken Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 17:12

Wat leuk voor je Sanne! En wat dubbel voor Cyrina Ach gut
Veel foto's van Yaco is altijd leuk Knipoog

Ik ben intussen al helemaal excited over de komst van Terroso, eergisteren is hij APTO gekeurd en vrijdag om 19u gaat hij op transport Hyper! Ik ben zooo ontzettend benieuwd naar hem!!!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 17:16

Lobke, gaaf hoor. Hoe lang is hij onderweg?

Sanne, haha, dat klinkt leuk. Gelukkig had hij een goed toetje. En wat leuk van Yaco. Blijft hij in ieder geval in het topic Knipoog.

Peet, wat balen zeg!!! En arme Celine.

Iloon, waar blijven de foto's????

Ik zit nog op mijn werk. Op de filevrije dag, deed het OV het natuurlijk ook niet goed. Hoe zou het nou komen dat er iedere dag zoveel files staan???? Je kan mijns inziens alleen maar files verminderen door het OV beter en dus aantrekkelijker te maken. Dus ik was erg laat op mijn werk en moet dus nog even doorwerken om mijn uurtjes te maken.