Furia en ik weer eens aan het werk.
Pff, er is al weer behoorlijk wat bijgeschreven, als ik wat meer tijd heb ga ik er weer voor zitten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yenneke schreef:Zaterdag ga ik mijn oude paardje naar het rusthuis brengen. Zie er erg tegenop!...
peetisgreat schreef:saida wat een rot nieuws weer om te lezen
hoop dat je nog wel heel veel pleizer aan je paardje zal beleven mss wat minder rijden maar wat andere oefeningen die je mss kunt doen lange lijn ofzo of een kar? ideetje hoor heb er verder ook geen verstand van
Prinslover schreef:Saida: Wat een rot nieuws zeg! Wat ga je nu doen?
Lusitana schreef:Ja, ze zijn een tijd dichtgeweest vanwege vakantie en pas net weer open, dus een achterstand. En ze zijn toch al niet zo snel....
X-tremo heeft wit in de staart en wordt zeker langzaam schimmel. Daar kun je het aan zien nl. Het verschil tussen veranderlijk en onveranderlijk. De veranderlijke hebben wit in de staart.
Hij heeft nog wel een lekkere babyface!
cojolly schreef:Gelukkig is het goed gekomen met de mooie dame, lieve mams heeft ze he, oermoeder eerst weg lopen omdat je het niet wil later voor de best wil van je kind terug komen super
Sterkte met je enkel
Idra schreef:Gelukkig was het niks ernstigs met catita Lusitana! Ik heb op het Lusiforum gezien dat jij een geweldig bewegend jong dier gevonden hebt voor iemand
Voor volgende zomer ben ik wschlk op zoek naar een jonkie voor erbij, dus als je nog eens zo'n pareltje weet staan (mag veulen of jaarling zijn ook), denk dan eens aan mij
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik rijd al terug met Licor, de cortico's werken nu wel, is alleen een tijdelijke oplossing. Heb de training opgebouwd met eerst een half uurtje enn gisteren toch ook alweer les gehad. Je merkt niks aan hem. Vanavond liep hij ook weer zo fijn dat hij na 20 minuutjes weer de wei op mocht van mij.
Mijn Rambo deken (Sweet itch Hoody) is aangekomen en hij past, maar ik had beter naar Malin geluisterd, want hij mocht toch nèt wat ruimer... Ach, we zien wel hoe deze gaat!