En nog wel van m'n favo fotograaf hihi.. Binnenkort eens mooie bloesembomen opzoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En nog wel van m'n favo fotograaf hihi.. Binnenkort eens mooie bloesembomen opzoeken
Helemaal zin in 
Jenny_S schreef:Suus van harte
Ik dacht dat je fries niet in orde was, waarom dan wel op wedstrijden?

)
(of het is gewoon puur toeval natuurlijk
) Suusenmalvin schreef:Whoop whoop!! Fotoshoot gewonnenEn nog wel van m'n favo fotograaf hihi.. Binnenkort eens mooie bloesembomen opzoeken

Suusenmalvin schreef:Vond vanmiddag nog wat foto's van afgelopen wedstrijd.. Helaas klapt m'n telefoon als ik meer dan 1 foto upload hihi..
Zit nog ff te twijfelen of ik nog een lichrgrijs dekje aan zal schaffen voor de wedstrijden. Dat mag inmiddels wel toch?
[ [url=m/14k4iQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ilsemarie schreef:ik zou denk ik ook met grijze rand doen inderdaad!
Zo... ik heb weer 'n rits aquatrainingen voor Arjen op de agenda staan... dus straks ipv op dinsdag wedstrijd weer lekker dinsdagavond naar zwemles

Splinterz schreef:Ik denk idd ook met grove bies, net zo mooi!!
Suus, je moet doen wat je gevoel zegt, jij kent paard het beste.
Ik heb de deken van Esther overgekocht en vandaag even opgedaan.. Wat een knap paard word het daarvan!!
[ [url=m/Sfp1AS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zondag op wedstrijd zijn we iig de mooiste (die paar tellen dat ze van de trailer af komt en dr weer op gaat)