Suusenmalvin schreef:Whoop whoop!! Fotoshoot gewonnen

En nog wel van m'n favo fotograaf hihi.. Binnenkort eens mooie bloesembomen opzoeken

Gaaf! Wel hier showen he 
Suusenmalvin schreef:Vond vanmiddag nog wat foto's van afgelopen wedstrijd.. Helaas klapt m'n telefoon als ik meer dan 1 foto upload hihi..
Zit nog ff te twijfelen of ik nog een lichrgrijs dekje aan zal schaffen voor de wedstrijden. Dat mag inmiddels wel toch?
[ [url=m/14k4iQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke foto! Lichtgrijs dekje zou mooi zijn, of indd grijze bies. Ik heb een lichtgrijze anky dekje (niet voor wedstrijd hoor) en die staat erg mooi 
Ilsemarie schreef:ik zou denk ik ook met grijze rand doen inderdaad!
Zo... ik heb weer 'n rits aquatrainingen voor Arjen op de agenda staan... dus straks ipv op dinsdag wedstrijd weer lekker dinsdagavond naar zwemles

Fijn dat dat aquatrainen zo goed voor jullie werkt! 
Splinterz schreef:Ik denk idd ook met grove bies, net zo mooi!!
Suus, je moet doen wat je gevoel zegt, jij kent paard het beste.
Ik heb de deken van Esther overgekocht en vandaag even opgedaan.. Wat een knap paard word het daarvan!!
[ [url=m/Sfp1AS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zondag op wedstrijd zijn we iig de mooiste (die paar tellen dat ze van de trailer af komt en dr weer op gaat

)
Wat staat die deken gaaf!!
zo, dat was even mijn mini bijlees van de laatste pagina 
Lees veel mensen die geen ijzers willen. Rijden jullie dan wel op gras? Durf je voluit te rijden en wat doe je als het ietsje vochtig is? Hier zijn de mooiste wedstrijden van het outdoor seizoen op gras en twijfel. Vooral omdat ik de eigenaren niet op kosten wil jagen. Vorig jaar een van deze concoursen op blote voeten gestart. Was mistig en dus vochtig en heb toch helaas fouten toen gemaakt vanwege gladheid. Maar zeker nu in het L. Ik durf echt geen middengalop er uit te rijden dan hoor 
wij hebben morgen weer wedstrijd. Ga der een beetje twijfelend in. Vorige week en maandag heerlijk gereden. Ze ging echt super en begon ook echt meer kracht te krijgen in de galop. Wat voelt dat goddelijk zeg 
Alleen ik ben bang dat ik haar maandag misschien wat overvraagd heb, want woendsdag was ze echt super vervelend. Wou het goed afsluiten, maar dat leek onmogelijk. Uiteindelijk maar gewoon gestopt want ze ging overal tegenin. Het leek nogal kloten en niet specifiek spierpijn oid, maargoed. Donderdagavond weer gereden. Rustig aangepakt, los in de hand en gefocust op ontspanning. Ging erg fijn totdat ik vroeg om meer die achterhand er onder te zetten. Ze werd weer wat stug, maar verder okee. Maar galop was bagger, hard, strak, uit elkaar vallen en als ik haar terug wou rijden direct naar draf, terwijl dat juist zo super ging de laatste week. Vrijdag heeft ze lekker vrij gehad en denk dat ik morgen maar vooral moet richten op ontspanning en los in de kaken. Dan maar iets minder impuls en hopelijk een keertje een echt ontspannen proef