Ik zag leuke lieve veulentjes voorbij komen van Rijthof, Gefeliciteerd!
En Shanna heeft heel wat plannen las ik; Engeland - eigen paard..... Spannend!
Rintske staat ondertussen al weer bijna 3 weken op haar nieuwe stal samen met haar vriendin.
Ze hebben het prima naar hun zin daar, en m'n vriendin en ik ook!
Afgelopen zondag hebben we een buitenrit gemaakt en dat was heerlijk genieten van de omgeving en van Rints zelf die super relaxed was.
Normaal reageert ze panisch op grootverkeer, maar bij het passeren van een lijnbus en een trekker met vracht voorop waar wapperend wit plastic om zat ging het heel goed.
Ze reageerde wel, maar niet meer zo paniekerig en alleen door even te trappelen op de plaats en een klein spurtje van een paar passen.
Dat is al een flinke overwinning en ik was dan ook megatrots op haar!
. Als je al gelijk helemaal verlieft bent en hij wordt niet goedgekeurd wordt je ook niet echt blij... Vriendin van mij is daar zo handig mee geweest... Ze had het paard een maand op proef gekregen en zou hem bij ons op stal laten keuren. Na twee weken kwam de dierenarts en werd het paard niet goed gekeurd. Maar ja dan ben jij al helemaal weg van hem... Hadden de eigenaren weer slim gedaan. Uiteindelijk hebben hun de behandelingen betaald die nodig was, maar zij wel al stalgeld. Na twee maanden ofzo issie gelukkig wel goedgekeurd (klinisch dan). Maar ik zou een paard dus gewoon bij de eigenaren laten keuren
. Nouchka ( ons veulen) is ook op 17 mei geboren
.
ahh nee, nu dit weer! Maaar goed nieuws van je Qkoorts
.
. Zouden ze overal moeten doen!
Knappe vent. Goed ook zeg, 1e!
hoor 
.
. dit was de route:
't Is maar hoe je het ziet. Mijn lief is ook niet klinisch gekeurd en die is ook al 15 jaar naar believen hihi.