Wat een gave pony. Met al die stippels. Geweldig.

Nies: Ik hoop niet dat het "in" is om de sloot in te springen met kar en al. Wij zijn net weer begonnen met de kar en wij rijden ook best veel langs sloten.

Zilfstar: Ik vind Ladyhawk echt geweldig, zo romantisch. Ik ga hem binnenkort weer eens kijken. Weer helemaal zin in. Atlas is een fries en idd die uit de film ook. Atlas is van mij.

Die van mij was ook altijd zo gek met merries, maar ook met andere ruinen. Maar hij bleek later een klophengst te zijn, dus sorrie ik weet niet of het normaal gedrag is.
Jolynn: Wat een leukerd en wat is Tommy lief. Die doet gewoon helemaal niets.

Jel: Met friezen kan je van alles doen. Eigenlijk de dingen die je schrijft dan.
Hoe oud is Flanna?
Petra: Wow, wat een verhaal. Wat hebben die beesten allemaal met sloten. Wel een geluk dat het nog zo goed is afgelopen. Wat maf dat er maar eentje komt helpen!! Dat verwacht je toch ook niet? Hoe is het nu met het andere paard?

Anouk: Helemaal mee eens.
Leuk hoor dat Sabrina ook een beetje verslaafd raakt aan het paardenvirus.

Benthe: Wow, wat hebben jullie allemaal enge dingen meegemaakt. Wat een verhaal zeg. Wat is Utixo dan een braaf paard. Ik denk dat Atlas gewoon door was gerend.
Saida: Wat ik altijd met Atlas doet als hij slechte bespiering heeft achter en dan zo plat door de bochten gaat in de galop. Dan geef ik hem iets meer lengte en doe mijn binnenhand wat verder van zijn hals af. Bij Atlas werkt het. En hoe krachtiger hij dan word, hoe meer ik de lengte weer inneem, totdat hij weer op de juiste lengte zit.
Denise: Haha. Ik ben niet zo’n cleaner. Deed het vroeger wel hoor, maar werd er wat makkelijker in. Oja, en ik moest het in mijn eentje doen. 3 Wow!!

Laura: Ik kan me goed voorstellen dat je kwaad bent. Het is toch niet de eerste keer voor hem dat hij dit doet. Had hij wel wat beter kunnen voorbereiden.
Wat een ……..

Tm 282