[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cloris

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:35

Frank; goed uitkijken hoor daar kan je anders nog heel veel last van krijgen (zegt ze uit ervaring Clown )

Malin; Wat heerlijk dat hij het zo goed doet weer, die punt buik zag ik ook bij dat paard wat toen bij Piep op stal stond en ook zo'n zware operatie had ondergaan.

Mijn heren doen het goed en zijn niet meer weg te slaan uit de paddock zelfs met regen wil Piep buiten staan Cool

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:57

Dank je wel voor de felicitaties iedereen! Haha! Morgen ga ik mn contract ondertekenen! Vork Ik ga trouwens bij Parnassia werken (daar rijd ik regelmatig doorheen met de paarden, een lekker rustig terrein om je paard aan "buiten" te laten wennen Clown ). Het is een psychiatrische inrichting... meer kan je evt lezen op www.parnassia.nl .
Zo komt alles toch nog op de pootjes terecht!

Frank; Jeetje, longontsteking nog wel.. Pff, toch maar wat rustiger aan dan, t gaat wel om je gezondheid. Ik ben sinds een paar dagen stront verkouden, en pijn in me keel, pff, dat heb je met zulke luchten, bah!

Madelief: Pff, 2,5 week duurt lang als je verliefd bent hahaa. Knipoog Maar het houd alles wel leuk en spannend Pling . En Fuurtje de favoriet, ik had ook niet anders verwacht haha, hij komt over als een super paard hoor!

Peet; Brr, hier nog 1 met een rauwe keel, bah! Het heerst overal een beetje geloof ik. Gelukkig met de paarden wel alles goed Knipoog

Anita; Fijn dat alles nog zo goed gaat met Sun! Hoe vaak doe je hem eigenlijk?

Malin; Super hoor dat je nieuwe werk bevalt! Toch altijd ff afwachten!! En nog beter, Suev maakt het goed lees ik, helemaal top Haha! En binnenkort weer lessen lees ik, gaaf zeg! Weer bij Willy?

Sanne; Tsja, ik kan je ook wel een beetje begrijpen.. Shetten zijn super leuke dieren, maar je kan er verder natuurlijk niet op rijden, en dat is toch 1 van de leukste dingen... En met al die barokkies nu om je heen Knipoog ... Maar goed, ze hebben verder natuurlijk een lekker leven op het land enzo!! Ik ga fulltime werken, 36 uur, en ga nog een stuk meer verdienen dan hiervoor ook Tong uitsteken . Doe ik toch wel goed hihi Knipoog En grrrrrrrrr, je maakt me niewsgierigggggggggg!!! Ik wil het weten Party!! .

Saida; Ik hoop idd dat het leuker is dan mn andere baan, is toch altijd maar weer afwachten Nagelbijten / Gniffelen . En fijn dat Rints al niet meer gelongeerd hoeft te worden, braaf peerd! Knipoog

Cloris; Haha, ideaal hoor, die stallen aan huis!! Zo te lezen willen de heren niets anders meer Clown .

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:28

Sanne, ik ben ook benieuwd.

Iloon, gefeliciteerd met je baan. Klinkt wel erg leuk. Ik doe Sun nu 3x per week, maar als ik mijn auto heb, wil ik toch wel iets vaker gaan.

Frank, inderdaad uitkijken met je longontsteking. Ik heb aan mijn longontstekingen mooi astma overgehouden en ben nu aangewezen op levenslang medicijnen.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:29

iloon super van je werk van harte meis

spokie nee roxy is naar de tandarts geweest dus die kan ff geen bit in hebben kwam nu wel goed uit
en hij heeft lekker ff rust gekregen

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:42

Sanne: spannend
je maakt ons wel nieuwsgierig Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:56

Saida: Als je er een zaagmeel laag in doet, en die lichtjes nat maakt met een tuinslang? Dan koekt het wat aan en kan ze het moeilijker naar de zijkanten doen, zo doe ik het ook bij encanto...en dan 1x in de zoveel tijd die onderlaag vervangen.
Het volgende topic wordt echt het roze wolken topic! Met shannon durf ik me daar nog niet aan te wagen, merk wel dat ik buiten wat meer op dr kan dan in de bak, zijn mijn bewegingen toch minder eng.

Ilona: Ik ga waaschijnlijk woensdag overdag en waarschijnlijk nog een 2e keer met een andere vriendin, alleen hebben we nog geend datum.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Ik zal duimen dat je daar kan blijven! Is dit bij die leuke mensen waar je is over vertelde?

Frank: beterschap! na je kuur kun je de hele wereld weer aan Tong uitsteken

madelief: Leuk om te horen dat het goed met je gaat!

Spokie: Ben je naam kwijt! Sorry! We kunnen hier beter het roze wolken topic van gaan maken! Al die verliefdheden Tong uitsteken

malin: Gelukkig bevalt je nieuwe baan! Zal wel rust brengen! En super om te horen dat suevo het ook goed doet, nou hopen dat het blijft!

sanne: EN NOU ZEGGEN OOK!!!! Gefeliciteerd met je jubulem:P

Hoe zijn alle eerste galopjes gegaan? Met shannon had ik het makkelijke dat ze zelf wel ging Tong uitsteken De galop zat er eerder op dan de stap...de geplande galop was draven, beetje bijdrijven en floep Tong uitsteken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:05

madelief: lekker joh zo heerlijk relaxen! geniet er maar van meis
peet: ooowww, komt t door die beurs? ik zal ook duimen
malin: goeie berichten
sanne: tja, hoe komen we er van af...? je maakt ons nu wel nieuwsgierig. verder gefeliciteerd he, wordt het een etentje?
saida: lekker bezig jij, ik baal nu ik niks kan, des wordt er ook niet vrolijker van, heb hem toch maar wel in de wei gedaan daarstraks
cloris: wat was er bij jou dan foutgegaan met je l.o?
ilona: (en ook peet) daar begon het bij mij vorige week ook mee......

zo en ik ga maar weer verder met ziek zijn, beetje gedownde nintendospelletjes uitpakken op de pc. staat al zo lang op de planning.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:20

Frank, ik ben er mee doogelopen.. toen ik echt puur ziek was (hoge koorts enz) ging ik eens rustig aan doen en kwamen ze erachter dat ik L.o. had, ademhalen ging heel moeilijk alsof er iemand op mijn borst zat en ik heb heel lang een onwijze gevoeligheid gehad voor alles wat maar afweek van de reguliere schone lucht, mijn stem heeft een onwijze opdonder gehad van het hoesten en is jaren lang wat naar de hese kant gebleven, maar owee als ik die overbelastte dan had ik gewoon geen stem meer... alles dankzij het doorlopen..

Dus vandaar Knipoog

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:27

ok, ik ben er volgens mij vrij snel bij geweest. heb gister al een kuur gekregen, vandaag merkte ik eigenlijk pas dat ik minder "lucht" heb bij inspanning zoals ff paard in de wei zetten. dus laten we dat maar en doen we maar stilletjes aan.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:03

sanne van harte en een leuke spannende avond toegewenst

frank gewoon die spellen gaan spelen maar wel oppassen he dat je niet verslaafd raakt hahahaha

saida bedankt voor je duimen en je gesprekje laats op msn Ach gut

verder nog wel leuk nieuws Haha! MUIS IS ZWNAGER ER ZITTEN ER ZEKER TWEE IN MSS DRIE Haha! leuk hoor je kan ze nu voelen ze begwegen nog niet maar dat zal wel komen
ze is nog niet heel dik ook Clown
ze zitten nu 42 dagen bijelkaar dus ik ben benieuwd wanneer ze moet bevallen
denk nog een week of twee drie
ik denk er dus wel aan om ze maar mee te nemen op vakantie anders mis ik mss de bevalling nog en dat is zo mooi, maar daar denk ik maar even over na
kan ook niet wachten op de vakantie heb er wel heel veel zin in

wou dit even met jullie delen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:58

Saida: Dat komt misschien van mams, die heeft ook een lichte welving in haar neus, maar officieel staat dat ook in de omschrijving van het Andalusier hoofd. Er is dus eigenlijk niks typisch Lusitano aan Nagelbijten / Gniffelen Hoewel je het wel meer ziet bij Lusitano's.
Je bent echt lekker bezig met Rintske! Zo heb ik vandaag ook Vaidosa kennis laten maken met springbalken, hoe meer je ze laat zien, hoe meer ze op je gaan vertrouwen!

Ilona: De plek waar je nu gaat werken komt toch ook wel redelijk over een met de stage die je hebt gedaan, of niet?
En dan ook nog meer verdienen Pling Je hebt het goed voor elkaar!!
Tja, dat heb ik ook, Ot en Fift zijn hartstikke lief en leuk om zo nu en dan eens langs te gaan, maar meer dan knuffelen en een beetje spelen wordt het ook niet. En bij Lisa heb ik het nu ook super naar mijn zin! Maar ze helemaal opgeven kan ik niet! Vooral Otje niet, hij is al bijna 7 jaar mijn maatje Lovers (hij heeft me er echt doorheen gesleept dat Goldy werd ingeslapen)

Michelle: Vaidosa schrok zich echt dood van haar eerste galopsprongen onder het zadel Nagelbijten / Gniffelen Ze stond ineens stokstijf stil, met wat aanmoediging ging het steeds beter en opgegeven moment hebben we het 2 rondjes volgehouden (en toen was ze op, ze heeft nog totaal geen conditie) Het is nog wel super onstuimig en ze reageert alleen nog op stemcommando, dus daar moet nog wel aan gesmeed worden.

Frank: Ik weet nog steeds niks, dus ik laat me verrassen vanavond Haha!

Peet: Vet leuk, cavia baby's zijn zo lief Haha! Ik wil stiekem Puk ook wel weer jongen laten krijgen, alleen heeft Jip geen ballen meer Nagelbijten / Gniffelen

Hihi, ik zeg nog lekker niks :p de zaak moet eerst nog wat zekerder zijn

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:48

peet: leuk joh. waar ga je op vakantie? ik heb wel een hele berg spellen inmiddels gedownloaderd maar nog geen nintendo... spellen kan je maar vast hebben.
sanne: we zijn benieuwd naar vanavond

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:30

peetisgreat schreef:

Is goed meis, je weet me te bereiken als je je ei kwijt wil. XxX

Oja! Dat is ook zo! Bloos
Ik zou in de herfstvakantie bij je langs komen met Lisanne!
Ik moet nog even afwachten wanneer een vriendje van Jorick kan komen logeren, dan weet ik welke dag wij bij jullie langs komen, oké?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:00

frankiej schreef:
peet: leuk joh. waar ga je op vakantie? ik heb wel een hele berg spellen inmiddels gedownloaderd maar nog geen nintendo... spellen kan je maar vast hebben.
sanne: we zijn benieuwd naar vanavond

ik ga samen met celine naar ede met de paardjes hebben we een blokhut gehuurdt

http://www.schutteshof.nl/ kijk hier maar eens we gaan lekekr een weekje ertussen uit hebebn we wel verdient

en sanne vertel eens ik wil het ook wel weten nu
Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:01

_Saida_ schreef:
peetisgreat schreef:

Is goed meis, je weet me te bereiken als je je ei kwijt wil. XxX

Oja! Dat is ook zo! Bloos
Ik zou in de herfstvakantie bij je langs komen met Lisanne!
Ik moet nog even afwachten wanneer een vriendje van Jorick kan komen logeren, dan weet ik welke dag wij bij jullie langs komen, oké?

ok ik hoor het wel Haha! Clown
ze hadden trouwens geen paarden te huur maar die meiden kunnen dan wel in de bak gaan rijden gaan lekker tutten met een kop thee en gebakjes Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:23

oja daar had je het laatst al over. heerlijk zeg

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:07

Uhm...dat is in Epe...niet in Ede...anders rij je de verkeerde kant op Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:21

ja das waar domme ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:31

Ik heb net een manege les gereden Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:58

Jolijn; Haha, was vast wel ff wennen of niet Clown

Mies; Ik snap ff niet welke leuke mensen jij bedoeld hahaa Tong uitsteken . Maar jammer, waarschijnlijk werk ik dan al, en kan ik dus niet overdag, anders konden we ff mini-meeting doen Knipoog .

Peet; Haha, gefeliciteerd, dat wordt binnenkort beschuit met MUISJES eten ROFL

Sanne; Jaa, het lijkt er idd wel een beetje op, daarom lijkt het me ook super, omdat ik me stage ook echt heeel leuk vond op t eind (toen ik alles begon te begrijpen haha Pling ). Dus hoop dat het hier ook zo is! En ag, Otje en Fift, tis ook maar goed dat je eens in de zoveel tijd langs gaat, vinden hun ook leuk!! En helemaal afstand doen zou ik ook niet doen hoor hahaha. Hoe zit dat eigenlijk met Iggie? Wanneer komt ie jou kant op? Blijft ie voorlopig nog bij Aline na het afspenen, of gaat ie door naar jou Pling .

Zo vandaag weer Amanda gereden. Ze werkte niet echt mee, haha, maar gelukkig toch goed kunnen afsluiten. Ze kan af en toe nog zo moeilijk zijn......... Vooral het op 1 tempo blijven is erg moeilijk voor dr. Iemand nog tips voor het volgende? Amanda kan altijd lekker loslaten, en dan ook letterlijk zeg maar. Het bit helemaal loslaten, maar wel aan de teugel blijven lopen... Opzich goed, alleen ze wil nooit mn hand volgen?? Als ik dan wat aanspoor om dr "van achter naar voor" te rijden, gaat ze allemaal harder ipv mijn hand volgen. Als iemand dus nog tips heeft, hoor ik het graag Pling .

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:02

Impuls met je zit leveren Knipoog

Zo, vanaf hier ga ik weer meereageren. Ik lees iets over ene longontsteking? Succes Frank.
En Sanne gefeliciteerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:04

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:10

Even snel: Malin, wat super dat je weer kan werken met Suev!! Jij zal vast gaan genieten van je lessen Lachen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:56

Robijn, woon wat te ver weg daarvoor helaas.. Anders had ik je graag geholpen!
Was me ff teveel meelezen met alles...
Wil alleen één ding delen... Ben weer beetje in love... hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:57

Vertel vertel Haha!