Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmie261 schreef:cloris en mol,geen idee of het rasp is,de veearts zei meteen,dat doet ie zelf,door de jeuk..gister heb ik zijn benen ingesmeerd met dat spul wat ie gegeven had,men wat stinkt dat spul...(moest ff handschoenen kopen,omdat het nogal sterk spul is)
maar ik moest het aanmaken in 10 liter water,en heb nu dus 9 liter over...nou ja,vandaag nog maar een keer dan
cloris schreef:Nou als je nagaat wat er dus allemaal in de enorme sokken kan zittenja het is datzelfde spul wat je krijgt bij schurft en schimmel dus het dood idd al die beestjes
Nouvel schreef:Cojolly, ik heb laatst nog wel wat over Lusitana's merrie en veulen op het Lusitano-forum gelezen, toen ging het niet zo goed met de merrie vanwege een ontstoken kies, met het veulen gaat het wel goed volgens mij...
Idra schreef:Wat is jouw veulen mooi geworden Lusitana!! Leuk kadootje dat je erbij gekregen hebt
Wat erg van je merrie... ik hoop dat ze snel nog wat meer opknapt want ze blijft wel erg mager natuurlijk...
Hoe oud is Catita nu?
Nouvel schreef:De merrie heeft duidelijk alles maar dan ook alles aan het veulen gegeven ondanks haar eigen ellende...