Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CathyTBP schreef:Wat een leuke paarden komen hier voorbij! Wij zijn zelf ook opzoek naar een paard, eventueel een PRE/Andelusiër. Maar nu hebben wij gemerkt dat het best wel lastig is om een goede, betaalbare PRE te vinden. Hebben jullie advies qua stallen in Nederland waar je een jonge, correcte en betaalbare PRE kan kopen?
CathyTBP schreef:Wat een leuke paarden komen hier voorbij! Wij zijn zelf ook opzoek naar een paard, eventueel een PRE/Andelusiër. Maar nu hebben wij gemerkt dat het best wel lastig is om een goede, betaalbare PRE te vinden. Hebben jullie advies qua stallen in Nederland waar je een jonge, correcte en betaalbare PRE kan kopen?
Maartje_M schreef:Hahaha die laatste fotowel heel gaaf!
Delphi heb je ook wat moois uitgekozen?
MightyJoe schreef:CathyTBP schreef:Wat een leuke paarden komen hier voorbij! Wij zijn zelf ook opzoek naar een paard, eventueel een PRE/Andelusiër. Maar nu hebben wij gemerkt dat het best wel lastig is om een goede, betaalbare PRE te vinden. Hebben jullie advies qua stallen in Nederland waar je een jonge, correcte en betaalbare PRE kan kopen?
Wat zoek je precies? Hengst, merrie ruin? Budget? Leeftijd?
Lid worden van de PRE groepen op fb kan ook helpen.
Lukasje schreef:CathyTBP schreef:Wat een leuke paarden komen hier voorbij! Wij zijn zelf ook opzoek naar een paard, eventueel een PRE/Andelusiër. Maar nu hebben wij gemerkt dat het best wel lastig is om een goede, betaalbare PRE te vinden. Hebben jullie advies qua stallen in Nederland waar je een jonge, correcte en betaalbare PRE kan kopen?
Ik ben ook op zoek dus kan je best wat namen geven van fokkers met een goede naam. Zoek je zadelmak of onbeleerd?
Delphi2 schreef:Het wordt een El Campo, ik heb er nog niet mee gereden op mijn eigen paard, wel een keer bij een vriendin. Ik ben mijn merrie nu aan het inrijden, maar ze heeft nog wat spanning in de bak. Dus zodra het rijden wat meer bevestigd is ga ik er nog een keer mee rijden en kan ik bestellen. Nu nog even dubben over de kleur, dat is nog best lastig op een donkere valk.