Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat fijn dat je behandeling weer door kan gaan 

Echt helemaal verliefd op die paarden zeg, wat een talent! En die ruiters ook hoor, tsjonge wat een houding, wat een evenwicht en wat een rust en controle! Echt geweldig! En super gezellig want ik was met nog 5 dames van stal dus we hadden een vollle mini-van en zijn lekker 1.5 uur heen en 2.5 uur terug gereden... (File in Rotterdam... Feyenoord, Holiday on Ice en onze club is best druk!!) Lekker nog even met z'n allen wat gegeten en toen terug naar huis. Super dagje geweest!
Gelukkig is de groep door mijn aanwezigheid weer permanent door tweeen gedeeld, dan hebben we twee groepen na elkaar van beiden rond de 4 mensen dus dat is goed te doen. Ik moet wel echt enorm wennen aan het 'delen' van de bak! Haha 
Ik had n flut camera mee, dus heb een stukje opgenomen maar alles was super donker
... jouwe zien er duidelijk beter uit! Mag ik ze 'Jatten' voor facebook?
Maar die kónt!!! Niet normaal gewoon, zo gespierd! Kan ook niet anders. Heb echt zoveel respect voor paard en ruiter...
Ohh bij ons waren de Friezen wel netjes, maar die Lippizaners waren natuurlijk inderdaad veel geconcentreerder 

Vanmiddag voor de 2e keer serieus gereden op Jetje, daarvoor alleen buitenritten met lang teugeltje, donderdag voor het eerst opgepakt met mn dressuurzadel en vandaag ook weer
Mama meegesleurd om foto's te maken, zodat ik wat meer weet waar ik aan moet werken, maar vind het toch al wel een fijn beeld
Dit was redelijk op het eind, dus ze was al lekker los en warm 

Hier is 't de hele dag bewolkt gebleven
Ik hang echt naar voren... Maar 't zadel zit niet helemaal goed, hij is te smal, dus kantelt naar achter, dus ik ga heel snel in stoelzit zitten.. En dat probeer 'k op te heffen door naar voren te gaan hangen ofzo
Ziet 'r niet uit.. Ga binnenkort ff een breder zadel passen, want dit is ook niks 

https://picasaweb.google.com/1111208704 ... erTrainen#
Snap ik helemaal en je bent ook nog steeds welkom hè!! Als je dat zou willen.. Dat aanbod blijft gewoon staan
Dikke knuf!!
Drukte makertje.

Dat is heftig zeg!! Maar die mensen die haar hebben aangereden zijn nog wel aangehouden?

Denk dat ze voorlopig nog wel bij me is. Stiekem staat ze te koop, maar ze gaat alleen weg naar 'n perfect baasje.. En eigenlijk ben alleen ik dat natuurlijk
Dus kijk maar wanneer het goed voelt! Lijkt me juist weer bijzonder om voor jou te kunnen doen
.