Moppie Jemig een 3.5, balen zeg.
Ben blij dat ik niet meer op school zitten.
En gewoon nog even een dikke

Ik ga jullie topics bekijken!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
borderjay schreef:spam spam....zijn jullie hem al zat?![]()
Prinslover schreef:Nou ik heb ergens al opgevraagd, dat was 200 euro voor een week de trailer lenen. En in Berkel bij vollbregt 175 euro om een week lenen.....
Baal best wel ervan.. zijn toch extra kosten zo op t aller laatste moment! En we zouden hem van de vorige manege eigenaar mogen lenen, maar omdat er spullen in staan en de trailer staat ergens anders, mogen we hem ineens niet meer lenen. Best l.ullig dus ook..............
Otje_Sjimmie schreef:We waren lekker met de kar een eindje weg... Raquel met de kar en ik met de fiets... en na een eindje zouden we omruilen... we waren net over het spoor van de randstad rail nog voor stal de kok.... en daar stonden 2 hele grote vrachtwagens.. ( lekker typisch toen we terugliepen zag ik er op staan dat hij een naam had!!! tracker splash!! hahaahahahahaha) maar goed ik en raquel kijken dat zo aan en kijken naar machotje en we zien allebij dat hij er echt heel nerveus werd want die vracht wagens water aan het pompen waren... dus ik zeg tegen raquel... joh wacht maar even dan zet ik mijn fiets wel alvast er achter dan kom ik terug en dan pak ik machotje even bij zijn hoofd dan is hij wat minder nerveus mmischien....
dus ik loop terug naar macho en raquel en ik zag al dat hij steeds nerveuzer werd en een beetje begon te trippelen en te trappelen... dus ik loop wat sneller en net voor dat ik hem vast kon pakken schieten ze zo voor mijn ogen het water in... het was echt een verschrikkelijk gezicht want we wisten niet hoe diep de sloot was en of macho wel boven water zou uit komen....
dus iki schrik zo hard ik pak mijn zonnebril van mijn hoofd gooi hem naar achter (later bleek dat ik hem tegen een man zijn hoofd had aan gegooit...) en ren naar de sloot.. ik zag dat macho probeerde aan de andere kant van de sloot er weer uit te kruipen maar de kant was zo hoog en stijl dat dat niet ging... dus raquel trok hem om en hij stond toen stil... toen ben ik gelijk in het water gesprongen en heb samen met raquel de kar los gemaakt onder tussen stond macho heel stil... (toen we teurg liepen dacht rquel dat hij zich over gaf aan ons maar ik had meer het idee dat hij in schok raakte want hij stond wel helemaal te trillen) maar goed....
de kar was los en onder tussen waren er allemaal mannen bij gekomen van die grote bouwvakkers van die vrachtwagens.. We hebben toen de lijtsels naar hun gegooid en hun hebben machotje aan allebij de kanten bij zijn hoofd en voor benen (want hij stond al een beetje schuin) en hup tilde zo macho uit de sloot... het leek echt als of ze hem op tilde.... hahahaha
toen ben ik er snel uit geklommen en heb machotje over genomen ..... die was kopje onder gegaan zag ik en hij stond helemaal te trillen... ik heb hem heel snel rustig gemaakt en een paar minuutjes later was hij weer gekalmeert en stond hij er weer veel minder trillend bij... hij begon steeds weer een beetje machonitotje te worden....
ondertussen in de sloot:
hahahahahaha
raquel ziet dat ik snel achter macho aan ging.. en stond toen nog in de sloot... omdat ik expres bleef bewegen zat ik niet vast gezogen... maar raquel.. die had dat niet gedaan en die stond dus mooi vast... nou dat ging net als met macho kreeg een handje en whoop daar voog raquel zo uit de sloot!!! hahaha heel grappig om te zien!!! ze kreeg gelijk een ifone aan geboden om te bellen.. maarja ik had ook nog mijn telefoon bij natuurlijk..
raquel stond op de kant en zecht hard op... ja en nu?? wat moet ik nu met de kar???
zecht zo'n sterke man... OOhhhh laat dat maar aan ons over... dus raquel stpt netjes naar achter en er lopen 2 mannen nar voren pakken allebij zo'n stok ding paal geval(waar macho tussen staat) en whooop daar ging de kar!! op de zelfde manier als macho en raquel gingen... nou... poepoehh.. daar stonden we.... helemaal verzopen als 3 nate katjes en een donker bruin groene kar.... o en een prachtig leuke mooie schone groene fiets !!
we hebben de mannen heel erg bedankt.. ik heb mijn zonnebril terug gekregen... (oepssss)en toen zijn we gaan lopen... terug naar stal.. met de kar aan de hand en de fiets en macho... we waren aan het lopen en die raquel die zecht tegen mij... goh wat raar ik heb toch zo'n pijn aan mijn lies.... en dus ik kijken.. goh.... wat denk je... kijk zelf maar eens.. en toen pas zag ze dat ze van haar kruis tot haar knie open lag niet alleen haar broek maar ook haar been had zo'n lange scheur.....
ik vond het heel sneu.. toen we op pstal wren hebben we snel alle spullen weg gelegd en macho met warm water gewassen... toen hij lekker schoon en warm op stal stond ben ik als een gek naar raquel haar huis gefiets met raquel achter op... nou ja zo hard gingen we niet want mennn dan is ze toch ineens zwaar!!! hahahahahahahahahaha neee hoor lief zussiej!! nou daaar hebben we snel gedoucht en toen ben ik terug gefiets naar stal want ik had les.....
en dat was het wel zo'n beetje...