[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:46

Oww Dinkey dat is balen zeg... kan me voorstellen dat je je erg rot voelt.

Moppie Jemig een 3.5, balen zeg.
Ben blij dat ik niet meer op school zitten.
En gewoon nog even een dikke :(:) omdat je Moppie nog zo mist.

Ik ga jullie topics bekijken!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:57

Malin Jeetje,dus toch! Balen hoor...pfff,sterkte de komende weken :(:)

Alle nieuwkomers:welkom!

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:00

Moppielover - wat een mooi topic heb je gescheven zeg. nog heel veel sterkte met het verlies van dit lieve dier.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:15

heeeyy meissies. wat een slootspringpraktijken toch de afgelopen dagen.
tja iloon, idd druk en dan ook nog geld toeleggen. maja had ik maar een vak moeten leren he.

vanavond voor t eerst deze week weer gereden, heel kort maar des liep echt super.
kga weer ff in meeleesmodus.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:59

Ik kom nog maar even zwaaien hier :wave:

Vandaag alles ingepakt voor het kamp en morgen om half 9 wordt ik opgehaald. 9 uur moeten we op stal zijn, dan gaan we de paarden laden rond 10 uur en zodra ze allemaal staan gaan we vertrekken richting Drenthe!

Dit is trouwens waar we naar toe gaan: http://www.alberthoeve.nl/. Daar zijn ze vorig jaar ook al geweeest en schijnt leuk te zijn!

Ben benieuwd hoe het gaat worden.... Ik ga lekker meeliften op de kar :D. Kan ik lekker foto's maken en wat filmen....

Maar goed tot maandag dan maar :P.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 08:22

Gabriella: Leuke foto's! Jij zegt wel wat van shannon maar Moreno gaat er ook steeds beter uit zien!

heidi: Gelukkig heeft macho er niks aan over gehouden! netjes hoor zulke verzorgsters die meteen bellen! Leuke jesse foto's!

saida: wij gaan as maandag tm vrijdag naar kootwijkerbroek

debby: echt super schattig!!! Is hij al een beetje gewend?

marielle: Welkom! Balen van die artrose? geef je dr voedingssuplementen?

peet: Je beleefd ook altijd wel wat is het niet ;) gelukkig is het goed afgelopen

saida: Ik blijf het grappig vinden om te lezen dat onze trainingsmanier zo verschilt. Zo doet rintske dus zijwaarts maar moet je de galop oefenen en is het bij shannon precies andersom ;)

laura: al iets gehoord van de coordinator?!

tamara: ook welkom!

eline: beterschap voor je dochter

malin: Kl-ote! 4 weken, als je dat maar volhoudt!

anouk: stiekem nog steeds een paardenmeisje die lekker wilt tutten ;)?

Nou dat was mijn poging om de afgelopen 4 pagina's door te spitten ;)!

Vandaag is mijn pownie jarig! *\o/* Lekkere feestweek hebben we!
Ik wilde al een tijdje een nieuwe tas, maar had eigenlijk geen idee wat voor 1. Nou kwam ik gister langs de tassen winkel en die had een hoop in de aanbieding! Nou heb ik eindelijk mn nieuwe tas gevonden :D
Tsjah salaris was binnen dus ben gister maar even gaan verbrassen :o

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 08:28

Joehoeee!!! Koffie staat weer klaar!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 08:36

Mies ja we hebben gewoon pech. Die man beweert nu dat hij heeft gezegd dat morgen de inleverdag is voor de reeds goedgekeurde concepten. De concepten hadden vrijdag binnen moeten zijn. Dit is echter helemaal niet en dus totaal onzin.
Daarnaast mag ik mijn meesterstuk dus nog niet inleveren tot mijn concept goedgekeurd is en dat gebeurd dus pas na maandag.
Pffffffffffffff

Malin Beterschap!

Angela je hebt prachtig geschreven over moppie!

De rest reageer ik straks bij!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 08:59

Goedemorgen,

Veel plezier evdpanne!

Mies_apollo, ik geef haar superflex 5 star van de paardendrogist http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=34251
Maar t is idd flink balen die artrose. Van harte met je pownie :D *\o/*
Lekker he, geld uitgeven!

Laulau echt wel balen zeg..

Heb gisteren mijn kaartjes voor Rammstein binnen gekregen :) Nog effe tot 6 december geduld hebben.. dus nu maar ff cd opgezet :D
Mijn verzorgfjordje gaat vandaag voor controle naar de kliniek. Had ca jaar geleden osteonecrose gekregen. Hopelijk is ze nu een stuk opgeknapt en kan ze mss weer een klein beetje aan t werk.

Fijne dag allemaal!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:22

Karina – ik heb dan geen dekkende ruin maar die van mij is wel hitsig :j dat is een ding wat ik wel zeker weet

Jellie – ik sta vlakbij de beerwijkhoeven en heb er ook al een keer gestart

Laura – ik snap dat je flink kwaad bent probeer je het op tijd af te krijgen en dan doet de leraar zo iets :n is niet leuk

Heidi – Jesse is echt zo :+:
En leuk bij de baby fotograaf ben benieuwd

Tamara – welkom leuke ruin hoor

Eline – we proberen dit ook vast te houden maar het gaat niet van een lije dakje nou hoeft dat ook niet maar af en toe wat meer meewerking van heike zo aardig zijn :P
Beterschap voor je meisje :(:)

Gab – jij en moreno zijn echt zo’n leuk stel en wat doet die zijn best op de foto’s

Malin – he bah balen zeg nu ben je helemaal afhankelijk van anderen heel veel sterkte en dat die 4 weken maar snel over mogen zijn.
Rijd je vriend nou met je mee ?

Angela – ook jij beterschap en rot van je 3.5 nu maar snel weer ophalen

Gab – ik heb gereageerd in je topic

Ellis – hoe is het met jou pootje gisteren mochten de hechtingen er toch uit?

Frank – fijn dat het rijden met des goed ging lekker zo doorgaan hoor

Esther – veel plezier en geniet ervan en maak leuke foto’s

Mies – lekker wezen shoppen dus en gefeliciteerd met shannon, hoe probeer jij zijwaarts te leren met shannon ?

Gisteren heike weer gereden eerst hebben we weer even ‘’gestoeid’’ want heike vindt alles leuker behalve mij hij let echt totaal niet op tijdens het rijden als ik hem tegen de bakrand aan stuur loop die gewoon door :+ vlieg er een volgeltje weg kijkt die in de lucht hij doet alles om maar niet bij mij met zijn gedachten te zijn. Aan de ene kant wel grappig maar soms wou ik dat is wist hoe ik het 1 2 3 moes oplossen Iemand tips ?? uiteindelijk heb ik hem dan wel en dan loopt die super
Vandaag gaan mijn ouders kunnen ze ook weer met heike knuffelen :D

Tamara81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:31

@ Zilfstar: Balen zeg dat je de komende 4 weken nog steeds niet mag rijden! In ieder geval wel goed dat je lekker met hem kan loswerken en er zelf heen kan gaan. Hopelijk helpen de fysio behandelingen en heb je binnenkort geen last meer van je arm!

@ DinkeyGirl: Ook heel veel beterschap!!

@evdpanne: Heel veel plezier komend weekend! Lijkt me echt geweldig om een weekend in Drenthe te gaan rijden!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:43

Ilona -> De buitenritjes lukt al een poosje niet en voorlopig ziet het er naar uit dat het niet gaat lukken ook.
Marieke is geblesseerd, en ze moet nog even afwachten hoe het allemaal afloopt en wat ze straks weer mag.
Ik durf het nog niet aan met Rintske om alleen met haar naar buiten te gaan, en verder zijn er niet echt andere paarden waar ik mee naar buiten kan of wil.
Ik hou het dus maar bij samen wandelen buiten.
Als het doorgaat dan ga ik zaterdag met Rintske in de trailer naar een stal vlakbij de manege waar ik Grytsje heb gehuurd voor een buitenritje en naar het IJsselmeer om te zwemmen! :):)

Denise -> Dat is ook mijn bedoeling idd om Rintske meer op mij te richten, in de toekomst zou ik ook graag in m'n eentje naar buiten willen kunnen met haar.
Voor de zijwaarts oefening kan je denk ik beter eens een lesje nemen bij Cloris, zij heeft het mij en Rintske ook geleerd! :D

Karina -> Lange paden zat bij jullie, die ga ik zeker weten benutten! :D
Over een maand komen we jullie kant op, wat mij betreft mag je Rintske gerust even lenen, hoor!

Jellie -> Rintske is sinds juli vorig jaar onder het zadel, maar ik doe het heeeeeeel rustig aan met haar.
Ik heb geen doel wat ik in een bepaalde tijd wil halen, dus alle tijd. ;)
Ja mooie foto is dat geworden, hè?
Heeft mijn dochter gemaakt een paar maanden geleden.
Toen ik 'm terug zag op de computer kreeg ik spontaan tranen in m'n ogen, zoveel spreekt er uit die foto.
Rammstein? Getver! Manlief vindt ze ook best goed, maar mij kan het echt niet boeien, terwijl ik echt niet vies ben van hardrock.

Laura -> Leuk zo'n leraar!
Moet jij eens iets te laat inleveren, dan krijg je een laag cijfer, maar zulke gasten mogen wel iets even een paar dagen uitstellen omdat het hun beter uitkomt.....

Heidi -> Ik vind het wel erg onverantwoord hoor, dat je Jesse zo op zo'n wilde hengst zet zonder cap op! :P
Leuk die foto van Baron z'n hoofd met Jesse ernaast!

Tamara -> Welkom hier! :+
Wat een knapperd is Padrino! :~
Tsjillert krijgt concurentie! :D
Wat is eigenlijk zijn afstamming? (vind ik altijd leuk om te weten ;) )

Eline -> Beterschap met je dochtertje!

borderjay schreef:
spam spam....zijn jullie hem al zat? :D

Afbeelding

Zat? Ik blijf hem geweldig vinden! :~
Hebbie nog meer???? :):)

Angela -> Beterschap! :(:)
Mooi afscheidstopic heb je gemaakt voor Moppie. :j

Ellis -> Ik zwaai even terug! :wave:

Esther -> Veel plezier op kamp!!!

Michelle -> Wat zal het stil zijn hier in het topic als jullie er niet zijn!
Ben ik eindelijk eens binnen een uur klaar met bijreageren, hahaha!
We trainen idd best wel verschillend, maar uiteindelijk bereiken we hetzelfde. ;)

Elise -> JAAAAAAAAAH!!!!! KOFFIIIIIIIEEEEEEEE!!!! :9k Dankjewel, je bent een schat! :*

Efkes m'n koffie opdrinken en dan de paardjes buiten zetten.
Straks naar het UMC met Jorick voor afregeling van z'n C.I.
Ben benieuwd of ze het wat meer kunnen verfijnen, want sinds hij die nieuwe heeft heb ik het idee dat hij minder hoort omdat hij minder snel reageert als voorheen.
We gaan lekker vroeg, dan kunnen we nog even wat eten in het restaurant daar.
Dat is iets wat het ook wel leuk maakt voor Jorick, omdat hij dan lekkere dingen mag uitkiezen. :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:50

Pffff... verveel me weer eens stierlijk!

Saida, succes straks in het UMC.

Ik ga zo een poging wagen om bij te lezen, maar mag officieel niet internetten hier...

Dus het gaat even duren voordat ik weer bij ben.

Tis wel lekker weer trouwens!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:55

Ben ik ook weer even, heel druk en de techniek laat mij in de steek, computer was uit zichzelf overleden en mijn telefoon is vermoord door mijn schattige Napoleon :+

Hier alles goed, Piropo en Elvis staan te genieten in het zonnetje en Elvis heeft een 'verzorgster' hij staat nu gevlochten en gepoetst in de paddock :D

Malin wat waardeloos van je enkel, zou je er nou nog mee kunnen autorijden is het nog te overzien maar niet naar je paarden toe kunnen, brrrr

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:56

T is zeker lekker weer, zonde om binnen te zitten!

Saida, lekker om het zo rustig aan met je paard op te bouwen.. leer je elkaar goed kennen.
Ja die foto sprong er voor mij echt uit bij t kijken in de profielen. Tekstje eronder is ook mooi.
Ik ben al jaren weg van Rammstein, vind t vooral ook leuk vanwege de show, met dat vuur enz.. heb er altijd al een x heen gewild en nu eindelijk de kans. Succes straks met Jorick! Is een C.I. iets van een gehoorapparaat? Iig leuk om dan ook samen een happie te gaan eten :Y)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:07

Saida: Alleen zou ik ook niet doen, ik kan het weten :+ . Maar jammer dat Marieke niet meer met je mee kan, dat ging zo lekker!
Maar een rondje ijsselmeer klinkt ook goeed!

Mies: Gefeliciteerdddd met Shannon dr B-day! :D En je geld maar weer verbrast, we moeten ook nog op vakantie he!! :+

Denise: Waarschijnlijk krijgt Heike de kans op te gaan zoeken. Negeren en doorrijden is het beste. En héél veel oefeningen rijden. Bij de les houden! Dus de ene figuur na de andere en veel overgangen, dan heeft hij geen tijd meer te klieren ;) . Succes!

Gab: Jaaaa, fun! Een moreno topic :D . Leuk!

Ellis: Hihi, valt niet bij te houden he, hier ;) . Leuk dat je even hoi komt zeggen!

Elise: Ik ga ook zo maar me eerste bakkie halen! Moet even wakker worden, ben toe aan vakantie haha!

Esther: Heel veel plezier op kamp!! Niet stikken van het lachen he :D !

Laura: Jeetje meid :( Is dat even balen van je school! Echt een naaistreek....

Frank: :(:) aaaah. Arme Frankie, die heeft het zo druk! Nou we denken hier aan je hoor :D .

Malin: He, neeeeeeeeeeee he :( . Balen joh van je voet.... dus toch een scheurtje en in t gips.. ;( Wat zal jij balen zeg!!! Sterkte ermee meis.. Hugs :*

Jeetje, wat baal ik een beetje! We gaan maandag a.s. op vakantie naar de veluwe (helemaal top!! :D ) en we mochten de trailer van iemand lenen, een hele week!
En nu op het laatste moment kan het niet doorgaan :( . Echt heel erg balen.... nu moeten we op de valreep nog een trailer gaan regelen voor een week, met extra bijkomende kosten.....
Vind het echt rot.. Maar wie weet kunnen we nog wat regelen zo snel?? Als iemand nog een tip heeft, ik hoor t graag :j .

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:37

Ah nee, Malin, wat balen!! Hoe ga je dat doen dan de komende weken met Suevo?

Elise: Ha, koffie, daar was ik aan toe :D .

Saida: Straks de buitenrit-schade mooi inhalen hier! Wie weet gaat het hier in een maand de goede kant op met mijn paarden en kunnen we alsnog samen een ritje maken. Leuk hoe je van zo'n ziekenhuisbezoekje voor Jorick toch een klein feestje maakt...

Frank: hard werken is niet erg, maar als je er op moet toeleggen wordt het plezier er in hard minder, hopelijk trekt het snel weer bij.

Iloon: balen van die trailer, hoe kan dat nou ineens. Tja eerst naar de Veluwe voor onze trailer is ook niet handig natuurlijk....

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:43

Hmmmm.... Balen Ilona! Hoeveel kosten moet je nu maken dan?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:55

Nou ik heb ergens al opgevraagd, dat was 200 euro voor een week de trailer lenen. En in Berkel bij vollbregt 175 euro om een week lenen.....

Baal best wel ervan.. zijn toch extra kosten zo op t aller laatste moment! En we zouden hem van de vorige manege eigenaar mogen lenen, maar omdat er spullen in staan en de trailer staat ergens anders, mogen we hem ineens niet meer lenen ;( . Best l.ullig dus ook..............

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:59

_Saida_ schreef:
Heidi -> Ik vind het wel erg onverantwoord hoor, dat je Jesse zo op zo'n wilde hengst zet zonder cap op! :P

Maar echte stoere cowboys dragen toch een stoere cowboy hoed en geen cap toch :P :+

Afbeelding

Tamara81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:59

Balen prinslover! Misschien is de volgende website een tip, http://www.keesverhuur.nl/paardentrailer.html voor een hele week hoef je hier maar 100 euro te betalen.

Wij hebben er een paar keer een trailer voor een dag gehuurd en dat was echt perfect geregeld.

Tamara81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:00

@ Machonito: wat een gave foto!!!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:01

Prinslover schreef:
Nou ik heb ergens al opgevraagd, dat was 200 euro voor een week de trailer lenen. En in Berkel bij vollbregt 175 euro om een week lenen.....

Baal best wel ervan.. zijn toch extra kosten zo op t aller laatste moment! En we zouden hem van de vorige manege eigenaar mogen lenen, maar omdat er spullen in staan en de trailer staat ergens anders, mogen we hem ineens niet meer lenen ;( . Best l.ullig dus ook..............

helaas heb ik ook geen trailer anders mocht je het zo lenen :(:)
wel banketstaaf hoor zo op de laatste momend afzeggen :(

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:05

Jeeeej! Dat is balen!!! Ik ga eens voor je denken.

Zou je weekje dan helemaal niet meer doorgaan?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:17

Hier het verhaal van de sloot van 1 van de meiden die met macho de sloot in ging :(:)
Dit heeft ze gescheven in de hcn topic :o

Otje_Sjimmie schreef:
We waren lekker met de kar een eindje weg... Raquel met de kar en ik met de fiets... en na een eindje zouden we omruilen... we waren net over het spoor van de randstad rail nog voor stal de kok.... en daar stonden 2 hele grote vrachtwagens.. ( lekker typisch toen we terugliepen zag ik er op staan dat hij een naam had!!! tracker splash!! hahaahahahahaha) maar goed ik en raquel kijken dat zo aan en kijken naar machotje en we zien allebij dat hij er echt heel nerveus werd want die vracht wagens water aan het pompen waren... dus ik zeg tegen raquel... joh wacht maar even dan zet ik mijn fiets wel alvast er achter dan kom ik terug en dan pak ik machotje even bij zijn hoofd dan is hij wat minder nerveus mmischien....

dus ik loop terug naar macho en raquel en ik zag al dat hij steeds nerveuzer werd en een beetje begon te trippelen en te trappelen... dus ik loop wat sneller en net voor dat ik hem vast kon pakken schieten ze zo voor mijn ogen het water in... het was echt een verschrikkelijk gezicht want we wisten niet hoe diep de sloot was en of macho wel boven water zou uit komen....

dus iki schrik zo hard ik pak mijn zonnebril van mijn hoofd gooi hem naar achter (later bleek dat ik hem tegen een man zijn hoofd had aan gegooit...) en ren naar de sloot.. ik zag dat macho probeerde aan de andere kant van de sloot er weer uit te kruipen maar de kant was zo hoog en stijl dat dat niet ging... dus raquel trok hem om en hij stond toen stil... toen ben ik gelijk in het water gesprongen en heb samen met raquel de kar los gemaakt onder tussen stond macho heel stil... (toen we teurg liepen dacht rquel dat hij zich over gaf aan ons maar ik had meer het idee dat hij in schok raakte want hij stond wel helemaal te trillen) maar goed....

de kar was los en onder tussen waren er allemaal mannen bij gekomen van die grote bouwvakkers van die vrachtwagens.. We hebben toen de lijtsels naar hun gegooid en hun hebben machotje aan allebij de kanten bij zijn hoofd en voor benen (want hij stond al een beetje schuin) en hup tilde zo macho uit de sloot... het leek echt als of ze hem op tilde.... hahahaha

toen ben ik er snel uit geklommen en heb machotje over genomen ..... die was kopje onder gegaan zag ik en hij stond helemaal te trillen... ik heb hem heel snel rustig gemaakt en een paar minuutjes later was hij weer gekalmeert en stond hij er weer veel minder trillend bij... hij begon steeds weer een beetje machonitotje te worden....

ondertussen in de sloot:
hahahahahaha

raquel ziet dat ik snel achter macho aan ging.. en stond toen nog in de sloot... omdat ik expres bleef bewegen zat ik niet vast gezogen... maar raquel.. die had dat niet gedaan en die stond dus mooi vast... nou dat ging net als met macho kreeg een handje en whoop daar voog raquel zo uit de sloot!!! hahaha heel grappig om te zien!!! ze kreeg gelijk een ifone aan geboden om te bellen.. maarja ik had ook nog mijn telefoon bij natuurlijk..

raquel stond op de kant en zecht hard op... ja en nu?? wat moet ik nu met de kar???
zecht zo'n sterke man... OOhhhh laat dat maar aan ons over... dus raquel stpt netjes naar achter en er lopen 2 mannen nar voren pakken allebij zo'n stok ding paal geval :+(waar macho tussen staat) en whooop daar ging de kar!! op de zelfde manier als macho en raquel gingen... nou... poepoehh.. daar stonden we.... helemaal verzopen als 3 nate katjes en een donker bruin groene kar.... o en een prachtig leuke mooie schone groene fiets !! ;)

we hebben de mannen heel erg bedankt.. ik heb mijn zonnebril terug gekregen... (oepssss) :o en toen zijn we gaan lopen... terug naar stal.. met de kar aan de hand en de fiets en macho... we waren aan het lopen en die raquel die zecht tegen mij... goh wat raar ik heb toch zo'n pijn aan mijn lies.... en dus ik kijken.. goh.... wat denk je... kijk zelf maar eens.. en toen pas zag ze dat ze van haar kruis tot haar knie open lag niet alleen haar broek maar ook haar been had zo'n lange scheur.....

ik vond het heel sneu.. toen we op pstal wren hebben we snel alle spullen weg gelegd en macho met warm water gewassen... toen hij lekker schoon en warm op stal stond ben ik als een gek naar raquel haar huis gefiets met raquel achter op... nou ja zo hard gingen we niet want mennn dan is ze toch ineens zwaar!!! hahahahahahahahahaha neee hoor lief zussiej!! nou daaar hebben we snel gedoucht en toen ben ik terug gefiets naar stal want ik had les.....

en dat was het wel zo'n beetje...