Robijntjah : Oee spannend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lisenka schreef:Heb in je profiel gespiekt. Heel mooi profiel trouwens en ook hele leuke paarden. Ik hoop dat ik je herken en zal je zeker aanspreken dan.
Ik ben bang dat ik jou niet ga meeten, iig niet bij jou thuis!
Robijntjah schreef:Fijn dat het goed ging Sanne!
Ik wil vandaag ook mijn 1e galopje maken eigenlijk

. En over ong. 2,5 week komt Chico thuis
. Kan niet wachten
. Ik wou ook naar Tentenkamp!! Maar weet nog niet zeker, wou jij overdag gaan of s avonds?
. Ik denk dat hij toch altijd een beetje stoer blijft, aangezien 5 jaar een behoorlijke leeftijd is om te castreren, en daarbij ook nog eens gedekt
. Maar iets minder wordt het altijd wel! Hoe is het trouwens met Ot en Fift? En die manen van Iggie, hahaha, echt een punk idd!!
En dat meisje, ag gos
, is toch altijd risico vol met paarden he...
Uitzendbureau's waren voor mij bezig om wat te zoeken. Er kwam waarschijnlijk ergens een vacature vrij, en ze hebben meteen mijn gegevens doorgestuurd! Zou dus nog afwachten of ik door het bedrijf zou worden uitgenodigd... Wordt ik vanochtend ineens gebeld of ik vanmiddag om 14.00 sollicitatiegesprek wou daar.. Nou natuurlijk!!
Binnenkort alles tekenen, en dan z.s.m. aan de slag!!
Ben helemaal happy dus. Alles weer rond als het allemaal goed gaat. Ik heb 1 maand proeftijd, even kijken of dat goed gaat, en zoja, dan heb ik meteen een jaarcontract
. Wat ook een SUPER pluspunt is dat het ook dichtbij is! En 5 min vanaf de manege!!
Dus dat is helemaal super, als het kan dan kan ik dus wat vaker ff langs stal om Chico ff extra beweging te geven

Robijntjah schreef:Saida: een ongeluk zit idd in een klein hoekje
Fijn dat het goedging met longeren!
Gefeliciteerd Ilona
Robijn ging ook goed met longeren vanmiddag
En, ik heb keuze uit 3 paarden voor zondag
hahah kan ook alleen hij doen 

Had vandaag wat minder lekker gereden, maar na het rijden trok hij telkens zulke schattige koppies dat ik weer helemaal dacht aaaah mn schatje 

Ik dnek niks maar ze staan net alsof je ze in staartjes oid heb gehad 

maar goed heb ik zelf voor gekozen, kan hij ook lekker aan de studie enzo, komt allemaal wel goed 
Iedereen is iig geinteresseerd in hem en ze vinden het een vriendelijk paardje.
hij zou toch maar nat worden
. En 2,5 week vliegt zo voorbij. Helemaal met zulk leuk werk.Cyrina schreef:Dat is al de 2e keer!!! (dat ze betrapt is dan, zal vast dagelijks gebeuren bij haar).
Dat wijf is echt niet goed snik!! Waarom doet iemand zoiets????
Ik hoop dat Denemarken haar wel achter de tralies zet!

Ik denk dat ik vrijdag maar weer eens langs gaan. Ze zijn in ieder geval goed gevuld 
Wat voor bedrijf is het? En hoeveel uur werk je in de week?
Hoe heb je die nou weer opgelopen?
Hij wil het mij gewoon graag makkelijk maken voor als ik hem straks in ga vlechten 
Wel balen dat je hem 2,5 maand niet ziet! Kan hij niet bij jou in Belgie komen? Gelukkig hadden jullie nu wel lekker een lang weekend met z'n tweeën!
Straks wil hij niet meer terug uit Belgie 
en dat je weer lekker met hem aan de slag kunt!
, ik heb namelijk nieuws! Maar ik hou het nog even voor me tot zaterdag. Het moet namelijk eerst goedgekeurd worden.
(er is waarschijnlijk hier wel 1 iemand die weet waar het over gaat) 

En vanavond gaan we dat vieren, ik weet alleen nog niet hoe, dat is nog een verrassing
dus ik ben benieuwd!!