Ik ga op een later tijdstip proberen terug te lezen! Heb in ieder geval al gelezen dat Licor waarschijnlijk allergisch is?! Balen Lobke!! Nog even duimen dat het meevalt...
Ik ben terug van vakantie....een week te vroeg en alleen! Het was dus niet succesvol kunnen we wel stellen...

Zaterdag kreeg ik een telefoontje van het thuisfront dat mijn vader een herseninfarct heeft gehad. Niet ernstig dit keer (heeft er al eerder 1 gehad) maar genoeg om zijn halve gezicht en arm te verlammen. Als het goed is trekt dat wel weer bij.
Ik zat in Frankrijk, in de middle of nowhere en zat me natuurlijk enorm op te vreten. Dat (waardoor ik natuurlijk niet zo heel gezellig was, dat geef ik direct toe

Mijn telefoon bleek ook nog eens afgesloten precies die dag omdat ik een rekening had verzuimd te betalen... Ik was natuurlijk als de dood dat ik het niet zou redden en niemand zou kunnen bereiken. Het was echt zo'n dag!

Kortom....wederom niet de meest prettige vakantie beleefd. Het lijkt wel niet echt te mogen...
Daarbij (weet niet of ik dat al verteld had) heeft mijn andere hond (Ridgeback) wrs beginnende artrose in zijn achterbeen.......ik woon op drie hoog en heb alleen trappen...moet dus waarschijnlijk een ander adres voor hem gaan zoeken wat me ook heel veel verdriet bezorgt....
Ik moest even mijn ellendige verhaal kwijt hoor! Ga nu terug lezen wat er bij jullie allemaal voor leuke dingen zijn gebeurd.