Fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan Geeske!!

Ik heb niet eens een bak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Jolijn!! Wist niet dat je in Tilburg woont!! Ik studeer daar al jaaaaren haha!
Fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan Geeske!!
Ik heb niet eens een bakIn de zomer rijd ik in de wei en in de winter standaard buiten
Ach, 't went
Nouvel schreef:zo ben weer bij geloof ik...![]()
welkom laura!
fijne buitenrit met nikita!
jolijn lekker aan het rijden...
chim die zich netjes ingehouden heeft...
goya op strand, zo even kijken!
bram moeite met hathouden en baukje haast...
en de rest...![]()
wat heerlijk dat vandaag het zonnetje scheen zeg, eindelijk weer even genieten na al die regen!
kan de boel weer een beetje op drogen...
[ Afbeelding ]
LiesbethDW schreef:Ik ben terug!
Jolijn, wij reden met blauw vrachtwagentje met trailer erachter, kan inderdaad zijn dat je ons op dat uur op de snelweg gezien hebt, toen waren we net een kwartiertje ofzo vertrokken. Niet bij Mo geraakt, helaas, handen vol met veel te drukke HaflingerOok geen internet op telefoon, dus kon je niet PB'en. De herberg zat dit weekend ook vol Belgen, beetje druk wel
Het was heerlijk! Vrijdag en gisteren prachtig weer, zaterdag wat minder, maar dat kon de pret niet drukken. We hebben rond de 95 km afgelegd op die drie dagen, paardjes waren gisteravond allemaal heel erg moeDraven in het bos, voluit een duin op galopperen,...
Geleende haflinger heeft zich netjes gedragen, maar mijn god, wat een crossmachine was dat. Blijkt er Arabisch bloed in te zittenWanneer iedereen eventjes halthield, kon je mij rondom ons groepje zien huppelen en trippelen. Enige minpuntje is dat ze me gisteren bij het naar stal wandelen (letterlijk de laatste tien minuten van onze laatste rit) met mijn knie tegen een boom heeft gemikt, met als resultaat een blauwe en gezwollen knie. Verder heerlijk genoten
Hopelijk kan ik dat in de toekomst ook met Figo, en Jolijn, dan ga jij gewoon mee als gids he