Sinds 3 weken ben ik de erg trotse

Het lijkt me erg leuk om me bij dit topic aan te sluiten en met jullie mee te kletsen.
Groetjes,
Tamara
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamara81 schreef:@ Zilfstar: Ik kan helemaal begrijpen dat je dan voor Jippe bent gegaan, het gevoel dat je bij een paard hebt is natuurlijk het allerbelangrijkst. Bij Pieter heb ik ook nog op een paar andere paarden gereden maar er was er niet 1 waar ik me meteen net zo veilig voelde als Padrino. Jippe is inderdaad ook wat kleiner dan Padrino want hij is 1.65.
Wel balen dat je al zo snel nadat je hem had van hem af bent gevallen en je dan redelijk ernstig hebt bezeerd! Ik kan me voorstellen dat de schrik er dan even goed in zit. Is het misschien een idee om je arm zoveel mogelijk rust te geven terwijl je toch lekker met Jippe bezig bent door bijvoorbeeld veel los te werken met hem of als je wilt rijden vragen of iemand je kan helpen met opzadelen en dan gewoon lekker rustig met hem stappen? Hopelijk heeft de fysio ook nog goede tips voor je...
Succes morgen in ieder geval!
Tamara81 schreef:@ Machonito: thnx, ik vind het zelf ook echt een mooierd![]()
Grappig dat je Pieter en Janet (zelfs nog beter) ook kent! Heb je zelf ook een fries paard?