Angela: Gefeliciteeeeeeeeeeeerd! Wat een super gaaf uberschattig veulentje en Shaddy heeft echt een mama-blik in haar ogen

Pfff: Rare regel-dingen vandaag.. We hebben dus nu 2 maanden gestaan op een stal waarvoor we het eea hebben moeten investeren (aanhangwagen, vorken, kruiwagen etc). Waren ruim 250 euro kwijt en dat was nog Low-budget. Omdat de paarden echter heel weinig het land op kunnen gaan we ze verhuizen, geen probleem. Komen nieuwe mensen op ons oude plekje, en die hebben evt wel interesse om alles over te nemen. Krijg ik een smsje van ze, met echt heeeel weinig geld wat ze er voor wilde neer tellen... Echt heel onrealistisch, echt vreemd. Ons maakt het niet uit, evt willen we de spullen zelf houden of via MP los verkopen, brengt t nog best lekker geld in het laatje.
En eerst werkte ik via een uitzendbureau, nu ben ik door het bedrijf overgenomen. Ik miste een week salaris, en had dit aangegeven. Kreeg ik vandaag de terugkoppeling (van het bedrijf) dat het uitzendbureau dit wel aan mij uitbetaald zou hebben. Terwijl ze toen ik belde zeiden de uren nooit ontvangen te hebben

Nogmaals loonstrookjes opna gezocht en ditmaal met uitzendbureau contact gehad, en inderdaad, ze zag dat het niet klopte. De uren waren toch wel over die week binnen gekomen, maar op de een of andere manier verrekend waardoor ik dus niets kreeg.. Nou gaan ze uitzoeken, ben benieuwd.
Lang verhaal zeg! Ben weer wat meer aan het meelezen hier, sfeer is gelukkig weer helemaal top

Over anderhalve week lekker naar Rhodos! (als er nog gevlogen wordt tenminste