en inderdaad, mijn hondje zal ook meteen er op af rennen om te spelen
(doet hij nu ook al, als hij de kans krijgt glipt hij naar boven om mijn katje ter plagen) 
zilfstar-wat vreemd dat verhaal over het bekappen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(doet hij nu ook al, als hij de kans krijgt glipt hij naar boven om mijn katje ter plagen) 
. Ons hondje zou er ook meteen op af gaan alleen dan niet om te spelen maar te jagen. ( tja.. het is en blijft een jackrussel) 

WIj hebben een teckel maar die wil meer spelen. Die heeft een kattenvriendje gehad dus die ziet soms t gevaar niet met wat agressievere katten..
zasread schreef:Tinkers vallen niet onder barokke paarden
Maar... ik meende uit het verhaal te halen dat ze op zoek was naar een nieuw paardje en vroeg zich af of een barok paard geschikt zou zijn.... (toch?)
In ieder geval welkom Jellie
En Kelly, in friezen zit ook Andalusierbloed en vandaar dat ze geen koudbloeden zijn.
kwaad want op dat moment kwamen er nog een groep van die super leuke wielrenners aan die natuurlijk gewoon door moeten fietsen
Wat staat het gras hoog daar!
Zij doet er ook weinig mee. Soms gaan ze open en knijpt ze ze uit. HAar paard is een arabisch volbloedje en hij is al dik in de 20 en spierwit!
Hij heeft ook veel manen en een dikke staart (meestal). Maar ja, op concoursen moet ie dan weer knotjes in, dus zodoende heeft hij kort haar.
Dus alle moeite was voor niks. Dat van die foto's wisten wij hier ook niet. Oeps, ik mag ook niet namens mijn echtgenoot praten. Heb ik ook al eens een berisping op gehad.
Maar hij zit nu gemakshalve met mij mee te lezen, dan hoeft ie niet in te loggen.
Na het fruit besloot er één zijn maaginhoud na te kijken en dat was meteen een emmer vol! Over een kindje naast hem heen. Kijk dat was minder leuk. Maar ja, met 3 honden, 3 paarden en 3 kinderen kan ik wel zeggen dat mijn maag best sterk is geworden. En wederom droeg de juf zorg voor de schoonmaak, want ik wist natuurlijk niet waar alles lag.
Ik kan het weten: Hier is dat namelijk ook zo.
)
Mooie foto's van Harry!!! Gaaf! En Tommy went vast wel. Harry is nog jong hè?
En Tinker is een scheldwoord in het iers. Als je dat bij een Ier zegt, kun je een peut op je neus krijgen. haha. Hoe zit dat eigenlijk met Fjordjes?
Desje was eerst verbaasd dat het vrouwtje eens kwam poetsen, maar hij genoot intens. Frank vind één borstel altijd meer dan voldoende, maar ik gebruik er meestal een stuk of 3. De rosborstel vond ie zalig! Na een drie kwartier poetsen en rommelen met hem heb ik hem weer netjes op stal gezet. Frank is daarna de stal nog ingelopen en had de vlechtjes wel gezien. Toen ie belde was ie verbaasd dat ik dat net gedaan had haha!
Dus als Idéfix besluit om de naar de hondenhemel te gaan (wat hopelijk nog een poosje duurt) heb ik wel weer een goede muizenvanger nodig.
Dat van de teckels en JR's wist ik niet.
Hopelijk kun je je hondje nog lang bij je houden.

. Utix is een super knol, gewoon stoppen!
Merk wel dat buitenrijden veel helpt voor het sterker worden!
. Ik ga voor je duimen!
. Sam zal het ook vast niet erg vinden, 2 dagen vrij hihi!
. Actie foto's! En ik heb Chico zelf 'beleerd' aan de dubbele longe, hij pakt alles heel makkelijk op!
.
. Ik vind het wel komisch hihi. Leuke foto's!
. Wat een mooie foto's!! Die rijfoto is gaaf gemaakt zeg zo!! En wat issie barok geworden zeg, die hals
. Dat is nog best byzonder met een schimmel mama! Dat is toch vaak overheersend toch? Gaan we nog meeten ergens volgende week? Ben heel benieuwd naar je stekkie met kanjers! Balen van Rico trouwens
... Het zal denk ik heel moeilijk zijn om positief te blijven zo? 

)
) die doen er nog een schepje boven op 

. Who needs hoofdstellen
. 
).

the cowboy men