regine, wat balen zeg!
heel veel sterkte...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is zo lekker weer wel zijn deken weer op want gisteren heb ik hem zonder gedaan en hij stond later op de dag toch weer te schuren en ik ben toch wel trots op zijn manen
Succes ermee.

Zo knap dat hondjes dat zomaar kunnen.

Ik ben dus blij dat ie het leuk vind.
FunkyMistiC schreef:Ze zeggen ook dat ze wat voller worden als ze ingevlochten zijn, maar goed.. Ik weet er verder niet zo veel van
Nouvel schreef:saida, dank je!![]()
Ik denk ook dat als je manen altijd gevlochten laat dat je dat vrij los moet doen, denk dat het anders gaat trekken en irriteren en dat maakt ook de kans op schuren groter...
en dan verlies je juist je manen weer...
voorzichtig gaan zitten met opstapje nah echt braaf niks aan de hand en zo vanuit niks net toen ik dacht ga er weer af begon ze te bokken en ik val er voorover af. me been is blauw van me knie toit me enkel en tja pols dus gebroken. heb met die losse pols uur in d auto 2 bergen over naar ziekenhuis man man dah was nie grappig. uiteindelijk hier geopereerd en nu gaat het. pijn zakt iets af per dag geluklkig en heb vanmiddag liggen bruin bakken veel meer kan ik niet maar tja in de zon liggen is geen straf. balen maarja is niet anders. voor me opereatie zat ik tot half me bovenarm int gips nu alleen een brace tot half onderarm omdat die pinnen t zaakje verder bij elkaar houiden. dus das een groot voordeel!! hopelijk nog paar dagen hier beetje zonnen en vakantiehouden, toch maar beetje nog wat van maken he
staat nog net niet in een stal die hond
En geloof mij, keurmeesters waarderen een schone hond. Een vieze hond (dus 1 waarvan zij vieze handen krijgen) wordt echt een opmerking over gemaakt.