Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennenboom schreef:Knap hoor Absolem! Braaf?
Silkwood schreef:Hi, is er toevallig iemand in dit topic die veel verstand heeft van de papieren van friezen (qua predicaten, bekende merriestammen en hengsten, etc.) en de evt. waarde van friezen gebaseerd op zijn/haar papieren die ik een pb kan doen om mij ergens wat meer informatie over te geven?
(Ik weet niet zo goed waar deze vraag anders te stellen, dus ik hoop dat dit is toegestaan in dit topic)
Absolem schreef:Silkwood schreef:Hi, is er toevallig iemand in dit topic die veel verstand heeft van de papieren van friezen (qua predicaten, bekende merriestammen en hengsten, etc.) en de evt. waarde van friezen gebaseerd op zijn/haar papieren die ik een pb kan doen om mij ergens wat meer informatie over te geven?
(Ik weet niet zo goed waar deze vraag anders te stellen, dus ik hoop dat dit is toegestaan in dit topic)
Wil je kopen of verkopen?
Absolem schreef:Papier is maar een klein onderdeel. Stokmaat bouw en beweging is wat de prijs bepaald.
Paard kan nog zo een schitterend papier hebben. Maar als zijn rug niet gunstig is door dat ie overbouwt is dan drukt dat de prijs aanzienlijk.
Silkwood schreef:Absolem schreef:Papier is maar een klein onderdeel. Stokmaat bouw en beweging is wat de prijs bepaald.
Paard kan nog zo een schitterend papier hebben. Maar als zijn rug niet gunstig is door dat ie overbouwt is dan drukt dat de prijs aanzienlijk.
Snap ik natuurlijk heel goed, het gaat ook niet om specifieke euros, maar meer of een paard een gunstig papier heeft of niet en of dit iets kan toevoegen/afnemen in waarde wellicht. Ik weet alleen niet veel van de papieren af en zou daar dus wel een beetje hulp mee kunnen gebruiken