Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:Ja zo denk ik er ook wel over eigenlijk. Paarden zijn amper hier en worden doorverkocht en geschiedenis is nauwelijks bekend. Zo weet je niet wat je koopt. Liefst zou ik een onbeleerde hier gefokte kopen maar anderzijds weet ik niet of ik daar nu nog de geknipte persoon voor ben.
Lastig ...
_Zsazsa_ schreef:Oh dat is jammer Robijntjah! Wat zonde.
Hopelijk geneest het goed!
Hier baal ik dat er geen APTO keuring is voorlopig want heb een merrie die ik daarheen wil doen.
Anders had ik haar ook aangedekt dit jaar.
Zijn er meer mensen die dit jaar weer hun merrie dekken?
Ik zit zelf nu te twijfelen tussen Armas Zelindo en Poeta de Susaeta. Poeta is €600,00 duurder dan Zelindo maar ze hebben in mijn ogen wel dezelfde kwaliteit. Voor Poeta zou je op bijna €2000,00 uitkomen incl btw en verzenden. Flink prijskaartje.
Hier ook nog steeds geen veulen, de uier is al flink maar nog geen druppels te zien helaas.
Maartje_M schreef:Hier geen verstand van hengsten, denk dat ik Elevada nooit laat dekken maar dat we een veulen/jaarling aankopen.
Ben wel benieuwd naar jouw baby!
We zitten even niet lekker in ons vel, ze heeft duidelijk ergens last van. Dus de osteopaat en de zadelmaker staan voor de komende dagen op de planning. Ben echt bang dat haar zadel niet goed is voor haar. Het schuift een beetje van links naar rechts nu ze zo veel bijgekomen is dus ben ook bang dat het niet meer passend te maken is
_Zsazsa_ schreef:Oh dat is jammer Robijntjah! Wat zonde.
Hopelijk geneest het goed!
Hier baal ik dat er geen APTO keuring is voorlopig want heb een merrie die ik daarheen wil doen.
Anders had ik haar ook aangedekt dit jaar.
Zijn er meer mensen die dit jaar weer hun merrie dekken?
Ik zit zelf nu te twijfelen tussen Armas Zelindo en Poeta de Susaeta. Poeta is €600,00 duurder dan Zelindo maar ze hebben in mijn ogen wel dezelfde kwaliteit. Voor Poeta zou je op bijna €2000,00 uitkomen incl btw en verzenden. Flink prijskaartje.
Hier ook nog steeds geen veulen, de uier is al flink maar nog geen druppels te zien helaas.
Serenity350 schreef:Is ze ronder geworden van de vetjes of heeft ze meer spieren opgebouwd?