Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wil jou en gab ook nog is meeten hoor!! En natuurlijk die paardenboel van jou! Met name Veludo en Rico waar ik heel benieuwd naar ben!
Loopt hij nog steeds zo slecht? En veludo ietsje beter gelukkig... Knuf 
Wat een paard, super mooie foto zeg!!!
? Deed Pitufo altijd als ik met hem ging spelen haha!
Je bent van harte welkom, ook voor een ritje hoor! Ik sta in omg. Den Haag! Fabienne wou ook nog is langs komen! En ik wil haar en dr knappe fjorden dame ook nog is meeten! Jij geeft haar les he?
. Wel dichtbij blijven! Of anders een huis met stallen haha, dan kom ik logeren met Chico
.

. Helemaal spelen, gek doen, gekste sprongen. Maar tijdens het werk zo'n will to please. Echt om verliefd op te worden
. Haha, gaaf zeg! Dat zal niet ver bij mij vandaan zijn
. Dus als je een keer zin hebt... Laat het weten
Lijkt me heel erg leuk!! Hihi, doe haar maar de groetjes dan
!
. Die woont/staat in Nootdorp!
haha
.
. Was tot op me middel zeiknat en rook niet bepaald fris meer hahaha. Wat raar dat ik gelijk moest douchen van me moeder toen ik thuiskwam 
. Ben benieuwd hoe lang het vandaag duurt om thuis te komen
) Alleen als het mag en je het niet vervelend vind hoor. lees straks wel hoe of wat als ik thuis ben!
.
... eigenlijk een beetje te gek met de hoeveelheid paarden waar ik poep van mag scheppen
.
Suelza schreef:Maar grondwerk kan nooit kwaad! Rangen en standen binnen een kudde blijven variabel he!
Hey! Leuk te lezen dat het goed gaat bij jullie!

.
wat ik hoor de dan
. Af en toe denk ik wel eens: waar ben ik aan begonnen? Maar dat komt ook omdat ik me met 1 bruikbare arm toch wat ongemakkelijk en kwetsbaar voel. En het doet me goed dat hij daar nog niet echt misbruik van gebmaakt heeft. Naar hem toe kom ik dus sterk genoeg over. Zal zo eens op die site kijken!!!
) Atlas is toch een Fries he en daarmee dat paard uit de film ook? Ik zei dat al steeds tegen mijn man (vind die film ook mooi) maar hij geloofde mij neit echt
En zo te lezen is Atlas van iemand hier op Bokt?