Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissDonna schreef:@Essssss : miss beetje raar om te zeggen maar op http://www.gratiz.nl kan je gratis slaaptabletten . Mis een idee 20 stuks. of als je om 12 uur snacht doet krijg je er 500 ofzo? naja kijk maar even
)
Ik ging vandaag met een vriendin mee naar stal en mocht een kwpn rijden, wat was dat wennen, ik voelde me net een beginner!! het was een lief paard en qua rest allemaal wel wat ik leuk vind, maar rijden...wat zal die vriendin wel niet gedacht hebben
peetisgreat schreef:MissDonna schreef:@Essssss : miss beetje raar om te zeggen maar op http://www.gratiz.nl kan je gratis slaaptabletten . Mis een idee 20 stuks. of als je om 12 uur snacht doet krijg je er 500 ofzo? naja kijk maar even
wel uitkijken hoor met de slaaptabletten en zeker als je ze gratis krijgt
je weet niet of het troep is
. Lekker een keer vroeg slapen zou ik zeggen!
) wel! Ik hoop zo dat het klikt. Echt vlinders in mn buik!
.
. Ik heb Cuento alleen wel even op bokt opgezocht, om te kijken of die naam veel voorkwam en dat kwam ie wel helaas.. Ik ga er nog goed over nadenken na morgen!
. Dizo gaat ook mee, kan ik mooi kijken of het tussen hun ook klikt (denk het wel
). 

flettie schreef:*Kijkt als stiekem om het hoekje en gooit als niet-barok-paard-eigenaar eens een vraag in het hoenderhok*
Wat ik me afvroeg: wanneer is een paard nou barok/klassiek?
Dat een Anda, Lusi, etc het zijn kan ik inkomen maar waarom wordt de (moderne) Fries wel als barok gezien (of zelfs een Gelder die ik ergens voorbij zag komen) en een rijtypische/slanke Tinker bijvoorbeeld niet?
. 
). In de ontstaansgeschiedenis van de Tinker zit namelijk ook wel warmbloed. Vooral vanuit de pony's zoals de Dales, Fell en ook wel Welsh Cob. En in die van mij zit zeker een flinke scheut warmbloed..... Fayette denkt af en toe dat ze een Arabiertje is 

Ik zou toch ook eerst eens naar je huisarts gaan dan zelf te gaan experimenteren met slaappillen. Er cirkelt teveel troep rond in die spullen....

) en 's middags mag ze nog met fubby aan de bak. Dat wordt dan eerste kennismaking met fubby zijn hobby: ploegen

maar dat komt vast goed!
djemo schreef:HE HE !!! EINDELIJK MIJN MOOIE ZWARTEPAREL DJEMO VOOR GOED BIJ MIJ .
Ik zocht namelijk het spaanse woord op voor droom, maar het was half drie 's nachts en ik las Suevo ipv Sueño. Daarna had ik een dekje van mn vriend gehad waar dat op geborduurd stond, en toen kwamen we erachter
maar toen heette die al zo