Marigold schreef:hé goedemorgen!
maar alles wel oké dan met moeder en veulen?
werkt je dagschema dat je had opgesteld, ivm het laten drinken van Charley?
Maar alles is wel OK, en mn dagschema werkt perfect

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marigold schreef:hé goedemorgen!
maar alles wel oké dan met moeder en veulen?
werkt je dagschema dat je had opgesteld, ivm het laten drinken van Charley?
Amigo_tje schreef:Ik had een hele tekst geschreven van hoe het geweest was gisteren en vanmorgen en alles is wegIk ga hem deze avond herschrijven, dus nog fkes geduld.
Ben nu op mn werk
Stranger99 schreef:Hallo Amigo_tje,
Allereerst van harte gefeliciteerd met je prachtige veulen! Knap mannetje hoor!!!
Ik heb bijna vanaf het begin meegelezen en vond het echt tijd worden dat ik ook eens ging reageren. Vol bewondering heb ik je verhaal gelezen. Ik vind het geweldig van je dat je Ceara een kans hebt gegeven en zo ontzettend veel voor haar, en nu ook voor de kleine Charley, doet. Ik ben blij dat Charley eindelijk zonder problemen bij mama mag drinken.
Wat lief van Ceara dat ze lekker met je kwam knuffelen. Weet zeker dat ze je heel dankbaar is voor al je goede zorgen.
Onwijs goed gedaan Amigo_tje!!!! Ik wens je heel veel plezier en geluk met deze twee schatten van paarden!
Marigold schreef:volgens mij zijn de moedergevoelens tevoorschijn gekomen!
ze is nog niet weer hengstig toch?
dat zou eventueel ook een verklaring kunnen zijn, maar ik hoop gewoon het moedergevoel!
echt super lief dat ze zo deed
Marigold schreef:nou houd ze maar wel uit elkaar!
je hoort er de gekste dingen over.
en dan heb je volgend jaar weer wat, dan niet een verwaarloost paard dat je opknapt, maar een fries x shet veulen dat niet bij de melkbar kan komen haha