Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovely82 schreef:Hoi ik heb een link gevonden van een witte fries misschien wel even leuk om te zien
http://pets.webshots.com/photo/29222244 ... 7916RWTTaY
FV_Whisper schreef:lovely82 schreef:Hoi ik heb een link gevonden van een witte fries misschien wel even leuk om te zien
http://pets.webshots.com/photo/29222244 ... 7916RWTTaY
Deze foto is al een keer of drie voorbij gekomen in het onderwerp, alleen omdat er toevallig friesian bij staat wil niet zeggen dat het om een fries gaat, dit in een American Cream and White
Bekijk je z'n ogen goed en op de vergootte versie van de foto, zie je nog net een zweempje blauw, verder is de huid roze en dit geeft een rood-achtig effect over het oog
barbara1970 schreef:maare horseyfries nog een vraagje als albino paarden niet bestaan hoe weet je dan hoe ze eruit zien, en mag ik vragen wat het dan voor paard is, en sorry het is een oerlelijke foto maar nu ben ik wel benieuwed natuurlijk
WildChild schreef:Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar! Vooral naar die bruine paarden van jullie.
barbara1970 schreef:Hallo wildchild, wie zegt dat ik boos ben, volgens mij is dit gewoon een discussie waarbij je je eigen mening mag geven toch, ik vind het gewoon harstikke interessant , bedoel stel je voor dat ze wel bestaan toch, en begrijp je dan niet dat ik zelf ook graag wil weten of het nu een albino is of niet. Oook hier hebben we discussie over albino paarden zelfs met de dierenarts die vandaag de paarden kwam inenten, volgens hem was het geen cremello, ik ken het ras ook niet, behalve nu de foto op dit topic en wel een plaatje, die van mij is precies het zelfde alleen totaal anders gebouwd. Maar wat ik al zei hij staat op marktplaats en wie het weet mag het zeggen
WildChild schreef:Volgens mij was het gewoon een zwart paard dat bruin wordt in de zomer met een glanzende vacht waardoor de zon reflecteerd en het lijkt alsof ie stekelharig is?![]()
lovely82 schreef:Als je goed leest heb ik over een wit paard en niet over een albino, ja er staat fries bij maar ik heb zelf niet gezegd dat het een fries is. zet alleen neer wat er vermeld staat.
DorisM schreef:Volgens mij bestaan er wel albinopaarden hoor. Ik heb het in ieder geval een keer in de krant gelezen. paard kostte zoveel geld omdat hij elke dag met zonnebrand ingesmeerd moest worden factor 50. Volgens mij is het ook een genmutatie en ik denk dat het ook bij friezen voor moet kunnen komen..
DorisM schreef:Volgens mij bestaan er wel albinopaarden hoor. Ik heb het in ieder geval een keer in de krant gelezen. paard kostte zoveel geld omdat hij elke dag met zonnebrand ingesmeerd moest worden factor 50. Volgens mij is het ook een genmutatie en ik denk dat het ook bij friezen voor moet kunnen komen..
WildChild schreef:In dat krantenbericht stond het paard overigens wel als 'albino' vermeldt..
horseyfries schreef:WildChild schreef:In dat krantenbericht stond het paard overigens wel als 'albino' vermeldt..
En alle journalisten zijn bij uitstek paardenkenners....![]()
Milly_ schreef:DorisM schreef:Volgens mij bestaan er wel albinopaarden hoor. Ik heb het in ieder geval een keer in de krant gelezen. paard kostte zoveel geld omdat hij elke dag met zonnebrand ingesmeerd moest worden factor 50. Volgens mij is het ook een genmutatie en ik denk dat het ook bij friezen voor moet kunnen komen..
Verder heb je ook verkeerd gelezen, het paard zelf kostte niet enorm veel geld, maar de onderhoud van het paard kostte een fortuin doordat ie elke dag -tig zonnebrandcreme tubes nodig had