Ik vind kostuums gewoon leuk. en zeker gezien mijn moeder ze maken kan helemaal zoals ik wil
cherell0
Geplaatst: 06-09-16 21:06
Roze wolk moment.
Siep heeft braaf gedraaft onder de man (uiteraard pas een begin, maar dat boeit me niet.) Nog een stuk op onbekend enge wei gestapt. Herrie met de tractor gemaakt en hem zelfs besnuffeld terwijl die aanstond.
Beterschap dames! Ben lette weer aan het oppakken, draak is het weer! Lekker uitproberen hoort er weer bij jammer genoeg maar we komen er wel weer
22 september beginnen ik ook weer te werken, eerste serieuze sollicitatie en ben aangenomen! Verder zit ik nu op m'n laatste detox dag van juice plus, en ben 2.5 kilo kwijt nu, morgen definitief meten en wegen
xXutopiaXx
Geplaatst: 12-09-16 13:34
Ik was te laat Buitenzinnig..
Joanne, gefeliciteerd met je mooie resultaat!! Knap werk! Keep it up! En ook mooi dat je gelijk bent aangenomen! Wat ga je doen?! Succes met Lette Altijd leuk die draken haha
Ben eindelijk ook weer bij m'n paardjes geweest gisteren. Daarvoor wel 2 keer om alleen te knuffelen, maar gisteren eindelijk om ook echt weer wat te doen. Vriendin van me heeft Splash even gereden, maar kreeg z'n galopknopje niet gevonden. Dus toen ben ik er toch maar even zelf op gegaan En dat ging eigenlijk best goed! Dus was weer fijn om even in 't zadel te zitten!
Ughhh mijn telefoon is op mysterieuze wijze vandaag gejat. Morgen maar kijken voor een nieuwe telefoon.
Vanavond eerste les bootcamp er opzitten en morgenochtend yoga... Ehhhh en dan wilde ik in de middag/avond nog rijden of anderzijds trainen.
MachoPablo
Geplaatst: 13-09-16 23:47
Wat balen van je telefoon zeg,
Ik ben opzich best bang om te rijden na het een paar x mis is gegaan, vandaag wilde ene vriendin mee dacht naja gewoon opstappen als mis gaat ruilen we om, zo gezecht zo gedaan dus een heerlijke Rit naar strand gereden
Nouvel
Geplaatst: 14-09-16 09:49
ik lees nog trouw mee, kom weinig aan reageren toe...
maar wat een gave zwemfoto's, heerlijk met dat warme weer!