_Nynke, heb jij een Ankypad? Zijn die fijn? Vind ze altijd zo mooi maar zo duur..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Ahh nee, wat dan?
_Nynke, heb jij een Ankypad? Zijn die fijn? Vind ze altijd zo mooi maar zo duur..
Steffiee_ schreef:Captain schreef:Ahh nee, wat dan?
Ik heb sinds de VMBO school (toen ik een jaar of 14/15 was, al hele vage hartkloppingen, eerst gaat het enorm snel, en bonkt het heel hard, daarna voel ik eventjes niks meer, en dan twee keer heel hard... Daarna wordt alles weer normaal...
Nu had ik zaterdagochtend les met mn andere verzorgpaard, en toen kreeg ik dat dus weer, normaal gezien gaat het na 10 minuten weg, maar nu bleef het aanhouden, na een half uur toch maar gebeld, en moest ik toch maar naar het ziekenhuis, gelukkig heb ik zo'n lieve instructrice die me naar het ziekenhuis heeft gereden!~
Nu gaat alles weer goed, heb nergens last van, en pilletjes gekregen voor als het weer gebeurd, die meteen helpen, dus ben benieuwd, op hoop van zegen!
Ben er wel mee bekend, ziekenhuis heeft heeeel veel onderzoeken gedaan, maar als ik het niet heb kunnen ze niet veel vinden, nu staat het eindelijk op beeld!