FriesWytske schreef:Dat is inderdaad vroeg. Maar dan heb je ook nog wat aan je dag. Alvast succes.
Ja dat klopt. Dankje, hopelijk hoeven we m niet af te melden.
Mijn merrie mag gelukkig iig mee.
Sanet schreef:Nog meer mensen gestart dit weekend?
Wij zijn, enigszins onverwacht met 2wps thuisgekomen!
Maar met de punten en het commentaar kan ik het me wel indenken en waren echt goede stukken, maar ook echt hele slechte. Dat zorgde voor precies winst

De teller staat dus al op 3!
Oh super goed! gefeliciteerd met je winstpunten 
Caro_MarjaH schreef:Hier ook een Merrie mee gehad op concours. Omdat ik op tijd moest gaan vlechten had ik gevraagd of ze haar binnen wilden laten staan terwijl de rest de wei in ging. Dat was dus helemaal fout! Ze heeft staan stampen en schrapen op stal en het vlechten kostte me ook veel meer moeite omdat ze elke keer zo aan het draaien was. Ze was echt heeeeel erg gepikeerd dat zij de wei niet in mocht. Daarbij ook nog hengstig, dus die had volledig de kop verkeerd op concours.
Eerste proef ging nog redelijk met 2 hele zure fouten waardoor ik geen winst heb gereden. Tweede proef had ze het echt helemaal gehad en dacht: doe jij het maar ff lekker zelf. Die heb ik afgegroet.
Jammer dan, weer wat geleerd: altijd naar buiten laten gaan met de anderen en desnoods na 5 minuten weer naar binnen halen. Dan is ze een stuk beter te pas.
Oh dat is wel heel zuur zeg, balen dat je hebt moeten af groeten.
Ben ik toch maar gezegend met een super makkelijke merrie, voor mij nooit een ruin iig
lrtj_ schreef:Nu hopen dat ze het halen want het zijn echt leuke katjes.
Kruising pers x halve maincoon.
Oh gaaf! klinkt echt als de ideale kat haha
Wel heel vervelend van de moeder
FriesWytske schreef:Jullie ook last gehad van het noodweer. Hier is vandaag overdag geen drup regen gevallen. Drupt nu een beetje, maar heb het droog kunnen houden met rijden. Afgelopen nacht wel water gehad.
Hier in Brabant is het al de hele week bloedheet, stuur gerust maar een beetje regen deze kan op!
Wij gaan morgen na een half jaar weer lessen bij de Fysio, ben benieuwd of ze verschil ziet