Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.

) maar ik bedoel dat ik als ik jou was geen genoegen zou nemen met een zadel dat naar voren schuift.
Ik sla hem even op (de link, niet het dekje
). Heb eigenlijk meer dan genoeg dekjes. Maar het is wel leuk voor als ik oooooooooooooit een wedstrijdje ga rijden, dat ik dan met een Zwitsers embleem kan rijden. Is dat niet wat voor de vereniging misschien? Dekjes verkopen, bv zwart en wit en dan met de vlag en de naam van de vereniging? Ik vind het wel leuk om reclame te rijden voor het ras/vereniging hoor!
). De neiging is dan om je zadel iets verder naar achteren, maar als de natuurlijke ligging dan op een andere plek is (voor die buik
) , dan heeft dat dus ook geen zin.
Bierbuikje en de septemberfesten moeten nog beginnen (of is dat niet in Zwitserland maar alleen in Duitsland?
).

Ik wil daar alleen mee wachten tot Ello uit gezwaard is en wat meer bespierd. De zadelmaker zit namelijk in Frankrijk, dus is niet zomaar even een klusje. Ik laat eerst Esther Groen van Green Distance kijken of dit wel gaat en alles in meten. En als het niet kan, zal ik helaas een ander endurance / western achtig moeten kopen, waarschijnlijk ook via Esther.
). 

). Been neergezet en De Kolonel begon direct af te kauwen en ontzettend te gapen. Dat was zo frappant. Alsof hij mijn interne dialoog gehoord had en voelde dat het goed was ofzo. Bizar. Daarna geen centje last meer gehad met de rest van zijn voeten. Was echt heel bijzonder.