Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
s'winters een pony rijden!!!! Geweldig! Dat is idd zo, maar toch vind ik hem dan meer op een Grizzly lijken
Mn hond is ook heftig in de rui, dat hij nu niet kaal is begrijp ik echt niet....een schaap scheren is er niks bij.
En het is ook een grappige man, lenig dat hij is zeg!!!
Ik denk dat hij al veel mensen heeft geholpen en dat veel mensen wat aan hem hebben. Mijn eigen mening zet ik hier niet op openlijk bloot op internet, wil ik je best per PB sturen hoor. Maar ik vind zeker dat je bij (vrijwel) iedereen goed kan op letten en toch goede dingen hieruit kan halen, ook al is het niet helemaal je ding.
en ik houd niet van afkraken. Sommige mensen in het publiek waren heel vervelend bezig, kritisch okay, maar je gaat niet iemand afkraken waarbij je op visite bent. Die man staat daar toch en doet zijn best om zijn manier op je over te brengen.
?
Barroco schreef:Waar haal je dan uit mijn tekst dat ik zijn clinic geweldig vond?
Ik stip gewoon de positieve dingen aan, die haal ik eruit en sla ik op
. Ik vind het iig een man die het prima doet voor veel mensen, mijn manier is het niet. Maar dat heb ik heel vaak, dat het het nét niet is. soeske schreef:Denk dat dat veelal zal blijven, dat dingen het net niet zijn. Gewoon overal je eigen ding uit halen en van andere dingen leren (hoe het niet moet en anders kan)
Barroco schreef:daarom wil ik ook veel meer dit soort dingen gaan opzoeken, gewoon kijken en zien wat ik er wel uit kan halen
. Maar ik wil ook bij mensen die ik dan wel echt wat vind, graag clinics gaan volgen met Dito.