[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 00:18

Achjah ik had wat fotos beloofd en die van het rijden van tjardo meoten nog komen maar smerige feikje en amelie (natuurlijk net gerolt op het meest natte plekje van de aardbol.. Namenlijk het door hun zelf gegraven waterbak *grom* dus schoon zijn ze niet ,..) Feikje's beentje gaat goed ze racet weer door de bak heen terwijl ze n paar daagjes geleden in de stal lag te kruipen.. heel vreemd... ach jah nog maar even rust... Feikje de fries en amelie lippizaner X arabier.. jah amelie word nog wit k houd haar liever zo anders kun je der amper schoon houden,.. de smeerkees. Ze is errug gemeen tegen feikje :(:) feikje wil happie hooi maar mag nie :( maar feikje doet toch :o whatever heel interesant 2 paardjes eten hooi,.. wauw hebben jullie zeker nog nooit eerder gezien.. maar hier komen ze :D

Amelie: Mjam mjam delicous
Feikje: ehhm? *snif* ike happie?
Afbeelding

Amelie: Huh smakwasdanouweer? baasjuh foto?
Feikje: *snif* ike hooi *huppelt wat achter amelie
Afbeelding

Feikje: Mag ik mischien n happie? *lieve oogjes*
Amelie: MAG NIEEET MIJNEES
Feikje: *denkt als ze omkijkt dan ike pakke HAH*
Afbeelding

Amelie: Huhh wasdaaa?
Feikje: Jaaa Nuuu
Afbeelding

Feikje: Mjam mjam héhé ik heb n hap
Amelie: Heee jij @#^$* fries :O Ach laten we maar delen...
Feikje: *knikt*
Ondertussen: *melis krijgt hooi over zich heen gesmeten van feikje die met haar hoofd schut*
Afbeelding

Feikje al mooie mama buik hebben he :D Feikje had haar ouwe blauwe halster om aangezien t sluitinkje van de met de friese vlag erop kapoet is dus ff maken.
Trouwen amelie heet eigenlijks Zámelie ofzow xD
Nou interesant hea?:P *D

Banditto

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 00:30

Haha die foto als de schimmel om kijkt en de fries stiekem een hooitje pakt.....zo herkenbaar

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 01:38

jah sneaky he:P haha xD

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:10

Goeiemorgen!

Leuke foto's!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:43

Nishada - leuke foto's weer van urbino echt een plaatje

Ellis - leuk topic

Danielle - in de regen rijden is nooit leuk alleen jammer genoeg heb ik geen binnenbak dus moet wel in de regen rijden

Jolijn - fijn dat het zo goed gaat met rijden, je ziet nu echt vooruitgang
Wanneer wil je met der gaan starten en je startkaart gaan aanvragen

Melissa - leuke foto's soms kunnen ze zo gemeen doen tegen elkaar he ;)

Gisteren me ventje lekker los gezet hij had zijn vrije dag,
dus ik zet hem lekker los in de padock en na 20 min begint die in een keer heel mag te doen 8)7
rennen en bokken en met zijn oren in zijn nek dus ik wist echt niet wat die had.
na een uurtje ging ik hem er maar uithalen om zijn benen af te spuiten en hem te poetsen en je raad nooit wat ik zag
hij had in de padock gemest en daarna is schijnbaar zijn staart in zijn kont gekomen en dat deed dus vreselijk zeer bij hem. :+
dus ik met een stalgenootje die staart er voorzichtig uit getrokken en hij springen joh arm ding :(:)
daarna maar gelijk zijn staart gewassen want die zat helemaal onder de poep.

vanavond maar even kijken hoe het met zijn poepert is :+

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:45

Zo,ben weer 5 buisjes bloed armer :D

Ga nu ochtendje werken,en vanmiddag lekker naar mn knollie :+:
Fijne dag allemaal :wave:

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:31

Helleeeeu! :wave:

Pff, ik heb ook een druk schemaatje. :j
Nu even werken, paarden naar buiten gooien, stallen mesten, weer werken, Picasso trainen, werken, tentamens leren en vanavond met een stel vriendinnen uiteten.

En ik móet echt leren... Heb de hele vakantie al niet geleerd en aankomende twee weken zijn tentamen weken. :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:49

Nishada: Haha, die foto bij de tankstation :') . Wat onwijs góed bedacht voor zo'n opdracht! En urbino, tsja, het kan niet vaak genoeg gezegd worden, wat een sprookjes paard :+: .

Ellis: Jij kan je bij Nishada aansluiten, ook jij hebt een prachtig wit sprookjes paard. Die manen zijn zó geweldig! En wat superrrrr die foto's dat je weer zit :D . Je straalt helemaal :# .

Karina: Heh, baaaalen van die manen ;( . Hopen dat het snel zomer wordt, en het weer groeit! Benthe, ik en mies moeten eigenlijk wel een "bakkie" komen doen bij jou en Gab he... ;)

Jolijn: Fijn voor je zeg! Dat het zo goed gaat.

Esther: Gelukkig gaat t beter nu.... schrikken zeg.

Gab: Zwemmen is ook vermoeiend hoor :D haha. Ben benieuwd wat de uitslag is.....

Danielle: Lekker he, als het zo goed gaat, ben je gewoon extra blij met je paard ;)

Lusitana: Oef, ben gek op dat soort kleurtjes-paarden! Jij boft maar daar te zitten haha. :)

Melissa: Leuke foto's! :)

Denise: Sorry :o Maar tis best een grappig verhaal :D . Wel sneu voor Heike :(:) . Die vond het niet zo lekker, snap ik ook wel....

Penny: Succes dan maar ;)

Gister met mn werk uiteten, was gezellig! Mooie sjiek de friemel tent. Duurde best lang allemaal, en daardoor een lekker misberekeningetje gemaakt := Was pas rond 22.15 / 22.30 u op stal :z . Toen nog Chico en Amanda doen. Gelukkig 2 vliegen in 1 klap. Amanda los, en Chico longeren :) . Ging hartstikke lekker, totdat hij uitgleed en viel :(:) . Ik schrok me rot! ;( Gelukkig had ie verder niks! :(:)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:52

Picassox: Wahaha hier is er nog een!! Druk druk druk en dna heb ik éigenlijks ook nog n bult huiswerk maar dat ik vind ik zo onbelangerijk van ' dat doe ik morgen wel even' en jah xD
Borderjay: Oh bloedonderzoek? Werkse!
HeikeDenise: Jah inderdaad,.. amelie en feikje zijn dikke maatjes maar als er éten in het spel komt :O
Nouvel: Ook goeiemorgen ;) Dankje

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:09

Ja idd! Dat doe ik wel even. Alleen 't probleem is dat het tentamens zijn, bepalend voor m'n eindexamen, en die moet ik wel even goed maken. :=

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:30

Het is me niet eens opgevallen die kleurtjes bij de halsters , ik heb het juist helemaal niet op rare kleuren geef mij maar een mooie schimmel, zo ieder zijn smaak.

Afbeelding

Ik heb een keer gezien in het vorige topic dat er van de foto van Chico de longeerlijn is weggehaalt , ik heb verschillende fotos met longeerlijn en photoshop(wel een oude) maar weet niet hoe het moet , misschien kan iemand me korte uitleg geven.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:37

Ook weer een beauty zeg :D . Handig als die longeerlijn eraf gaat idd. Sanne (zasread) heeft hem weg geshopt. ;)

Joepieeee, WEEEEEKEND! *\o/* !!!!! Byeee iedereen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:42

Wat een mooie paarden komen hier toch voorbij :). Ik heb ook weekend :), maar wel een beetje stress :P.

Ik moet nog steeds opzoek naar een opdrachtgever of beoordelaar voor bij mijn afstudeerproject... En dat blijkt nog best wel moeilijk te zijn... En de persoon waar ik mee ga afstuderen werkt ook niet echt mee...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:49

Jus Ik ben blij dat je in dit topic zit en ons zo verwend met al die mooie plaatjes/paardjes :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:55

Iedereen die nu weekend heeft, fijn weekend en geniet ervan! ;)

jus, mooi paardje! *D

ilona, dat was lekker laat gisteren! :D
en even schrikken, gelukkig alles goed gekomen...

penny, succes met je drukke schema! ;)

borderjay, jee 5 buisjes bloed... :oo

heikedenise, agossie arm beest! :(:)

hier nog een plaatje dat mijn moeder mailde met nog wat foto's die ze zondag in Belgie heeft gemaakt, vond 'm wel grappig...

Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:13

Ellis Leuke lieve en mooie foto! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:23

jus schreef:
Het is me niet eens opgevallen die kleurtjes bij de halsters , ik heb het juist helemaal niet op rare kleuren geef mij maar een mooie schimmel, zo ieder zijn smaak.

Afbeelding

Ohhhh deze schimmel in wording is ook leuk! Beetje hetzelfde kleurtje als X-tremo heeft. Alleen deze heeft wel wat mooiere manen. Bij die van mij zijn ze er half afgeschuurd doordat hij met zijn hoofd tussen de bakomheining doorgaat om bij de grassprietjes te komen... :(

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:35

Jus: Die hispano arabe...wooow! lekker kontje!

Sjaad; heb je die foto zelf gemaakt??? Hijs cool!
Ook van urbino gave foto's! Dat dekje heb ik ook.vind ze ideaal!

Benthe: *ik kan het niet vinden* Als het maar leuk was!
Utixo schreef:
Over niet sporen gesproken, waarom heb ik nou weer paarden met zo'n uitgesproken karakter?

Omdat we aan assorative mating doen, dat wil zeggen dat we partners zoeken die op ons lijken (bepaald in de hersenen) dus je zoekt een paard wat op je lijkt :P In shannon herken ik soms heel goed mezelf!

Ellis: Wat een super foto's! Je moet wel een heel geweldig weekend gehad hebben!

karina: Wat voor kuur is dat precies? Wormen?

Esther: Gelukkig gaat het al beter! Even een dipje!

Gabriella: Leuk moeder dochter ritje maken ;) Family en paard tijd! Ow die centerparcs zwembaden zijn leuk!
Owww 5 buisjes maar... nou maar afwachten (ik twijfel om bloeddonor te worden, maar als ik dan aan zo'n zak bloed denk...)

Denise: Whahaha hoe krijgt hij het voor elkaar! Zal een leuk werkje geweest zijn!

Penny: Fijn dat uitstellen...ken het! Succes met leren!

Ilona: Fijn weekend!

Wiejjjjjj carnaval!!!!!!!!! Nou vanavond gaan we beginnen ;) Ga hoefijzertjes op mn wang maken met eyeliner...nog even een rozet ergens aanmaken en let's party!!!! Hopelijk komt dat lekker ding vanavond ook! *m'n scharrel :o **hij zou morgen zoieso gaan....maar wie weet!*
Als ik weer helder en boven water ben meld ik me weer ;) *\o/* :#

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:11

Afbeelding
Even spammen zijn nek is nu gebogen dus lijkt extra kort maar wat een lekker speknekkie heeft mijn Bandito toch.....

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:50

Ooooh 't lukt gewoon niet! :')

Ben op pagina 11 van een boekje met 109 bladzijdes. Dit boekje ís al de samenvatting en ik ben het nu nog een keer aan 't samenvatten zeg maar. Ik ben al 2,5 uur aan 't leren op 11 pagina's (nog niet eens leren, slechts samenvatten).
Over de vijf coalitieoorlogen van Napoleon, de Krimoorlog, de Frans-Duitse oorlog en de Eerste Wereldoorlog. Pff, lekker interessant! :z

Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik hoofdstuk 1 heb doorgeploetert, ik Picasje mag gaan longeren. :)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:02

hahaha beter maar even eerst iets anders gaan doen..zo lukt het niet :P

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:08

Hierbij dan eindelijk een filmpje van Dito en mij. Mn vader had eerst gereden (hij is net begonnen met paardrijden en vindt aanspringen in galop erg moeilijk vandaar zijn commentaar tijdens het filmpje :D ) en daarna heb ik het even af gemaakt. Het is niet helemaal top aangezien ik er net 2 minuten op zat en let ook niet op mn houding, er komt dinsdag iemand langs van Zaldi want dit zadel ligt meer goed waardoor ik naar voren ga hangen....maar ach het is iets. Hoe vinden jullie Dito? Oja zijn prachtige vlecht was ook uitgevallen....... :( En dat tikgeluid......geen idee wat dat is....
Laatst bijgewerkt door Banditto op 20-02-09 16:19, in het totaal 2 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:10

Hahahaha ik heb ook altijd zo'n hekel aan boeken doornemen :P. Meestal haal ik gewoon zo'n samenvatting van studentsonly ofzo :D. Dat is echt super makkelijk!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:14

Ellis - ach wat een leuke foto van jullie 3tjes :+:

Ilona - ja ik moes ook echt lachen maar vondt het wel zielig voor mijn kind :(:) haha
ook een fijn weekend voor jou
gelukkig heeft chico er niks aan overgehouden

Jus - :9 lekker ding hoor loopt ook lekker ruim zo te zien

Gab - 5 buisjes :wow: hopelijk heb je snel de uitslag

Mies – veel plezier met carnaval, en dat je je scharrel maar weer mag zien ;)

Penney – veel succes met leren, maar zo te lezen gaat dat niet echt B-)
Nu snel dat hoofdstuk uit dan kan je lekker picas longeren

Banditto - leuk filmpje en foto

Esther - altijd frustreren als iemand niet echt mee wil werken terwijl jij goed je best wil doen

nog 1 uur en 3/4 kwartier en dan heb ik ook weekend :# *\o/*
vanavond me kind rijden morgen les met hem en zondag weer wedstrijd :):)
we gaan weer ons best doen

nu lekker even een bakje thee drinken :9k
en dan gouw verder met de facturen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:20

Succes met de wedstrijd zondag! En het is idd heeeel vervelend dat die persoon niet meewerkt!! Zo kom je niet echt veel verder...