Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zasread schreef:Lisenka schreef:Ik heb me met Halley opgegeven voor clinics in Bunschoten op 14 december. Wordt georganiseerd door Paarden van de Zon http://www.paardenvandezon.com. Zijn er nog mensen van hier die erheen gaan (met of zonder paard)?
Ik denk dat ik naar alle waarschijnlijkheid wel heen ga samen met Lisa
en mag ik anders met jullie meeliften?

Wel jammer hoor, had je je er net zo op verheugd.
en aangezien ik gisteren een feest op de manege had en daarbij een fles sambucca achterover heb laten vallen
heb ik een nogal zwaar hoofd voor alles te reageren sorryyyyyyy
peetisgreat schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEE kom net bij tsjillert vandaan
is hij een stuk MANEN KWIJT waarschijnlijk door het schuren of aan gevreten van de andere paarden GRRRRRRRRRRRRRR
nog meer ellende bah kan er ook wel bij
celine weer ziek op bed met koorts thuis gaat het nog slechter
en mijn lieve paardje zijn manen weer grrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel kan een mens nog aan
bah
echt balen!
soeske schreef:Zo, zal na een poos weer even op Goya stappen.. Heb alleen flinke rugpijn, hoop dat het beter is na het rijden en dat ik Goya niet teveel in de weg zit.. Zal ff lekker over de dijk crossen

. Extremistische zweefteven
, da’s een mooie! Leuke foto’s trouwens op ITP.
. Mega piraten festijn? Dat klinkt leuk
! Lekker dat Rintske zo braaf was! Wat een heerlijk behang heeft ze toch he
. Ik heb trouwens ook zo’n viespeuk. Roc staat op vlas, dat is veel beter te onderhouden en het blijft veel droger. Dan wel niet zo gezellig op stro, maar anders staat Roc het hele jaar met weke stralen.
, het is ook niks, dit weer he… Leuke foto trouwens 

. 
.
. Daarna naar de Kuip geweest voor werk, was weer eens een ouderwets slechte wedstrijd van m’n club
. Daarna naar m’n ma’s verjaardag. Toen hoorde ik ineens allemaal sirenes en hoorde even later dat het winkelcentrum in de hens stond. Ik dus camera gepakt en als de sodemieter kijken, maar de politie had alles al afgesloten i.v.m. ontploffingsgevaar. Er is helemaal niets van over, maar gelukkig heeft de brandweer nog wel alle dieren uit de dierenwinkel kunnen redden. Was wel een spannende avond! Het was zelfs op de NOS.
Vreemd hoor, wel netjes dat je het nog tot 3 uur hebt volgehouden 

Hij was weer lekker stoer
En zijn bruin verdwijnt! Meneer wordt steeds meer zwart/grijs!