[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

flamon

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:35

Ilona : Balen zeg. en super raar dat je niet met jas naar binnen mag ?
hoe is het met je kanjer Chico ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:32

Ilona: Jeetje, dat je het dan tot 3 volhoud Nagelbijten / Gniffelen

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:49

zasread schreef:
Lisenka schreef:
Ik heb me met Halley opgegeven voor clinics in Bunschoten op 14 december. Wordt georganiseerd door Paarden van de Zon http://www.paardenvandezon.com. Zijn er nog mensen van hier die erheen gaan (met of zonder paard)?

Ik denk dat ik naar alle waarschijnlijkheid wel heen ga samen met Lisa Haha!
en mag ik anders met jullie meeliften? Bloos

Leuk dat jullie heengaan. Mocht dat niet lukken, laat het me dan maar even weten. Wij gaan zelf met de vrachtwagen, dus maar 2 zitplaatsen, maar misschien kun je dan eventueel met een kennis meerijden.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:51

Ilona: Nou, dan verheug je je ook op een leuke stapavond. Hebben ze daar geen garderobe? Is geen goede reclame voor een nieuwe discotheek.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:20

Frank -> Hihihi! Extremistische zweefteven! Haha!
Ach, zolang hun paarden er maar geen hinder van ondervinden.
De zadelpasser ging volledig met ons mee!
Had ie dat niet gedaan had ie gewoon pech gehad. Duivel Tong uitsteken

Lisenka -> Dankjewel, was echt een toevalstreffer met een simpel pocketcameraatje.
Heb 'm in sepia uit laten vergroten en in de hal opgehangen, staat echt onwijs mooi!

Benthe -> Gefeliciteerd met je winstpunt en 1e plaats!

Amanda -> Ja het is eigenlijk van de zotte dat ze zomaar je foto pikken en zelf gebruiken, toch?
Heb wel eens gelezen van meisjes die foto's hadden gepikt en vertelden dat dat hun paard was, dat wil je toch echt niet?
Het zadel was voor een stalgenootje, ik hielp alleen maar.
Heb nog maar pas een ander zadel, m'n 2e in een paar maanden tijd, dus ik denk niet dat ik nu al weer een nieuwe mag kopen van m'n hubbie! Knipoog

Sanne -> Wauw! Hele mooie foto van Moreno!

Ilona -> Fijn dat ze daar dan geen garderobe hebben ofzo.........
Idd flink balen zo'n avond!

Net weer even naar Rints geweest om haar stal uit te mesten en haar bedje op te maken. Knipoog
Ze wilde heel graag naar buiten!
Maar eenmaal buiten stond ze heul zielug te kijken........
Jeeeeetje, wat een viespeuk heb ik zeg!
Die stal kan ik elke dag zo goed als leegtrekken en weer schoon erin.
Ze vertrapt alles en schopt alles overhoop dus er blijft geen schoon sprietje stro liggen voor een onderlaagje.
Hoe doen jullie dat?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:45

Ik heb er ook een paar viespeuken bij hoor Saida. Ik mest de stallen niet elke dag uit. Ik probeer het wel zo vaak mogelijk te doen, maar het lukt mij niet om elk paard elke dag uit te mesten. Strooi ze wel altijd op. En inderdaad dan zijn er altijd bij die al het schone stro lekker oppeuzelen en waarvan de stal er de volgende dag niet uitziet. Of zoals Halley lekker rollen in je stal en dan de hele stal overhoop.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:14

Ik heb me ook opgegeven Lisenka, maar ik weet niet of ik er bij zit. Konden maar weinig mensen meedoen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:17

Lisenka, denk ook dat ik ga, lijkt me erg leuk!
Sanne, leuke foto!
Verder ook leuke fotos tegengekomen, goede wedstrijdpunten, fijn Lachen
Saida, ik heb ze op vlas staan en Bram op hooi.. Klinkt gek, maar goya maakt altijd een zooitje met zijn hooizak door ze stal en hoeft het dan niet meer, dus Bram krijgt dat in ze stal Lachen
Gister naar Scrum geweest, erg leuk bandje. Met een vriend van me, is wel laat geworden maar goed hahah. Vandaag lekker met mams uit eten geweest Lachen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:36

Lisenka: lekker joh, al de spanjaarden bij mekaar. Wat voor clinics zijn er in Bunschoten? Niet dat ik erheen ga hoor.
Goh, heb je toch de zindelijkste opgeruimd....: Des is echt schoon op stal. Ik heb een half pak "Plomp"krullen per week nodig, als ie dalijk overdag niet meer de wei op kan zal dat wel ietsje meer worden maar toch is het weinig. De kleintjes maken er een veel grotere bende van. Despie pist netjes zowat bovenop het putje en poepen doet ie linksachterin de hoek.1x per dag dus de drollen eruit en 1x per week de achterste helft van de stal voor de zeikplekken. De rest gebruik ik dan weer achterin en voor gooi ik dus dat nieuwe halve pak krullen. Van de winter gaat ie overigens wel over op stro. Als ie daarin wel grootverbruiker wordt, gaan we weer terug naar krullen. Goed, ik heb echt nog nooit zo'n "schoon" dier op stal gehad, onvoorstelbaar.
Saida: nou niet jaloers worden op mij he Tong uitsteken
Sanne: wat een gave foto!
Ilona: dat je zo lang bij zo'n ballentent bent blijven staan dan..?? Ach gut Wel jammer hoor, had je je er net zo op verheugd.

Zoo, net maar weer terug geweest naar de binnenbak, anders was het wel erg sneu voor Sabrina. Ga er nu maar effe een topic over maken bij ITP. Anouk had gelijkertijd ook met Samaranch gereden.

edit: hij staat online. klik hier

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:39

pffffffff net alles bijgelzen maar wat gaan jullie snel Bloos en aangezien ik gisteren een feest op de manege had en daarbij een fles sambucca achterover heb laten vallen Clown heb ik een nogal zwaar hoofd voor alles te reageren sorryyyyyyy
nee we hebben geen mensen gehad voor het openhuis doe het ook nooit weer laat ze maar mooi op afspraak komen die lui Boos!
ga nu ff bij lezen verder en dan morgen kijk ik met ene goed hoofd naar jullie post hahahahah

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:45

ga lekker naar bed anders peet, we vergeven het je hoor haha

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:51

amanda: Ben daar vorige jaar geweest om naar een show te kijken!

Saida: Lekkere verkoper is dat! zou volgende keer toch naar een andere gaan!
Zonde dat mensen foto's zomaar gebruiken...ben zelf nog nooit iets tegen gekomen.
Shannon vreet altijd alles op, dus die staat op zaagmeel en krijgt 1 plakje stro (wat de volgende ochtend helemaal verdwenen is)
met dat zaagmeel kun je een lekkere onderlaag maken!

sanne: op de weg naar huis regen is niet zo heel erg...lekker douchen en joggingpak aan! Als je ergens heen moet is het pas rampzalig! Leuke foto!

frank: Die frustratie klinkt heel bekend! NH oke, maar niet doorslaan (of je paard 24/7 buiten want dat is zo gezond maar vervolgens wel een lekkere dikken deken op doen....) hoezo tegenstrijdig Vork

lisenka: Leuk zo'n paard wat meedenkt! Shannon gaat op zich heel goed, beginnen nu iets meer dressuur te trainen en ze pakt het goed op. Ze wil lekker zakken, mn hand volgen en neemt mijn buitenteugel ook aan, hoef maar een ietsiepietsie te vragen en ze gaat...maar met losrijden wanneer ik niks vraag heeft ze heel flauw idee waar ze dr hoofd moet laten en bouwt dan weer wat spanning op. Moet dan veel schakelen om dr af te leiden en dan gaat ze zelf zakken, maar komt ook snel weer omhoog omdat ze dan iets ziet of mij voelt bewegen. Dus nu zoeken we even de middenweg. En loop een beetje tegen de activiteit aan in stap, veel te saai voor mevrouw dus of draven of stilstaan maar stappen is niet leuk Tong uitsteken
Lijkt me leuk om in bunchoten te gaan kijken! even kijken hoe en wat!

benthe: Mooi dat het goed ging! viel dus nog alles mee?

ilona: ze zijn al komen meten e.d zodra alles rond is moet hij snel komen...november/december
Leuke tent, maken ze meteen goede reclame!

Shannon mag nog wel een beetje haar krijgen, dat heeft ze nu genoeg. Dus gister de deken opgedaan maar was overduidelijk te warm voor dr. Ik zag verder dat het zo'n 15 graden deze week wordt, dus wacht nog een weekje (ze heeft hem een uurtje opgehad) Zodra het 10 wordt gaat hij op.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:04

Cyrina: Zou wel leuk zijn als je mee kunt doen.

Zo te lezen wordt het een kleine forummeeting in Bunschoten.

Frank er komen wel veel leuke dames hoor. Tja, en wat Desperado betreft dat heeft hij helaas niet van zijn moeder. Hij is inderdaad heel schoon op stal.

Michelle: Super toch dat het zo goed met Shannon gaat. Straks gaat het met losrijden ook vast wel goed en begrijpt ze wat je bedoelt.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:44

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE kom net bij tsjillert vandaan
is hij een stuk MANEN KWIJT waarschijnlijk door het schuren of aan gevreten van de andere paarden GRRRRRRRRRRRRRR
nog meer ellende bah kan er ook wel bij
celine weer ziek op bed met koorts thuis gaat het nog slechter
en mijn lieve paardje zijn manen weer grrrrrrrrrrrrrrrr Verward Huilen Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Huilen Huilen
hoeveel kan een mens nog aan
bah

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:12

peetisgreat schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE kom net bij tsjillert vandaan
is hij een stuk MANEN KWIJT waarschijnlijk door het schuren of aan gevreten van de andere paarden GRRRRRRRRRRRRRR
nog meer ellende bah kan er ook wel bij
celine weer ziek op bed met koorts thuis gaat het nog slechter
en mijn lieve paardje zijn manen weer grrrrrrrrrrrrrrrr Verward Huilen Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Huilen Huilen
hoeveel kan een mens nog aan
bah

aa peet Ach gut Ach gut

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:57

Zo, zal na een poos weer even op Goya stappen.. Heb alleen flinke rugpijn, hoop dat het beter is na het rijden en dat ik Goya niet teveel in de weg zit.. Zal ff lekker over de dijk crossen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:41

geniet ervan en niet te hard he

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:44

Peet Wat zonde van zijn manen Verdrietig echt balen!

Ik ga naar Moreno,even lekker rijden(hoop ik)
Later Doei!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 13:18

Gabriella: wanneer verasje ons weer met foto's van je kanjer:D

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 13:18

soeske schreef:
Zo, zal na een poos weer even op Goya stappen.. Heb alleen flinke rugpijn, hoop dat het beter is na het rijden en dat ik Goya niet teveel in de weg zit.. Zal ff lekker over de dijk crossen

Ik heb vaak meer rugpijn als ik niet paardrij. Hoop dat het voor jou ook geldt. En ontspanning is alleen maar goed voor je rug. Veel plezier!

Peet, dikke knuf voor jou.

Verder sorry voor mijn niet reageren, jullie gaan veel te hard.

Ik heb van het weekend weer heerlijk met Sun gereden. Vrijdag in een blank staande bak, maar wat was hij braaf. Hij deed zo goed zijn best, reageerde super op het been en liep heerlijk over zijn rug. Zaterdag naar buiten met vriendlief ernaast op de fiets. Sun was helemaal uitgelaten en blij....ze heerlijk. Ook nog even het water in geweest. Niet gezwommen zoals vorige week, maar wel even de peesjes gekoeld en lekker gestampt.
Zometeen moet ik naar een begrafenis. Vader van mijn vroegere hartsvriendin is overleden. Weer een jong iemand (58) en weer die %&^%^$$6 K ziekte. Ben het hele weekend al van slag. Komt denk ik dubbelop omdat de sterfdag van mijn schoonmoeder ook weer dichterbij komt. Zucht. Dus ga me zo klaar maken.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:17

Mies_Apollo: Dat doe ik dan inderdaad maar, blijft ze dit jaar nog zonder deken staan. Zoveel hoeft ze natuurlijk nog niet te doen met haar 4 jaar. Voordat ik het erop zit zal het wel richting 2009 zijn, dan is de lente toch alweer in zicht Lachen

Nouvel: Dat doe ik met Roc ook, die staat nu ook al onder een flinke deken, die moet ik echt zo dun mogelijk houden. Maarja, Sienna komt net van het land af, dus die zal al aardig teddy zijn.

Frankiej: Balen joh, dat je je zo sjit voelt Ach gut . Extremistische zweefteven ROFL *LOL* , da’s een mooie! Leuke foto’s trouwens op ITP.

Saida: Fijn dat je stalgenoot een fijn zadel heeft gevonden Ja. Mega piraten festijn? Dat klinkt leuk Haha! ! Lekker dat Rintske zo braaf was! Wat een heerlijk behang heeft ze toch he Lachen . Ik heb trouwens ook zo’n viespeuk. Roc staat op vlas, dat is veel beter te onderhouden en het blijft veel droger. Dan wel niet zo gezellig op stro, maar anders staat Roc het hele jaar met weke stralen.

zasread: I feel ya, van de week ook helemaal door geregend Boos! , het is ook niks, dit weer he… Leuke foto trouwens Haha!

Lisenka: Klinkt erg leuk, misschien volgend jaar een keertje Ja

Utixo: Mooie punten toch, zonde datie in de achteruit ging, wel snuggere opmerking van de jury Tong uitsteken

Ilona: Ja, ik ook! Kan echt niet wachten! Hoop dat het allemaal goed gaat. Ik heb besloten haar sedelin te geven tijdens de rit, alleen het achterluik open. Pa heeft stootkussens op heuphoogte ingebouwd over de lengte van de trailer en de onderkant van de trailer is versterkt met stalen platen. Ook zitten er nieuwe kettingen in, dus m’n trailer is Sienna proof Haha! .
Lekker dan, daar gaat je avondje stappen. Ben je ook niet blij mee!

Peet: Ach gut

spokie79: Dat heb ik ook, als ik minder rij krijg ik meer last. Sterkte op de begrafenis Ach gut .

Gister ochtend Roc’s dikkere deken opgedaan. Ik had niet zo vee tijd voor m’n arme vent, dus ik ben zonder zadel even opgestapt. Twee halstertouwtjes aan het halster, lekker mutsen. Nog een stukje gegaloppeert en gelachen,Roc vond het maar niks dat ik zo zat te schuiven ROFL . Daarna naar de Kuip geweest voor werk, was weer eens een ouderwets slechte wedstrijd van m’n club Clown . Daarna naar m’n ma’s verjaardag. Toen hoorde ik ineens allemaal sirenes en hoorde even later dat het winkelcentrum in de hens stond. Ik dus camera gepakt en als de sodemieter kijken, maar de politie had alles al afgesloten i.v.m. ontploffingsgevaar. Er is helemaal niets van over, maar gelukkig heeft de brandweer nog wel alle dieren uit de dierenwinkel kunnen redden. Was wel een spannende avond! Het was zelfs op de NOS.

Net school gehad, zit nu lekker in bed een beetje wakker te worden met m’n laptop op schoot. Vanavond Roc doen. Iedere keer denk ik weer: nog 5 daagjes Hyper!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:36

SAIDA .... JA Winnie is koffievos en Macho is kastanjebruin volgens .
ik had een discussie met een man en die zij dat ze allebij vos waren ,en daar was ik het niet mee eens .
daarom vroeg ik aan jullie wat jullie zijden.
saida ... wat zie je parel er weer mooi uit hoor Vingers aflikken
zasread... wat een leuke foto Pling
sorry kan niet alles bij reageren heb zowat geen tijdt moet ff allemaal snel snel SORRYYYYYYYYYYYYYYYYY

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:42

Benthe: Gefeliciteerd met je 1ste plaats!!

Ilona: Jeumig wat een onzin! Waarom zou je niet met jas naar binnen mogen Verward Vreemd hoor, wel netjes dat je het nog tot 3 uur hebt volgehouden Nagelbijten / Gniffelen
Hoe gaat het trouwens met Chico, is hij zich al meer van bewust dat hij balloos is?

Peet: Ach gut

Michelle: Ik was ook blij dat ik op de terug weg was, ben daarna gelijk lekker onder de douche gesprongen! Daarna heb ik lekker niks gedaan, dat had ik wel verdiend vond ik zelf Nagelbijten / Gniffelen

Kathleen: haha, die Roc, die zal ook wel hebben gedacht, hier klopt iets niet!

Ik ben vanochtend weer bij Iggie geweest Hyper! Hyper! Hij was weer lekker stoer Haha! En zijn bruin verdwijnt! Meneer wordt steeds meer zwart/grijs!
Ik heb natuurlijk ook foto's! Maar die komen strakjes!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:55

Sanne:d leuk leuk !!!
ben weer benieuwd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:09

Peet: dat is echt rot zeg!
Spokie: sterkte!
Kathleen: Hahaha, soms moet lekker niksen en zonder zadel hobbelen ook een keer Haha!