Klinkt inderdaad wel logisch dat het paard recht achter zn neus aanloopt, ga 'k onthouden voor de volgende keer uitladen, Tamme wil nog wel 's bijna naast de klep lopen

Aan 't zwem avontuur hadden we trouwen beide niks aan over gehouden. Was met een verzorgpony van mij. Ontzéttend slimme pony, heb ook echt 't idee dat pony mij 'n soort van 'gered' heeft. Hij gleed namelijk uit en eigenlijk hadden we ondersteboven in de sloot terecht moeten komen, maar hij is er gewoon rechtstandig ingesprongen toen hij merkte dat ie 't niet meer hield, dus ik ben er gewoon afgezwaaid.. ipv eronder terecht gekomen.. Heeft mij waarschijnlijk heel wat pijn etc bespaard en misschien wel mn leven gered!! Echt 'n geweldig beestje

Ohhh en afgelopen zaterdag Halloween.. Mannnn wat was Jetta braaaaafff!!!! Oversteeg al mijn verwachtingen!! Wow.. Werd zelfs op een gegeven moment vuurwerk vlakbij afgestoken, vriendin en ik vielen bijna van schrik van onze paarden af en de paardjes verzetten gewoon geen stap!!! Zo knap!!!