Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
idefix4 schreef:Vandaag met de pelham gereden op Sam. Frank had een nieuwe ketting ervoor gehaald. Hij keek mee, terwijl ik reed. Sam kwam behoorlijk in verzet tegen het bit met zowel de tong als met zijn hoofd. Het grootste deel van de tijd reed ik met één teugel en op het einde hebben we een 2e teugel aan de stang gedaan, ik kon de stang dus absoluut niet gebruiken. Het leek er volgens Frank even op dat ie zou gaan bokken! Vooral als ik meer aanleuning vroeg en meer gedragenheid van hem. Hij kàn het gewoon, maar hij wil niet moe worden van werken.
Lisenka schreef:Hoi allemaal.
We zitten nu nog lekker in het hotel. Was gisteren weer supergezellig en natuurlijk helemaal super dat Perlita en Querida goedgekeurd zijn. Had daar ook geen twijfels over, maar toch. Ze zagen er ook supergoed uit. Het zijn nog steeds lekkere knuffels.
Dat bruintje vond ik zelf ook zo'n schat. Hij had iets heel erg knuffeligs. Gelukkig maar dat ik me ervan bewust ben, dat ik nu al te weinig tijd heb, want anders ......
Ik heb nog een plant gekregen. Wij hebben Altanera op de Sicab gekocht. Vlakbij haar stond een plant. Daarvan heeft Sonja besjes meegenomen en geplant. Zij vond het leuk om er 1 daarvan aan mij te geven omdat die vlakbij Altanera stond. Vond het zo'n lief gebaar. Maar het zijn ook superlieve mensen. Uiteindelijk zijn we om zo'n 3 uur naar het hotel gegaan. Lekker naar de sauna geweest.
Mies_Apollo schreef:Nou perlita en querida gingen gister na thuiskomst eerst als een dolle rollengeloof dat ze wel 5x zijn omgerold!