Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JeanleGrand schreef:Anouk, als antwoord op je vraag hoe we aan de naam Baldomero komen:
Baldomero betekent in spaans: Heerser.
Ook is het in spaans de samenstelling van de woorden: Dapper en Beroemd.
Dapper is ie zeker en misschien wordt hij ook nog wel beroemd.![]()
Perlita betekent in spaans pareltje
Sonrisa betekent in spaans glimlach
En Maximo heet zo omdat het zo'n ontzettend groot veulen is.![]()
En ik heet Jan omdat mijn opa ook Jan heette en zijn opa ook enzovoort en daarvoor iets van Napoleon ofzo.

Inderdaad en drop van een foto! Je kan wel zien wie er bij jullie de foto's maakt.. Het is dat Frank en ik geen kindjes meer erbij willen. Maar als we ooit opa en oma worden... 
Ik zie het helemaal voor me! Had een foto gemaakt joh... hihihi
Jij moet echt een boek gaan schrijven als je eindelijk kunt stilzitten... hahahaha. Wat een avontuur!
Gelukkig vonden ze het de moeite om ons te matsen, anders was het niet eens door gegaan. Pfff. En hoe lang het geleden is.. Uhm... Frank en ik zijn nu 13 jaar bij elkaar. Het zal dus een jaar of 12 maximaal geleden zijn. Hoe dat paard heette weet ik echt niet. Hij was wel heel groot en stevig. Dat weet ik nog. Een heerlijk dier om te rijden en hij was ruin. Ik kon echt voelen dat ie het geweldig vond.
En ja, het zijn inderdaad de echte hihi. Ik zal van de week even in Rossum kijken of ik je kan overtroeven haha!
Op het concours kwam een kennisje onder het paard, toen die bij haar op schoot wilde springen omdat ie voor het eerst een paraplu zag. Echt hij was helemaal over de flos. Meiske was geschrokken, rijbroek heel vies en het had ook wel zeer gedaan. Gelukkig kon ze nog wel rijden.
Machonito schreef:hay Denise Leuk dat je een anda merrie heb![]()
vertel er meer over en hoe oud is ze![]()
Zo dus je staat bij Benthe en Ilona
hou je het wel vol daar ze sporen echt niet hoor![]()
als die twee 1 maal gek doen dan kom je niet meer bij![]()
Met Baron en Macho gaat het goed![]()
Llano hebben we verkocht![]()
met Jesse gaat het ook goed.
En Marcel nou daar praten we niet over na van het weekend hahaha
nee hoor met hem gaat het ook goed![]()
Maar wat dacht je ik ga bij het strand staan dat is beter dan op HCN
. Daarom heb ik voor deze stal gekozen plus het feit dat ik zo'n beetje alles beter vind als HCN. Zeker omdat daar ook mensen staan waar ik liever niks meer mee te maken heb. Ben ook een (voornamelijk) recreatieve ruiter dus het heeft voor mij weinig zin om op een stal te gaan staan waar de uitrijdmogelijkheden zo beperkt zijn. En om nou te zeggen dat ik het daar altijd zo super naar mijn zin heb gehad.....
); Het is dus een Andalusier merrie van 9 jaar oud waar een ongelooflijke kop op zit, net als bij het baasje dus
, maar die verder wel verschrikkelijk lief en eerlijk is en voor je door het vuur gaat.
). Verder heeft ze inderdaad bultjes op de hals; dit zijn melanomen, een soort goedaardige gezwelletjes. Weghalen heeft geen zin omdat ze 6 x zo hard terug komen en ze heeft er verder geen last van dus ik laat ze lekker zitten. Paard heeft al genoeg meegemaakt dus ik laat dat verder lekker met rust.
.

.
)
Mooi paard heb je!!!
Baron heeft ze ook maar meer onder zijn staart
gelukkig kijken ze hier je niet voor aan
western, recreatie, spaans, klassiek,Academische Rijkunst, spring en gewoon dressuur ruiters, mensen die freestylen ik doe zelf met paar mensen vrijheidsdressuur, grondoefeningen, schiktraining, lange teugelen, en zeer gek doen
.

wat een lekker paard is Moreno

Ga je op je grootte liefde Bello? 
Keep up the good work!
. Met de knapste anda merrie van stal hihi! Gisteren was ze ook weer stout..
. Maar komt goed!
. Wat schattig he! Hij is gek op kids! Zijn jongste fan is Shelisha van 2 jaar bij ons op stal haha, straks mag Jesse een ritje maken
.
. En bijzonder joh die ooievaars ..
. Ik zit nog steeds op een roze wolk, Chico is zoo lekker bezig laatste tijd!
Haha, een peuterspeelzaal.. leuk hoor al die kids! Maar ze doen het vaak in de broek ofzo hihi, dat hoord er dan (helaas) ook weer bij
. Hij begint echt wel heel paards te worden zeg, die uitstraling
.
. Super charmant haha!
!
Van de wei! Nu moet je is langs komen met Shannon voor een strandrit vind ik
.
.
!
Staat zo mooi dat tuig!
. Heeeeeeeeeeerlijk paard is het toch buiten! Hij was super braaf buiten! Ik ging samen met Benthe. Na Jielt (fries) die echt sloom was buiten, en dan Amanda die buiten niet normaal kan stappen
. Is chico super.. Lang teugeltje "klik klik met je tong, en huppa lopen". Als je hooo roept stopt ie weer
. Allemaal aan de lange teugel... Zo lekker
. Puur genieten dus! Komt helemaal goed maandag in de VELUWE
.
.
en punt 2 is ze de enige Anda merrie hahahaha! Makkelijke strijd die ik zo heb gewonnen
. En ze was zeker stout ja! Ga vanmiddag weer longeren ben benieuwd of ze het dan weer doet....
. Wat bleek later nou (ook na een hoop trainen met voeten geven hoor) De hoefsmid was gewoon bang en op het moment dat zij ook maar een stap verzette liet hij los. Mijn slimme tante heeft hier natuurlijk dankbaar gebruik van gemaakt
. Bij een andere hoefsmid (die ik nu dus ook houd) deed ze het namelijk niet omdat hij gewoon bleef vasthouden en totaal niet bang was.
.
. 2 flinke zelfs
.
.

kan je lezen hoe het was geweest met ons uitje

.. Hij was lekker woest.. heerlijk aan het spelen met me, zo'n lekker dier met net zoveel energie als ik haha...

geef ze maar een knufje van mij