[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:26

hahaha geniaal :P

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:39

ff snel ego
we hebben weer een pony er bij
nu heeft mijn jongste dochtertje van 6 een shetje gekregen gisteren .
foto`s volgen nog....

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 23:00

Ik heb een Portugees borsttuig

Afbeelding

Even nog een nieuwtje, MORGEN KOMT HARRY!!!!!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 23:13

JeanleGrand schreef:
Anouk, als antwoord op je vraag hoe we aan de naam Baldomero komen:

Baldomero betekent in spaans: Heerser.
Ook is het in spaans de samenstelling van de woorden: Dapper en Beroemd.
Dapper is ie zeker en misschien wordt hij ook nog wel beroemd. :D

Perlita betekent in spaans pareltje
Sonrisa betekent in spaans glimlach

En Maximo heet zo omdat het zo'n ontzettend groot veulen is. 8-)

En ik heet Jan omdat mijn opa ook Jan heette en zijn opa ook enzovoort en daarvoor iets van Napoleon ofzo.

Goh Jan, wat veel Jannen al! Ik heb het even opgezocht, dat betekent: God is genadig... ;)
Basje is de bijnaam van Frank. :D
Perlita had ik wel bedacht idd, maar mijn spaans is verder niet zo sterk. Mooi gevonden joh, al die namen! En tja, beroemd... dat zal nog moeten blijken, maar zeg nooit nooit hè? Het is idd wel een plaatje! Echt een dier om zo'n naam te dragen...
Een afgrijselijk verhaal over deze Lisenka. Ik denk niet dat lisenka het zou pikken om zich zo te laten behandelen, alhoewel ik ook wel denk dat ze zorgzaam is. Maar dan nog hoef je niet over jezelf heen te laten walsen. :D Inderdaad en drop van een foto! Je kan wel zien wie er bij jullie de foto's maakt.. Het is dat Frank en ik geen kindjes meer erbij willen. Maar als we ooit opa en oma worden... ;)

Mies Ja, joh, de alcolol zat nog volop in mijn bloed en toen zeiden ze nóg tegen me dat ík nerveus zou zijn. Echt niet! Er zat gewoon deze keer nog niet meer in. Maar ik ga voorlopig flink trainen en dan van het najaar hopelijk weer starten, als het allemaal echt goed gaat. Deze keer ging ik niet voor de winst, maar voor het zelfvertrouwen en dat is er weer!
Whahahaha, chinezen met mondkapjes! _O- Ik zie het helemaal voor me! Had een foto gemaakt joh... hihihi
Proficiat met je jubileum. Wat voor taart ga je maken? Worteltjestaart?

Kelly van harte gefeliciteerd!!!!! Ik duim mee voor een voorspoedige zwangerschap en een beeldschoon veulen....

Elise _O- _O- _O- :') Jij moet echt een boek gaan schrijven als je eindelijk kunt stilzitten... hahahaha. Wat een avontuur!
Sandro Hit? Volgens mij is het paard van mijn instructrice een Sandro Hit. Compliment graag gegeven. Wat jij doet, daar kan ik alleen maar van dromen (als ik al op het idee kom!)
Hoe heet dat veulen wat zo heerlijk lag uit te buiken? Die ken ik nog niet.
Hahaha, jouw filmpje! Ikheb ook eens een hele dag achter één schaap aangevangen. Die was van mijn moeder geschrokken, toen die met een kar met mest aan kwam wandelen. Nou begrijp ik de schrik van het schaap wel, maar toch, de hele dag vangen was ook niks.. Haha. Die bij ons sprong uiteindeijk ook de sloot in! Ik vind je taalgebruik nog heel netjes. hihi

Madelief Dat weet ik echt niet meer. Ze waren in elk geval heel boos dat we maar net op tijd waren. We kwamen een dikke anderhalf uur rijden en waren echt op tijd vertrokken, maar we konden die manege niet gevonden krijgen. :( Gelukkig vonden ze het de moeite om ons te matsen, anders was het niet eens door gegaan. Pfff. En hoe lang het geleden is.. Uhm... Frank en ik zijn nu 13 jaar bij elkaar. Het zal dus een jaar of 12 maximaal geleden zijn. Hoe dat paard heette weet ik echt niet. Hij was wel heel groot en stevig. Dat weet ik nog. Een heerlijk dier om te rijden en hij was ruin. Ik kon echt voelen dat ie het geweldig vond.
Furia ziet er zelfs met gekke bekken nog te gek uit! Haha. Die dat ie onder de draad door eet is wel geweldig hoor! Als jong paardje zag ie er ook al heel mooi uit.

Ilona, Saida en Denise Ook bedankt voor jullie hartjes onder de riem. Ik heb er alle vertrouwen in, dat Sam en ik weer lol kunnen maken. Nu alleen nog droog weer...

Ilona Waarom er niet opgestapt? Heb ik even iets gemist? Snel weer aan de gang hoor. Jouw roze wolk ging toch ook al weer lekker? Wat een bink was Chico toch! Wouw! Maar dat is ie eigenlijk nog steeds hè?

Gab Dus jij doet schapen nog echt drijven? Wow, dat ziet er altijd heel gedisciplineerd uit. Mooie hobby! Tja, wat betreft bochten rijden, kanik maar één tip geven: Veel doen en dan opletten dat ie buigt om je benen. Dat moet groeien. Sam is een ware galoppeur, die doet een bochtje fluitend in de galop. Hij is zowiezo altijd erg lenig geweest. Ik ken hem niet stijf. Mijn oude merrie moest van mijn eveneens oude instructeur heel veel gebroken lijntjes oefenen en slangevoltes. Ook schouder voor en stelling rijden is een goede training.

Jippe Toppensionhouder! Mss had ie er zelf ook last van. En wat een leuke training zo. Dat was dus weer leerzaam!
Ja, idd je zou jury's eens mogen beoordelen. hmm, ik denk dat het aantal dan nog verder slinkt. En qua punten zaten we verder wel op één lijn deze keer. Alleen díe 6 vond ik niet sportief.
Ow ja, Ladyhawk, die heb ik op dvd.. Gaaf is die hè? En nee, zowel Dessie als Sam hebben geen borsttuig. Dus ik heb geen advies. Mss trekkingsaddles.com? Die weten vast wel raad!

Bente GEFELICITEERD! Dat is fantastisch nieuws. Dat ziet er echt veelbelovend uit.

Heidi Whaha, het lijken er idd wel 2. Net of er een steigerend paard bij staat... Ik weet, ik heb veel fantasie... :+
Mooie foto van jou in die spaanse jurk. Volgens mij had Marcel het daar al over. Is dat jouw trouwjurk? Ik vind dit borsttuig overigens ook ontzettend passend bij het geheel. Echt supermooi! Die bolletjes, hoe doe jedat? Ik moet voor Prince nog wat bedenken voor woensdag. Zit ook al te denken aan lint, maar ik heb dat nog nooit gedaan...
Wouw Jesse rijdt al eerder dan dat ie kan lopen! Mooi! Wel een cap op hè? ;) En ja, het zijn inderdaad de echte hihi. Ik zal van de week even in Rossum kijken of ik je kan overtroeven haha!
Chico is ook mooi zo bij die kinderwagen. Zo iets hebben wij met Basje in de bolderwagen met Desje.

Saida Zo te lezen heb je er gelukkig alleen maar een boze bui aan overgehouden. Dat wordt weer een nieuwe afweging voor Rintse: Schrikken en vrouwtje boos of niet schrikken en vrouwtje tevreden. :+ Op het concours kwam een kennisje onder het paard, toen die bij haar op schoot wilde springen omdat ie voor het eerst een paraplu zag. Echt hij was helemaal over de flos. Meiske was geschrokken, rijbroek heel vies en het had ook wel zeer gedaan. Gelukkig kon ze nog wel rijden.

Denise van Isabel welkom en leuk paardje! Even uit louter nieuwsgierigheid. Het lijkt of ze van die buljes op haar hals heeft? Is dat de foto of heeft ze ze echt? Wat zijn dat?

Vandaag uitgerust, nou ja? Ik mocht vrijwilligeren bij de peuterspeelzaal en uitgerekend vandaag besloot een klasgenoot van onze Michelle om zijn maaginhoud te gaan checken. Het hield gewoon niet op! Verder was het wel leuk om een dagje zo mee te helpen.
Volgende week worden we weer verwacht met de pony voor de laatste (eindelijk) crea-middag ponyverzorging. Prince mag dan thuisblijven hoop ik. Woensdag is hij wel van de partij op het 'schoolreisje'. Ze doen dan ridders en prinsessenfeest bij kasteel Ammersoyen. Ik help mee en de pony was ook gevraagd.
En dan 29 juni is Michelle voor het laatst op de peuterspeelzaal. Vanaf 2 juli heb ik dan ál 2 kindjes op de kleuterschool! En na de grote vakantie gaat Sabrina naar groep 3. Ze heeft er al helemaal zin in en ze wil dan ook bij de ponyclub. GElukkig kan ik daarvoor slag om de arm houden.

Ik ga lekker slapen nu en tot de volgende keer! Morgen ga ik Sam weer een keertje plagen...

Ook een keer mijn hit spammen hier, ook al is ie geen P.R.E. Hij zou er voor door kunnen gaan als ie zijn manen liet groeien. Voor KWPN zijn ze dik gezaaid!
Afbeelding

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 23:16

Heidi Gaaf zeg! Zulke grote ijzers!

Djemo leuk, nieuwe beesten! FOTO!

Jolynn ook een mooi tuig. Is dat van Heidi dan ook portugees?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 00:04

Okay effe voor ik ga slapen!

Machonito: niet precies wat ik zoek idd maar wel gaaf! Zeker bij jouw paard zo. Moi hoor.
En die ooievaars: leuk: hebben ze nou ook een nest ergens? Op onze stal komt er ook elke keer 1 voier halen en takken enzo. En we hebben jonge zwanen: vinden onze kids dus echt geweldig!
Die hoefijzers: MAN! Zijn die van een shire ofzo of ws het meer de gein? Of zijn ze echt geslagen voor een paard?

Jolyn: Ziet er ook gaaf uit, maar mag van mij iets meer franje hebben. Of wat breder zijn. En ach ja, mijn dekjes en peesbescherminge tc is rood, dus miss moet ik voor een rood borsttuig gaan. Als ik het al doe.

Idefix: Thanks voor de tip. Zal eens gaan kijken op die site.

Ben maffe nu!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 00:06

Even foto's van Moreno spammen...

Afbeelding

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 07:13

goeiesmorgens. wat ging het tekeer vannacht zeg.
elise: helemaal jou vergeten. haha wat een geweldig verhaal en filmpje
niese: welkom. houdt je het vol daar?? hihi
nu maar gauw aan het werk

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 07:28

wat een leuke foto's weer allemaal :D
en wat een gaaaaf bosttuig!
heidi wat geweldig weer die ijzers :')

gisteren met Flip en Baron lekker buiten wezen stappen & grazen, hele leuke foto's van :') bijvoorbeeld deze :Afbeelding

Afbeelding
:D

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 07:39

Goedemorgen allemaal,

Ik heb niks meegekregen van het weer van vannacht en dat is misschien maar beter ook want ik ben als de dood voor onweer :o
Heb echt (alweer) geen zin om e werken vandaag hihihi.

Machonito schreef:
hay Denise Leuk dat je een anda merrie heb :D
vertel er meer over en hoe oud is ze :D

Zo dus je staat bij Benthe en Ilona
hou je het wel vol daar ze sporen echt niet hoor :+
als die twee 1 maal gek doen dan kom je niet meer bij :')
Met Baron en Macho gaat het goed :D
Llano hebben we verkocht :o
met Jesse gaat het ook goed.
En Marcel nou daar praten we niet over na van het weekend hahaha
nee hoor met hem gaat het ook goed :D
Maar wat dacht je ik ga bij het strand staan dat is beter dan op HCN :+

Ik houd het zeker vol daar omdat ik zelf ook zo gek als een deur ben hahaha :P. Daarom heb ik voor deze stal gekozen plus het feit dat ik zo'n beetje alles beter vind als HCN. Zeker omdat daar ook mensen staan waar ik liever niks meer mee te maken heb. Ben ook een (voornamelijk) recreatieve ruiter dus het heeft voor mij weinig zin om op een stal te gaan staan waar de uitrijdmogelijkheden zo beperkt zijn. En om nou te zeggen dat ik het daar altijd zo super naar mijn zin heb gehad.....

Verder over mijn knollie (waar ik supertrots op ben :D ); Het is dus een Andalusier merrie van 9 jaar oud waar een ongelooflijke kop op zit, net als bij het baasje dus :D , maar die verder wel verschrikkelijk lief en eerlijk is en voor je door het vuur gaat.
Enige jammere is dat ze alleen zadelmak blijkt te zijn i.p.v. goed doorgereden. Heb zelf geen ervaring met het verder doorrijden van een paard dus dat laat ik doen voor me (lui he :P ). Verder heeft ze inderdaad bultjes op de hals; dit zijn melanomen, een soort goedaardige gezwelletjes. Weghalen heeft geen zin omdat ze 6 x zo hard terug komen en ze heeft er verder geen last van dus ik laat ze lekker zitten. Paard heeft al genoeg meegemaakt dus ik laat dat verder lekker met rust.
Als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel ;).

Wanneer is er trouwens weer een meeting????? En Heid, wanneer kom je weer langs bij de PH?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 08:24

Goedemorgen allemaal :)

Borderjay Was er niet echt bij een wezen kijken maar ik was bij Jacqueline.
En daar stond hij :j
Wedstrijdjes zijn toch gewoon een verlengde van je training.
Gewoon lekker mee doen hoor :j
Heel veel sterkte met het verdriet om je haflinger :(:)

Utico Gefeliciteerd! Heel erg fijn

Moppie Vervelend is dat altijd dat je je eerst slechter voelt als je daar vandaan komt en dat het pas na een paar dagen beter gaat.

Heidi Spookpaard Baron :+
Mooi borsttuig heb jij zeg :~
Krimmig... dat is een shire-ijzer zeker?
Heel grappig naast die kleine pootjes van Macho

Jolynn Ik heb een beetje hetzelfde borsstuig als jij maar dan met hartjes erop :D

Denise Een dagje te laat maar alsnog gefeliciteerd!

Annick Hij is zeker kampioen gekke bekken trekken _O-

Zondag ga ik weer gezellig naar Jacqueline toe.
Ze heeft de 28ste een show en heeft gevraagd of ik weer mee wil rijden *\o/*
Echt zo blij dat ik daar ooit eens in een opwelling een lesje heb genomen :j

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 08:53

Goedemorgen allemaal

Ilona – ja ik ga altijd alleen met heike wij staan maar met 3 mensen op stal (de eigenaar en nog 1 pension klant) en de eigenaar gaat nooit naar buiten dat durft ze niet en dat andere meisje gaat meestal samen met een ander vriendinnetje van haar eigen leeftijd dus ja dan blijf ik alleen over :P
En chico heeft ook lekker met zijn eigen gespeeld leuk hoor :D.
En super dat jullie nu land hebben dan kan je lekker op deze stal blijven staan

Saida – jammer dat het rijden niet door ging maar je hebt toch nog lekker even met der buiten gelopen alleen jammer van het laatst met de trekker. Gewoon zo lekker blijven oefenen dan wordt dat idd vanzelf minder

Jan – leuk om banjer zo in het klein te zien

Gab – fijn dat je er ook nog bent en leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jou en morrie gewoon lekker blijven oefenen op de galop en dan wordt die vanzelf steeds beter dat gaat helemaal goed komen.
En ik kan best begrijpen dat je je haffie mist het is toch niets om zoiets zomaar weg te doen en dat grijpt je toch
En die foto’s van morrie zo lijkt die echt helemaal op een fries

Wanda – fijn dat hij het allemaal zo goed oppakt daar heb je dadelijk alleen maar profijt van

Benthe – super joh gefeliciteerd

Angela – balen dat je zo’n rugpijn heb hopelijk is het snel over

Heidi – ach hij is helemaal geen spookpaard :+
En super die foto van Jesse op het paard hij wordt straks een superruiter

Mies – nee heike heeft totaal niets aan zijn avontuur over gehouden gelukkig maar.
En gefeliciteerd met jullie jaar samen zijn moet je kijken hoe voorruit jullie al zijn gegaan de tijd gaat echt hard. En veel plezier met je taart

Denise - welkom hier en leuke merrie (he nu heb ik ook een naamgenoot :P )

Debby – ach eindelijk komt Harry als je even je adres geef dan kom ik heb wel ophalen :j
Ach nee hoor zolang je maar mooie foto’s blijft plaatsen van je knapperd

Anouk – graag gedaan hoor je doet je best er ook voor dus dan mag een hart onder de riem wel nu lekker zo door trainen en dan komen die wpten echt vanzelf jullie zijn een hele mooie combinatie die nog alleen maar verder tot elkaar uitgroeid

Aniek – ook leuke foto’s van baron en flip

Kelly – veel plezier alvast

Gisteren heike weer gereden en alleen maar op ontspanning gereden ging echt super lekker lang en laag en over zijn rug nu moet die dit ook nog even door krijgen in galop en dan komt het helemaal goed. Later ook nog een stukje ronder gevraagd en terug nemen op mijn zit geoefend dat gaat nog niet zoals het hoort maar het begin is er,
28 september hebben we weer onze eerste wedstrijd dus heb er weer helemaal zin in :D :+:

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 09:21

Moderatoropmerking:
Met nogal veel moeite heb ik het bericht over een tehuis gezocht voor honden uit jullie topic gevist.
Jullie topic wordt wat data hoeveelheid betreft nogal groot.
Zouden jullie er om willen denken maximaal 2 foto's bij een bericht te plaatsen en anderen in een link te zetten?
Groeten Nickeltje

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 09:56

We gaan weer een poging doen om bij te reageren!!!

Denise (van heike) spannend hoor je eerste wedstrijd in september!! Fijn dat Heike zo goed ging! En die galop dat komt inderdaad vanzelf!!

Andere Denise Welkom! Dat wordt goochelen met namen haha.. Vind het gewoon al moeilijk om alle namen te onthouden en dan komen er ook nog dubbele bij :P Mooi paard heb je!!!

Kelly gefeliciteerd joh!!! Echt super spannend en nou moet je nog zo lang wachten tot het er daadwerkelijk is! Ennuh gaaf dat je weer met een show mee mag doen!!

Annick en Heidi geweldige foto's weer! Die hoefijzers echt super grappig!!!

borderjay daar hebben we de toverbal weer! Vind hem echt gaaf en heel apart van kleur hoor!

Anouk gave foto zeg!! Prince wordt nog beroemd met al zijn klusjes haha!!

Marielle spannend!!

Saida klinkt interessant! Ben dan alleen op vakantie!
En inderdaad Marokko lijkt mij ook super. Mijn ouders zijn er al wel geweest voor mijn vaders werk en die vonden het prachtig. Dus ben heeeeel benieuwd. Ik heb het voordeel dat mijn ouders veel van verre reizen houden dus zo kom je nog eens ergens. Nu ga ik samen met mijn vriend hoor dus ouders blijven lekker thuis om op Hincapie en mijn katten te passen haha...

Mies gefeliciteerd met dat je een jaar samen bent met Shannon!

Elise ik kan hier je filmpje niet bekijken want ben op mijn stage! Geweldig hoor jou verhaal!! Hoe krijg je het allemaal voor elkaar zeg! Bij jou is echt geen dag saai of wel??

Benthe gefeliciteerd zeg met het nieuwe stuk land! Echt super! Die paarden bij jullie zijn volgens mij zwaar verwend :P

Angela nog veel last van je rug??

Wanda maar wist je dan niet dat stoelen soms paarden eten?? Das toch algemeen bekend???

Natalia spannend! Je laat het wel weten he als er een veulentje inzit...

Iloon haha die Chico! Zo te zien aan de foto konden ze niet om hem heen. Echt een machoman inderdaad!

Zo weer tig pagina's bijgereageerd! sorry als ik iemand vergeten ben!

Met Hincapie gaat het super! Alleen had hij gister geen zin om te werken. Misschien spierpijn van zijn dolle gedrag zondag met losgooien! Echter had hij er geen last meer van toen een merrie hem gezelschap kwam houden. Toen kon hij ineens wel doorlopen zonder dat ik me kapot dreef en zwenkte toch een partij uit richting die merrie. Maar hij gedroeg zich wel netjes dus dat scheelt!
Vandaag doet mijn moeder hem. Ze dacht dat ze hem lekker zou laten lopen maar als het rustig was ging ze ook rijden. Alleen moest ze ook al privéles geven dus zou ze even kijken of ze nog fut genoeg had.

EN IK BEN HELEMAAL HAPPY WANT IK KRIJG WAARSCHIJNLIJK MIJN EINDSCRIPTIE OP TIJD AF!!!!!!!!!
moet hem donderdag afhebben en inleveren. Als hij dan goed is mag ik maandag op eindgesprek komen! Echt super spannend!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:37

Nickeltje hihi We zijn gewoon de grootste en de beste topic van Bokt :P :+
maar over de honden heb ik niks meegekregen :o
maar we gaan eraan denken met de foto,s :D

heikedenise zo te lezen gaat het lekker met rijden
nou laat ze maar een poepje ruiken met de wedstrijden hoor :D

Kelly_Taco ja het zijn specialen shire ijzers :D
wel gaaf hoor een showtje te rijden :D

Niese1987 ik vind je niet lui hoor maar gewoon verstandig om zelf er niet aan te rommelen.
je heb het zo verpest als je het niet goed doet :o
en over de bulten :o Baron heeft ze ook maar meer onder zijn staart :o
maar wat heeft ze dan meegemaakt in haar leven mag ook pb hoor ;)

ja hcn is groot :o
ik heb geen probleem met de mensen daar :o
oke je heb geen strand alleen maar de ruiterpaden in de dob en delftsche hout, zoetermeer en de belij bos kan je ook nog rijden :o :D

ik ben ook recreatieve ruiter :D gelukkig kijken ze hier je niet voor aan :D
je heb stallen met dressuur mutsen maar hier staat ook van alles :P western, recreatie, spaans, klassiek,Academische Rijkunst, spring en gewoon dressuur ruiters, mensen die freestylen ik doe zelf met paar mensen vrijheidsdressuur, grondoefeningen, schiktraining, lange teugelen, en zeer gek doen :P.
wat de mensen over mij denken jammer dan :o
Marcel geeft les in Academische Rijkunst van Bent Branderup methode en ik grondoefeningen en schiktraining aan aantal mensen :D

Anniick echt flip weer _O-

borderjay hij is toch mooi he :~ wat een lekker paard is Moreno 8-)

Zilfstar ja de ooievaars hebben een nest op de bejaarde tehuis :D
ik vind zwanen ook zo mooi :o
hoefijzers zijn voor shire paarden of paarden met zeeeeeer grote voeten :D

idefix4 Ja mijn spaanse jurk op de foto is ook mijn trouwjurk geweest :D
en Marcel vertelde toch van zijn spaanse fantasie pak :D
Nou kijk maar zo zagen wij er dus uit :P
zelfs de kleding laten ontwerpen op onze wensen en smaak :D
Afbeelding
de rest van de foto,s staan hier op http://www.marcelknaapen.nl/070427ALBUM/

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:18

Kelly: Wauw, weer een show meerijden *\o/* Ga je op je grootte liefde Bello? :D

Laura: Hihi, Hincapie mist het bos! Hij denkt 'en waarom blijven we nu alleen nog maar in de bak, ik wil lekker naar buiten! ' :+
En wat super van je scriptie! :D Keep up the good work!

Marielle: Hihi, ook de kleinste aan een poownie! Wat een luxe!

DenieS: Welkom :D . Met de knapste anda merrie van stal hihi! Gisteren was ze ook weer stout.. :+ . Maar komt goed!

Heidi: Hahaha, die Chico bij die kinderwagen :D . Wat schattig he! Hij is gek op kids! Zijn jongste fan is Shelisha van 2 jaar bij ons op stal haha, straks mag Jesse een ritje maken :D .
Die is nu ook al gek op paarden zie ik, stoere bink 8-) . En bijzonder joh die ooievaars .. :wow:

Denise: Knappe Heike weer op wedstrijd, spannend! Lekker trainen weer!

Anouk: Hihi, was puur luiheid van mij hoor :+ . Ik zit nog steeds op een roze wolk, Chico is zoo lekker bezig laatste tijd! :D Haha, een peuterspeelzaal.. leuk hoor al die kids! Maar ze doen het vaak in de broek ofzo hihi, dat hoord er dan (helaas) ook weer bij :P

Gab: Jaaa, knappe Morrie! Die laatste foto is apart :D . Hij begint echt wel heel paards te worden zeg, die uitstraling :~ .

Anick: Haha, knappe Flip toch :+ . Super charmant haha!

Saida: Klinkt heel leuk, Jenny veenstra, wat kan zij rijden! Maar ik ben dan in de veluwe met Chico, ook heel leuk natuurlijk :D !

Mies: Jaaaa, super he!! :D Van de wei! Nu moet je is langs komen met Shannon voor een strandrit vind ik :D .

Elise: Kan helaas je filmpje niet zien... Maar ga m snel bekijken thuis hahaa, volgens mij issie hilarisch... Elise in actie :D .

Wanda: Jij hebt het ook wel lekker getroffen, meteen gevallen van je nieuwe paard... balen zeg!! Wel fijn dat je nu lekker kan grondwerken, doet idd veel goed voor je band met t paard :D !

Debby: Knap plaatje van jou en Xantha! :D Staat zo mooi dat tuig!

Gisteren weer lekker naar buiten geweest met Chico :+: . Heeeeeeeeeeerlijk paard is het toch buiten! Hij was super braaf buiten! Ik ging samen met Benthe. Na Jielt (fries) die echt sloom was buiten, en dan Amanda die buiten niet normaal kan stappen :+ . Is chico super.. Lang teugeltje "klik klik met je tong, en huppa lopen". Als je hooo roept stopt ie weer :D . Allemaal aan de lange teugel... Zo lekker :+: . Puur genieten dus! Komt helemaal goed maandag in de VELUWE *\o/*

Ohja, zaterdag had ik Chico gelongeerd.. Toen er een kleine meid (7 jaar!) aan me vroeg "mag ik erop". Chic aan een halstertje en longe... Dus meisje op Chico. En ooh wat was die braaf en voorzichtig met dr :+: .
Gewoon rondjes aan die longe op het dooie akkertje. En als ze dan afstappen, meteen aan de kids snuffelen "hey zat jij op mn rug?! Leuk!" Hij is zo gek op kinderen, prachtig om te zien :D .

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:33

Kan ook niet anders als dat het de knapste Anda merrie is van stal want punt 1 is ze van mij :D en punt 2 is ze de enige Anda merrie hahahaha! Makkelijke strijd die ik zo heb gewonnen :P . En ze was zeker stout ja! Ga vanmiddag weer longeren ben benieuwd of ze het dan weer doet....
Wat betreft het verhaal achter mijn paard;
Ze is ongeveer 3 maanden geleden uit Spanje gehaald door een handelaar. Ondanks dat ik GEEN wit paard en GEEN merrie wilde besloot ik om toch te gaan kijken bij haar omdat ik vond dat ze wel iets had. Toen ik daar aankwam en haar zag verbaasde ik me allereerst over haar gezondheid en de manier waarop ze gestald was; ze stond tot over haar kogels in haar eigen mest en pis en op beschimmeld stro. Wat betreft haar uiterlijk kreeg ik te horen dat ze 48 uur op de wagen heeft gestaan zonder eten of drinken en er de nodige schrammen en wonden aan overgehouden. 1 daarvan was een gruwelijke bijtwond wat een flinke bult was geworden en welke door een veearts was weggehaald (aldus het verhaal van de handelaar). Toch was ik ondanks al die plekken echt helemaal in love op haar en dan met name haar karakter. Ze is zo verschrikkelijk lief en aanhankelijk! Ze komt het liefst bij je op schoot liggen. Hetgeen dat voor mij de knoop echt doorhakte was het feit dat toen ik wegwilde, ze met me mee wilde lopen naar de auto. Toen wist ik zeker dat het haar was. 3 weken later heb ik haar opgehaald en zag dat de hechtingen ten gevolge van het weghalen van de bult er nog steeds inzaten. Toen begon er toch al een lampje te branden dat het niet klopte, aangezien zelfoplosbare hechtingen er nooit zo lang inzitten. Ze had ook nog eens veeeeeeeeeeeeel te lange hoeven, totaal niet opgevoed en erg mager kwa bouw en bespiering. Dat is gelukkig allemaal goedgekomen door een hoop bloed, zweet, tranen, tijd en geld.
De hechtingen moesten er door een veearts uitgehaald worden omdat ze helemaal vergroeit waren met de huid en de hoefsmid was 1 groot drama. Blijkbaar kende ze heel het benen geven idee niet dus ik heb het haar moeten leren. De hoefsmid vond ze maar een rare en enge kerel en ze heeft dan ook geprobeerd om het licht uit zijn ogen te slaan :o . Wat bleek later nou (ook na een hoop trainen met voeten geven hoor) De hoefsmid was gewoon bang en op het moment dat zij ook maar een stap verzette liet hij los. Mijn slimme tante heeft hier natuurlijk dankbaar gebruik van gemaakt :D . Bij een andere hoefsmid (die ik nu dus ook houd) deed ze het namelijk niet omdat hij gewoon bleef vasthouden en totaal niet bang was.
Al met al is het gelukkig gedeeltelijk goed gekomen maar af en toe dacht ik echt bij mezelf; waar ben ik aan begonnen en heb met mijn handen in het haar gezeten.
En toch ben ik nog steeds ontzettend verliefd op haar, ook al kan ik haar soms wel achter het behang plakken als ze weer dominant is, maar ik heb het er allemaal voor over! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan, ook met het doorrijden. Begin wel aan haar te merken dat ze steeds meer vertrouwen in alles en vooral mij krijgt en daar ben ik erg blij mee :D .

@ Heidi; Ze heeft trouwens ook melanomen onder haar staart :P . 2 flinke zelfs :o

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:42

Het gaat hier echt veel te hard... doe m'n best bij te lezen maar bijreageren lukt echt niet meer. Veel goed nieuws heb ik ook nog steeds niet over paarden dus da's toch al niet zo gezellig :o .

Sanne, goed geraden, zou inderdaad wel graag van meer paarden dan meteen mooie foto's willen hebben. Dus kom maar op met je plan ;) .

Iloon, dus Chico is er helemaal klaar voor zo te lezen, lekker hoor. Enneh... we zeggen hier: OP de Veluwe, IN klinkt echt heel gek haha! Als er nu wei bij de stal komt ga je zeker niet meer verhuizen?

De meeting was zo te horen een groot succes, heel leuk voor jullie.

Gab, je moet echt die ene foto die ik zo gaaf vind ook nog even er op zetten van Moreno!

Debby, wij hebben de kittens twee dagen geleden opgehaald! Ze heten Panic en Pip, het is echt zo'n ontzettend leuk stel en wel heel leuk hoe ze elkaar ook bezig houden natuurlijk. Veel plezier met Harry!

Oh ja, zal nog even vertellen dat ons veulentje Extravaganza het echt heel goed doet! Ze is inmiddels ook gechipt en de controleur heeft haar kleur geregistreerd als zwart, hij was er 99% zeker van dat ze geen schimmel zou worden en hij vond haar ook veel te zwart voor donkerbruin. Zal binnenkort weer fotootje neerzetten.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:06

Karina gaaaaf joh een nu officieel zwart veulen! Hopen dt het zo blijft!

Denise ik wilde ook zeker geen schimmel hihi is bij mij dus ook niet gelukt :P
Wat een verhaal heeft ze zeg! Echt zielig dat sommige paarden zo veel mee moeten maken...

Iloon wat heb je toch een droompaard zeg! Echt super dat hij het zo goed doet! Ennuh ja denk inderdaad dat hij het bos mist haha...

Heidi echt helemaal geweldig die foto's van jullie trouwen! Is weer eens wat anders dan die standaard witte jurk...

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:14

Karina gaat het nog steeds niet goed met 2 kanjers -O-
Hoe gaat het trouwens met je grond heb je nog wat gehoord van de defensie :o
een zwart veulentje wel leuk hoor inplaats van een schimmeltje :D
ja Foto,s 8-)

Hier vanaf blz 42 tot einde :P kan je lezen hoe het was geweest met ons uitje
er staan leuke verslagen met foto,s erin _O-
[BM] [besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:24

Nee, met defensie is stom afwachten nu tot het kadaster een keer langskomt om te meten. En die hebben blijkbaar niet zoveel haast. Op zich wel lekker dat "de storm even is gaan liggen", maar zekerheid over wat er nu gaat gebeuren zou toch ook wel prettig zijn....
En met de jongens nog niet goed nee, Rico ging even beter maar nu slechter dan ooit, Veludo maakt op zich wel wat vorderingen maar echt rijden zit er nog niet in.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:37

Heidi
Waar ga jij nu precies staan met je paarden?
Aan het strand lees ik, dat is dan niet zo gek ver bij mij vandaan denk ik.

En wat hadden jullie toch een prachtige trouwoutfit!

Ilona Uiteraard op Bello :D
Heb zondag nog even lekker met hem gespeeld... tikkertje en wie het snelst aan de overkant van de bak is.. helaas verlies ik het 2e altijd _O- .. Hij was lekker woest.. heerlijk aan het spelen met me, zo'n lekker dier met net zoveel energie als ik haha...

Waar woon jij nou precies Iloon? Wil echt een keer bij Chico komen kijken :j
Je verhalen over hem vind ik altijd zo leuk om te lezen.

Karina
Het Kadaster is heeeel traag dus denk dat je nog even geduld zal moeten hebben...
Hoop echt dat het goed uitpakt voor jullie.

Niese Apart he dat je soms een onwijze klik kan hebben met een paard waar eigenlijk je voorkeur niet naar uit gaat.
Ik kijk ook eigenlijk nooit papieren, prestaties of iets in die richting.
Soms zie je een paard en sta je gewoon te trillen op je benen :+:

Nu ga ik snel verslag en foto's lezen/bekijken van de meeting!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:59

nee ik had een plekje gevonden wat ik dacht van wow maar er is een wachtlijst van hier tot tokio
een wachtlijst van 2 a 3 jaar of mischien wel meer.
Marcel is bezig met solicteren her en der dus nu wachten wij maar af waar ie gevestigt gaat worden.
en zodra Marcel een nieuwe baan heeft willen we ook gaan verhuizen en gaan we kijken of er een stal in de buurt is van de nieuwe woning.
Maar eerst afwachten met Marcel zijn werk.

Karina: nou zo tehoren kan je lang wachten en onzeker voelen :(
Het zit niet mee met je 2 kanjers :(:) geef ze maar een knufje van mij :D
en waneer mag ik langs komen met Baron :o

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:04

Karina Deze bedoel je? :D

Afbeelding

:9 lekkere Moreno toch hè?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:09

Wat is ie gaaf zeg :D