Maar ik zit er dan ook maar 20 minuutjes op hoor!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Ferro staat ook nog zonder jas, Fifi is kaal, die had echt een enorme jas!
en Ferro heeft vandaag zijn eerste echte lesje gehad!![]()
knap peerd!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xXutopiaXx schreef:Ohhh die Tamme, wat 'n banketstaaf!! Had 'm van de week in de wei gezet, omdat 't zulk lekker weer was en hij is toch altijd heel rustig. Vind 't zo sneu om 'm binnen te houden. Maar alles ging helemaal goed, totdat ik 'm 's avonds kwam halen, komt die sukkel in gallop naar me toe!!!!! Gelukkig gister even met de DA over gehad en die zei dat hij zijn blessure niet kon verergeren, dus hij kan gewoon naar buiten
Hij vind zn medicijn ongelofelijk lekker, dus hij heeft alle spuiten die 'k had al kapot gebetenDan wil hij nog meer, als de spuit al leeg is
Sukkeltje haha!
Tis gelukkig nog steeds blije vrolijke Tamme![]()
Ja, ondanks zn blessure, hier ook op 'n roze wolk hahaha!
My_Chimanga schreef:Last van je been Jolijn?
Tamme dus lekker aan de medicijnen, JUNK!!
Verder lekker rustig dus? Ook wel eens lekker he, niet allemaal van die wilde verhalen...
Ik heb weer trailer-training gekregen, ga alleen zeggen dat het echt boven al mijn verwachtingen uit is gestegen, super gaaf! Maar we hebben een groot deel opgenomen dus gaan een filmpje monteren en dan laat ik t wel zien
Vandaag ook n heerlijke les gereden. Links gaat echt super nu! Rechts blijft wat hangen dus daar ga ik me nu weer op richten...
[ Afbeelding ]
Mijn prinsesje
martinique schreef:Hier gaat het heel erg poedersuiker. Oba heeft erg veel pijn en ligt momenteel heel veel. Ze komt nog maar moeilijk overeind en daardoor weer wond op dr been.. Dus het gaat gewoon niet meer... Morgen komt veearts en dan is het klaar..
LiesbethDW schreef:Nee he? In dat dekentopic lees ik over paarden die nu al 300 grams of meer ophebben, lijkt me vreselijk. Wat doe je dan als het echt koud wordt?
xXutopiaXx schreef:Heel even snel tussendoor, ga morgen bijlezen hoor hihi. Maar wilde deze alvast laten zien. Onze (Jetta en mijn, aangezien we niet echt herkenbaar zijn) voor Halloween as zaterdag!
![]()
[ Afbeelding ]
LiesbethDW schreef:Inderdaad lastig!
Ik haal morgen een nieuwe voor Figo, en dat wordt een 185. In z'n regendeken heeft hij toch iets te blote billen
Ben eventjes aan het opwarmen, daarnet op stal uitgegleden en in een plas terechtgekomen. Niet zo aangenaam met die koude wind
Robijntjah schreef:Heb een nieuwe fysio en die vindt rustig aan doen niet meer nodig in dit stadium
Maar ik zit er dan ook maar 20 minuutjes op hoor!