Saida, soms kunnen paarden gewoon zo lomp zijn ...

Perla stond vanmorgen ook uitgebreid op mijn schone goed te kauwen... het is dat ze drachtig is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ben er nog wel hoor
meld ik me nu vast als lid
Knap hoor zoals je alles bij houdt en bij reageert!
De galop zal wel een afgang worden,maar ik zie het niet als wedstrijdje,maar als dagje uit met mn paardebeest
. Ik hoorde al een tijd niks meer van je! Wanneer kom je foto's spammen van Morrie
?
Dikke knuffel voor jou in deze moeilijke tijd
Mooi dat ie daar dus voor wegrende. Dus ik hem genaderd en uitgenodigd bij me te komen en dat deed hij. En zo steeds dichter naar de stoel toe tot ik ernaast stond. De laatste 2 stukjes bleef hij eerst aan oude stront staan snuffelen, met 1 oog op die enge stoel gericht, om dan dichterbij te komen en echt bij mij te staan. De laatste keer snuffelde hij eerst aan mij en toen voorzichtig aan die stoel. Om vervolgens er rustig weg van te lopen. Ik vond het een mooi resultaat van een combi van grondwerk, schriktraining en band/ vertrouwen opbouwen
Tsja ik wil hem leren stil te staan naast een kruk/ trapje zodat ik op kan stijgen zonder aan hem te moeten hangen (ben niet meer zo soepel als in mijn tienerjaren, ben niet zo groot (1,59) en het is beter voor zijn rug) dus dit was een mooi begin met wennen aan een vreemd voorwerp in de bak!
. Kan je me ff een pb sturen hoe wat waar wanneer
?
Gefeliciteert 

.
Haha Moppie was ook altijd bang voor witte stoelen. Wel fijn dat ie daarna eraan ging snuffelen
.
.
.
. Dit is super nieuws!! Het betreft een heeel groot land waar ik laatst een plaatje van Chico aan het eten van plaatste!
Hihi OK, dat zal wel erg duur zijin...
. Ik sta bij Benthe en Ilona op stal sinds 3 weekjes met mijn Andalusier merrie Isabel. Mijn paard is geloof ik al eens voorbijgekomen in dit topic als het nieuwe Spaanse vriendinnetje van Chico
. Enige jammere is dat ze elkaar niet zo leuk vinden hahahaha. Komt vanzelf wel goed (hoop ik).
hahaha. Hoe is het met jou en je knappe mannen (alle 4)?
ben normaal gesproken heel netjes, maar dat was even de emotie van het moment
over 10 maanden ben je vast weer verliefd 
welkom! Mooie merrie!!! Vreemd dat ze nog niet voor de charmes van chico gevallen is
!
En donderdag wordt ze al weer 5 dus ga een taart in elkaar flanzen