Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het leuke is ook dat je makkelijk broers en zussen van je paard kan opzoeken, bij alle merries en hengsten met nakomelingen staat er een knop "hijos de..." en als je daarop klikt zie je dus alle zonen/dochters en hun huidige eigenaars. Ideaal dit!

hihi
. Dat lijkt mij ook wel wat! En dan ook nog eens de artiesten kunnen zien achter de schermen
.
. Ze lijken echt een stuk jonger wanneer ze geschoren worden. Dat was ook een heel verschil bij Atlas toen....
.
. Koffers staan klaar voor de vakantie
. Nog even lekker een weekje zon! Ik heb vanmiddag nog even afscheid van Atlas genomen. Toen ik aankwam op stal liep ie los in het grote land met zijn eigenaar er achteraan
. Er was een nieuwe shetlander in het grote land en Atlas haaaaat shetlanders
. Dus meneer besloot achter shetlander aan te gaan en eigenaar was daar niet helemaal op voorbereid... Uiteindelijk had ze hem gelukkig nog wel te pakken
. Maar ik gaat nu nog maar wat slapen, moet er geloof ik om 3 uur weer uit.... kwart over 6 gaan we al vliegen...

Cyrina schreef:Idra; nou je kunt wel zien dat het volle broers zijn...wat een knapperd! (Heb je geen plek voor een 2e)

! Leuk dat je een groene rechtstreeks uit Spanje gaat beleren! Nieuw projectje dus!
…
. Wat gaan we weer als een speer. Weer leuke verhalen over concerten van Coldplay, leuk hoor

En succes met Otto. Hoe is het met Halley en de rest?
.
.
. Echt heel gaaf, hij heeft echt heel veel weg van Licor.. die kleur ook echt precies. Gaaf hoor. En ook nog eens een anda straks in training voor verkoop, oeff, ben jaloers haha
.
. En het zieter idd een stuk netter uit zo!! Dr koppie komt heel mooi uit nu
En wat raar van die zadelservice zeg..
. Dat kan toch eigenlijk niet..... beetje vreemd!
Vanavond stappen met een vriendin, is echt al heeel lang geleden dat ik samen ben wezen stappen, dus heb er zin in
. Robijntjah schreef:Wat een knap paardje die broer van Licor zeg
Iemand vroeg naar de Postelrally?
Die ken ik wel!

. En super leuk dat de fokker je zo vertrouwd.
Als we in draf gaan gaat