[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:12

lisenka: Succes morgen!! hoe staat halley ervoor?

marielle: vos en koffievos denk ik...

esther: Dat is wel een goede regeling! Ik hoop voor je dat het nu ook goed uitpakt!

kate: gaaaf....wat een baantje!!! Nou veel plezier maar weer vanavond!

saida: Dat heb je mooi gedaan! Ze ziet er sjiek uit!! Shannon moet dr morgen ook aan geloven!

leuk leuk leuk! Heb sinds gister de stamboom van shannon dr vader kant...en door een vriendin weet ik dat de eigenaaresse van dr opa op bokt zit! http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=67 zo grappig om zulke dingen te weten te komen!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:29

Morgen komt Coldplay naar Antwerpen en dan ga ik ook Lachen

Cyrina, ja leuk hè die nieuwe Libro, ik kan er uren in zoeken Haha! Het leuke is ook dat je makkelijk broers en zussen van je paard kan opzoeken, bij alle merries en hengsten met nakomelingen staat er een knop "hijos de..." en als je daarop klikt zie je dus alle zonen/dochters en hun huidige eigenaars. Ideaal dit!

Ik heb zo nog ontdekt dat Nature, een paard dat op een website staat voor verkoop, Licors volle broer is (en niet zijn halfbroer zoals de site doet vermoeden).
Hier is hij
Afbeelding

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:45

wat een plaatje Haha!

kent hier iemand de postelrally ?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:56

Michelle -> Bedoel je Opa Oeds?
Die is helaas een paar maanden geleden ingeslapen.....

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:00

ben nog steeds niet boven Jan..... :-( daarom maar 1 reactie van mijn kant.
Lisenka: veel plezier bij Queen! enne met de dartmoor gaat het goed, Des is wel baas in de wei maar de kleine laat niet de kaas van z'n brood eten.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:53

Djemo ; koffievos en vos.

ik gaat eens even goed bijlezen, want jullie gaaan snel Gaaaap hihi

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 23:12

KG_images: Echt super zo voor je werk die concerten bij kunnen wonen Lachen. Dat lijkt mij ook wel wat! En dan ook nog eens de artiesten kunnen zien achter de schermen Tong uitsteken.

Saida: Rintske ziet er weer netjes uit Lachen. Ze lijken echt een stuk jonger wanneer ze geschoren worden. Dat was ook een heel verschil bij Atlas toen....

Zasread:Rijbewijs is ook wel belangrijk ja! Gelukkig heb ik die al... Maar op het eind durfde ik niet eens meer uit te rekenen hoeveel ik er in totaal aan uitgegeven heb Bloos.

Idra: Wat een mooiert die Nature! En veel plezier bij Coldplay!

Zowww ik heb net alles ingepakt Lachen. Koffers staan klaar voor de vakantie Tong uitsteken. Nog even lekker een weekje zon! Ik heb vanmiddag nog even afscheid van Atlas genomen. Toen ik aankwam op stal liep ie los in het grote land met zijn eigenaar er achteraan Haha!. Er was een nieuwe shetlander in het grote land en Atlas haaaaat shetlanders Nagelbijten / Gniffelen. Dus meneer besloot achter shetlander aan te gaan en eigenaar was daar niet helemaal op voorbereid... Uiteindelijk had ze hem gelukkig nog wel te pakken Haha!. Maar ik gaat nu nog maar wat slapen, moet er geloof ik om 3 uur weer uit.... kwart over 6 gaan we al vliegen...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 08:31

saida: Ja ik las dat hij ingeslapen was! Zie wel vergelijkingen tussen hem en shannon dr vader...

esther: Leuke vakantie!

die nieuwe libro is inderdaad handiger! Eigenlijk zou er nog van elk paard een foto moeten staan Knipoog

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:03

Idra; nou je kunt wel zien dat het volle broers zijn...wat een knapperd! (Heb je geen plek voor een 2e)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:52

Kathleen: Toe maar weer! Twee keer naar Coldplay!

Michelle: Shannon heeft een gave opa zeg! Ik heb hem al weleens in topics gezien! Tis een erg mooie hengst!

Lobke: Hij lijkt inderdaad ook wel heel erg veel op Licor! Een erg mooi beestje trouwens Kwijl
Veel plezier bij Coldplay!

Esther: Fijne vakantie!

Vandaag schijnt de zon weer en ik hoop dat ik nog even tijd kan maken voor een ritje op Vaidosa! Ik heb het steeds zo druk, daar baal ik wel een beetje van!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:19

Cyrina schreef:
Idra; nou je kunt wel zien dat het volle broers zijn...wat een knapperd! (Heb je geen plek voor een 2e)

Hij lijk er inderdaad sterk op! Nope, thuis geen plek voor een tweede...
Maar ik heb wel een leuk nieuwtje: binnen twee weken komt er een paard vanuit Spanje, een jonge hengst van de fokkerij van Licor, die ik mag beleren voor de verkoop. Hij komt in een pensionstalling in de buurt te staan en hij is nog helemaal groen. Terroso is zijn naam. Uiteraard ben ik superblij hiermee en ik ben de fokker ook ontzettend dankbaar dat ik zijn vertrouwen krijg Lachen

Als er hier dus iemand een hele mooie 3,5 jarige schimmelhengst zoekt met goede bewegingen, rechtstreeks uit Spanje: binnen enkele weken kan je bij mij terecht Lachen

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:29

Robijntjah: Zal mijn leeftijd zijn geweest. Ik had wel gelezen dat je vader 50 werd, maar typte het verkeerd Haha!

Michelle: Halley start ik binnenkort weer. Hij heeft binnen niet zoveel moeite en daarom heb ik Otto vaker meegenomen op de buitenwedstrijden.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:55

Veel plezier bij Coldplay vanavond Lobke. Wat super dat je die 3,5 jarige hengst mag beleren. Is altijd goed voor je ego, toch?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:38

pfffffffffff zit hier te wachten op de vele mensen die moeten komen
voor ons open huis

maar er komt volgens mij niemand KLOTE ZOOI

en ik maar zitten wachten had mooi op de manege kunnen helpen want vanavond hebben we een groot feest ter ere van het 10 jaar jubileum
ik heb samen met mijn vriendin een heel feest op poten gezet dus zit nu gewoon wortel te schieten

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:53

Geduld Peet, ooit in een supermarkt gewerkt en mijn ervaring is dat op zaterdag de mensen een uurtje uitslapen, daarna boodschappen doen en dan kijken of ze nog iets gaan doen. Meestal is het dan al een uur of 1.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:44

Esther -> Ik vind dat als het hoofd is getoiletteerd deze veel meer spreekt.
Rintske werd al vergeleken met een Turkse vrouw met al die baardharen.....
En telkens met het aansnoeren van het hoofdstel kwamen de haren ertussen, lijkt me ook geen pretje.

Michelle -> Oeds was zeker een mooie hengst, kan je nagaan waar Shannon haar mooie uiterlijk van heeft! Clown

Lobke -> Wat een mooie kans van de fokker!

Petra -> Leuk die open huis akties, je weet nooit van tevoren of en hoeveel mensen er komen......
En ondertussen maar duimen draaien...... Boos!

Nou, Rintske heeft haar APK er weer op zitten!
Vandeweek had ik haar al getoiletteerd, gisteren zijn haar hoeven bekapt, is ze geënt en heeft ze d'r wormenkuur gehad, dus voorlopig kan ze er weer tegenaan!
Gisternacht had ik het behoorlijk koud, dus vanaf gisteren toch maar een fleecedekentje bij Rintske op gedaan.
Ze staat in een relatief warme stal, dus met een staldeken hoef ik nog niet te beginnen, dan zweet ze zich een ongeluk.
Vanmiddag Marieke weer helpen met zadels passen.
Dezelfde man als vorige week komt vanmiddag weer.
Ze belde me gisteravond op en vertelde dat hij wat zadels komt afgeven en ze eind van de middag weer op komt halen.
Dus moet ze zelf maar gaan passen en bekijken of het goed is of niet........
Rare service, maar goed........
Ik denk dat ik wel weet waarom hij dat doet, vorige week heb ik alle zadels die hij meehad afgewezen en me bemoeid met het passen.
Hij vond de zadels goed liggen en ik (& Marieke) vonden de zadels veel te smal.
Hij zal nu wel denken; dat vrouwtje heeft er genoeg verstand van (duh!) dus die redden het wel samen.
Tsja,...... zo kan ik ook wel zadels gaan verkopen.......

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:49

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:17

Idra: Wat een knapperd Vingers aflikken ! Leuk dat je een groene rechtstreeks uit Spanje gaat beleren! Nieuw projectje dus!

evdpanne: Heerlijk hoor! Wil ik ook wel Hyper!

Saida: Dat is inderdaad een beetje een rare service Scheve mond

Roc wordt al een beetje teddy, dus die gaat ook onder een dikkere deken. Ik heb ze altijd onder vrij veel staan, Roc in ieder geval wel omdat hij volop in training staat. Er gaat sowieso ergens in november een scheermachine overheen. Ik had trouwens nog even een scheer/deken vraagje. Sienna komt zaterdag naar huis en komt in een binnenbox te staan. Ze heeft natuurlijk in haar 4 levensjaren heerlijk op het land gelopen, dus die zit waarschijnlijk al onwijs dik in de vacht. Uiteindelijk wil ik haar wel gewoon dun in de vacht en met dekentje op, maar wat adviseren jullie? Ze heeft natuurlijk nog nooit een scheermachine of deken gezien en ik heb zoiets, ze staat voorlopig toch niet niet in het werk, dus waarom volop gaan scheren en doen. Wat denken jullie?

Gister weer naar Coldplay geweest, opnieuw geweldig, de sfeer was echt super. Het publiek nam op een gegeven moment de melodie van Viva la Vida over in een verder doodstil Ahoy, kippenvel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:11

Wat een knap paardje die broer van Licor zeg Haha!

Iemand vroeg naar de Postelrally?

Die ken ik wel!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:16

Lobke wat gaaf dat je er een uit Spanje over krijgt!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:02

Zoo, ik kom ook weer eens kieken Haha! . Wat gaan we weer als een speer. Weer leuke verhalen over concerten van Coldplay, leuk hoor Pling

KI: Daar zit ik dus ook wel een beetje mee. Die van mij heeft ook nog niks gedaan... Ik ga hem sowieso niet scheren, ik denk wel dat ik een winterdeken erop doe, maar dan geen 1 van 500 gr ofzo. Gewoon een soort tussendeken... Leuk trouwens dat je 2x naar Coldplay bent geweest, was wel erg gaaf zo te lezen! Pling

Lisenka: Leuk zeg!! Heel veel plezier dinsdag bij Queens! Haha! En succes met Otto. Hoe is het met Halley en de rest?

Sanne: Hoe ging je ritje op Vaidosa? Was ze een beetje braaf, of zat die kleine weer eens te vervelen Clown .

Mies: Lachen zeg!! Waar bokt alwel niet goed voor is haha. Leuk om zo achter dingen te komen he!

Esther: Waarschijnlijk lees je het niet meer, maar fijne vakantie! Niet te bruin worden he Knipoog .

Lobke: Wat een mooie broer heeft Licor Kwijl . Echt heel gaaf, hij heeft echt heel veel weg van Licor.. die kleur ook echt precies. Gaaf hoor. En ook nog eens een anda straks in training voor verkoop, oeff, ben jaloers haha Clown .

Saida: Zo, Gryts kan idd weer tegenaan haha. Ze komt niks te kort bij jou zeg Haha! . En het zieter idd een stuk netter uit zo!! Dr koppie komt heel mooi uit nu Ja En wat raar van die zadelservice zeg.. Nagelbijten / Gniffelen . Dat kan toch eigenlijk niet..... beetje vreemd!

Zo volgens mij iedereen gehad... Ik ben weer een weekendje bij vriendlief thuis. Wel erg gezellig! Pling Vanavond stappen met een vriendin, is echt al heeel lang geleden dat ik samen ben wezen stappen, dus heb er zin in Haha! .

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:06

Net weer terug van Roc. Ik heb in de buitenbak gereden want er was wedstrijd. Hij was wel erg fris en ze zijn in de paddock naast de bak bezig met de drainering (hele mooie grote paddocks trouwens! Fijn straks voor Sien) en er lagen buizen langs de bak, was hij een beetje op aan het spoken. Verder liep hij wel weer erg fijn, kon er goed aan werken. Ik merk wel dat hij nu dik in z'n haar komt (voor zijn doen) dus ik doe morgen z'n dikkere deken al op. Ik denk dat ik hem eind van de maand of begin november scheer, anders blijf ik stappen.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:39

Robijntjah schreef:
Wat een knap paardje die broer van Licor zeg Haha!

Iemand vroeg naar de Postelrally?

Die ken ik wel!

jaa was ik Tong uitsteken
haha

meisje waar ik mee, mee zou rijden die heeft donderdag afgebeld dat haar paardje 3 weken stil meot staan dus nu zit ik zonder partner
Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:30

Als ik een paard kan regelen wil ik wel mee ROFL

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:23

Lobke: Leuk die nieuwe Libro. Heb al heel wat afgezocht! Nino heeft een volle zus en
heel veel verdere familie. Echt super leuk dat je dat dus nu allemaal kan nagaan.
Wat een mooie broer heeft Licor Kwijl . En super leuk dat de fokker je zo vertrouwd.
Esther: Fijne vakantie!
Petra: En zijn er nog wat mensen komen kijken naar huis?
Saida: Idd echt raar de zadelservice.
Ilona: Veel plezier met stappen vanavond.

Nino is van de week geënt. Gister was het opeens super weer, dus heerlijk samen met nog
iemand het bos in gegaan. Nino vindt dat echt geweldig. Vandaag op stal aangekomen
weer lekker het bos in gegaan met zijn vijven. Super gezellig. Haha! Als we in draf gaan gaat
Nino in gallop. Is dat vaker met jongere paarden? Volgens mij vindt hij dat makkelijker.