Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe duur zijn ze bij Ooteman?
? Ik heb altijd een 195 nodig (behalve bij Dominic, maar alle paarden hebben bij Dominic een maat kleiner nodig). Als ik hem meet van het midden tot zijn borst tot het midden van zijn staart is het 206, maar dat komt omdat je dan eigenlijk te veel meet. Daar moet je dan 10 cm aftrekken, dus kom ik weer op 196
Dus dat is zijn eigenlijke lengtemaat.
Idra schreef:Ja, zou kunnen, maar als hun site niet optimaal werkt, is dat voor hun ook niet goed voor de zaken!
Inderdaad, 195 hoort bij 145. Dat klopt dan toch wat ik zeg? Ik heb altijd een 195 nodig (behalve bij Dominic, maar alle paarden hebben bij Dominic een maat kleiner nodig). Als ik hem meet van het midden tot zijn borst tot het midden van zijn staart is het 206, maar dat komt omdat je dan eigenlijk te veel meet. Daar moet je dan 10 cm aftrekken, dus kom ik weer op 196
Dus dat is zijn eigenlijke lengtemaat.
Zie http://www.paardenwinkel.be/info/horseware/welke_maat_
Hihi, moeilijk zo uitleggen over het net...
Bij Ooteman zijn ze 125 euro + 10 euro portkosten, bij Jason 125 euro inclusief portkosten.
Ach het was vroeg toen ik het las
Dan doe ik het onder het mom van dat zijn site niet werkt en zeg ik dat ik dat weet via jou, omdat jij die hoody wou bestellen
Misschien werkt t 
) en gelijk gevraagd of hij je mail had gekregen)

En die burka foto whahaha, geweldig, lekker ingepakt issie hoor.
. En van die bussen snapten we allemaal niks, dus wij maar wachten op een trein, konden we er uiteindelijk 1 naar centraal pakken, dus uiteindelijk ergens anders gegeten dan de bedoeling was maar was heel gezellig.
Was echt zo grappig, net een soort haasje..
maar nu begint hij een beetje een stoer crosspaard te worden want tegenwoordig stampt hij er lekker doorheen (als het niet hoeft doet hij het nog steeds niet hoor
). Gezellig dat je lekker uit eten bent gegaan, ookal was het dan ergens anders dan gepland! Hopelijk was het lekker hehe 
En hier is van het stukje bij zn schoft al een klein beetje af door zijn toenmalige deken (een HH).

als je het zo ziet is het idd erg zonde, maar hij is gelukkig niet helemaal kaal. Ik vraag me af hoe lang het weer duurt voordat ze zo zijn?
zo knappe shet...
Hij heeft wel "wat" met koeien, hij wil ze altijd besnuffelen en koeien lebberen hem altijd af
We hebben ook een keer een koe opgedreven haha dat heeft hier ook ooit eens gestaan
van mezelf foto's maken terwijl ik men gaat niet echt makkelijk dus dan maar zo 

Waar ik dan ook heel trots op ben! DinkeyGirl schreef:Lobke jij hebt mail uit Ierland