Hier gelukkig geen last van hooikoorts, sterkte L_Vie!
En beterschap Marjolein! Hier begint het outdoorseizoen ook in April, ik kan bij de eigenaresse gelukkig gewoon in het weiland rijden dus kan ik daar lekker oefenen. Zijn er geen wedstrijden in de buurt waar je gewoon op zand kan starten?
Nee niet echt in de buurt esther helaas. Wel jammer want wil graag weer outdoor starten en het kan ook wel alleen mag graag eerst altijd ff oefenen haha
Jenny_S
Geplaatst: 09-03-15 14:44
@laura: werd jij ook zo verrot wakker vandaag? denk dat ik morgen spierpijn er bij krijg haha ik moest ook zo lachen hoe cooltjes Douwe er bij stond en hoe heet Doutz dag en nacht verschil
Hier begint het outdoor seizoen ook weer in april, ik oefen eigenlijk nooit van te voren op gras
Wij hebben vandaag maar even lekker een rondje gecrost over de zandpaden met vaders gezellig op de fiets mee. Hij heeft ook nog wat leuke fotos gemaakt
Leuke foto's! L vie ik ga even op de website kijken altijd interessant.
Nette website met duidelijke informatie. Hoor graag hoe het was.
Caro_MarjaH
Geplaatst: 09-03-15 18:44
Ik heb vandaag ook een heerlijke buitenrit gemaakt en een stalgenoot op sleeptouw genomen die pas 4 maanden haar paard heeft en eigenlijk nog niet eens alleen in de buitenbak durft te rijden. Gewoon verstand op nul en gaan zei ik. En dat heeft ze gedaan en wat heeft ze (ik ook) genoten! Zo fijn als iemand zo meer vertrouwen in haar paard krijgt.
Mijn outdoor start pas op 2 mei. Ik moet in april een aantal weekenden werken en ik ga met paard nog een weekend weg dus dan blijft er weinig over. Ik kan nog net 2x outdoor starten voordat ik op vakantie ga op hemelvaartsdag. En we hebben besloten om tijdens die 2 weken vakantie Carolien bij mijn instructrice te stallen zodat zij haar door kan blijven rijden en de knopjes voor travers en keertwending erop kan zetten
Berdien ik heb een ander jasje van dit merk is wel erg warm in de zomer. Dus ik ga opzoek naar een luchtige versie op equitana.
Caro_MarjaH
Geplaatst: 10-03-15 12:02
Leuk jasje, lijkt wel op het HHjasje, maar met iets meer blingbling en iets minder witte bies. Maar wel mooi. Dat softshell zit echt heerlijk soepel tijdens het rijden. Denk alleen inderdaad wel dat het zweten wordt als het boven de 20 graden is.