Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lakshmi schreef:Branka, zonde he dat het aantal eigenaren vaak toch snel oploopt... Maar bij jou blijft ie he? Hoe lang is hij nu al bij jou?
idefix4 schreef:Branka: Mooi, dat het zo'n goed gesprek was en positief om te weten dat het niet om Frio was dat ze hem heeft verkocht. Jouw verhaal lezend waardeer ik het wel, dat ik de hele geschiedenis ken van mijn eigen paardje. Het voorkomt een heleboel vragen. En ik kan het alleen maar enorm waarderen dat we stomtoevallig de geschiedenis van Prince en Des er kado bij gekregen hebben.
Maar kijk je nu ook anders naar je paardje? Ergens voegt het naar mijn idee weinig toe. Ik heb voor Sam ook paarden gehad, waarvan ik de voorgeschiedenis niet kende en toch enorm veel plezier mee gehad heb. Waar loop je nu tegenaan, dat je aan het graven bent in zijn verleden?
madelief88 schreef:Veulen: volgens mij is er ook een klassiek topic hier op bokt, daar moet je vat wel iemand kunnen vinden. Meyke geeft klassiek les (nombrado) op haar eigen paarden, wellicht is dat iets? Weet niet of ze t nog steeds doet. Anouk doelt op cloris, das mijn instructie ook, maar voor zover ik weet niet in het hokje klassiek
Mies_Apollo schreef:je had er wel lol in of niet! flinke smile op sommige foto's! Dat is toch wel het belangrijkste!
Je bent jezelf bewust genoeg van je verbeter punten! En je werkt er ook hard aan dus ga gewoon zo door! Moet wel zeggen dat ik toch echt de aanleuning mis, zeker voor het L1, dat zou het plaatje meteen stukken mooier afmaken!