Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), post dan wel niet heel veel maar ik geniet van al jullie verhalen
Ik ga dus zo ff sporten, maar oei, wat viel het opstaan me zwaar vanochtend
. Ik heb dat werkprobleempje wel eens een paar maanden gehad (had toen ook bijna geen school en dat vond mijn baas erg makkelijk...) maar toen had ik ook flink veel verdiend! Enige nadeel was dat ik nog steeds het geld bleef uitgeven in het patroon van toen ik veel verdiende toen ik weer minder ging werken
. Maar dat heb ik momenteel wel afgeleerd! Nu ben ik heeel goed geworden in sparen heb ik ontdekt
.
. Je moet het je hele leven nog werken, dus als je het leuk vind om te doen scheelt dat ook weer
.
. Ik vind het dan altijd heerlijk om lekker op de bank te hangen met een grote kop thee en een goed boek... Maar als ik de deur uit moet naar school vind ik het al een stuk minder
. In de kou wachten op de bus die vaak stamp vol zit en vertraging heeft. En al die regen... Ik mis het schaatsen
. Dat vond ik altijd zo leuk dat kon altijd nog op de rijn toen ik klein was, maar de laatste jaren is ie geen één keer dicht gevroren...
). Het rijden gaat vaak nog wel... Al zou ik onze bak ook wel groter willen (en overdekt want echt droog blijft ie niet....) of nog een bak erbij. Op de vorige stal hadden ze een grote bak voor de 'echte dressuurruiters' en een kleinere voor de recreatieruiters die gewoon een keer een rondje in de bak doen. Dat vond ik ook wel een mooie verdeling.
) stonden eerst nog lief tegen elkaar doen en toen dacht Atlas bekijk jij het maar en gaf een bok richting Komiek. Die vervolgens zichzelf los trok en ik kreeg dr niet meer te pakken dus die galloppeerd dr vandoor... Atlas dacht nog joepie ik ga dr achteraan, maar gelukkig had ie respect voor me en toen ik even heel kwaad tegen m deed en 'hier blijven jij' tegen hem 'schreeuwde' bleef ie toch maar naast me stuiteren. Komiek was ondertussen in galop onderweg naar het goede land, maar ja dat hek was dicht... Dus stormde ze maar weer verder door het grote land heen. Alles in de andere landen natuurlijk meestormen... Zag er wel gaaf uit
... Staart in de lucht neus omhoog echt net een arabier. Maar ja ik met Atlas het goede land in en Atlas nog maar vast gelaten en het hek wijdt open gedaan en toen Komiek geroepen (had weinig hoop) maar zowaar komt die gekke merrie in galop aanstormen en gaat ze het land in. Ik hek snel dicht gedaan en toen Atlas zn halster af gedaan. Vervolgens naar Komiek toe en haar halster afgedaan. Die dacht toen helemaal joepie vrijheid en ging er met een paar flinke bokkensprongen weer vandoor. En toen in galop en in een onwijze mooie uitgestrekte draf door het land heen . Toen dacht At laat ik ook even gaan showen en die stormde ook als een volleerde hengst met Ko door het land... Echt helemaal gek die twee! Zal wel door het weer komen denk.... 

! Sinterklaas, met al die kids en dan kerst er achteraan, dat hele samenhorigheidsgevoel! Super leuk
. Het weer is dan weer wat minder, tenzij er sneeuw ligt natuurlijk. Warme choco met scheutje rum bij de openhaard
.
? Ik heb echt zin in dinsdag, echt goede muziek!
? Roc is ook zo druk!
!! Het was echt kippenvel zo goed, heerlijk zitten meebleren achter de bar. Ik zat beneden bij en m’n bar had direct zicht op het podium, geweldig! We hebben nog gelachen, achter onze bar is onze voorraad opgeslagen, maar daar bereiden de artiesten zich ook voor. “Voorbereiden” tussen haakjes, want de mannen van Coldplay hebben een tennistafel naar binnen laten rijden en voor het concert met z’n alle staan tafeltennissen
. Niet te filmen gewoon, zo grappig! Chris Martin heeft trouwens echt bizar mooie ogen
.
. Bij Anja even m’n broek in de droger gedaan en heb in een trainingsbroek van Iris op stal gelopen, toen hij droog was toch gereden
. Hij was best fijn, maar wordt zo overijverig op die wissels
. 

? Ik heb echt zin in dinsdag, echt goede muziek![/quote]

Robijntjah schreef:Oh
Ik heb er zo'n zin in, lekker gezellig, pepernoten, surprise, sneeuw, open haard, warme chocomelk, en meer van dat soort dingen!
IDecember!

Werd wel nat toen ik naar huis fietste 

En je bent er ook zo weer aan gewend..
Dan was het ook wel waard toch 
wat kunnen paarden af en toe toch verschrikkelijk gestoord doen!
Nu nog even een verslag afmaken en dan lekker een avondje bankhangen met vriendlief
Ik doe nu een project dus hoef weinig naar school. Zocht daarbij iets qua werk, om ff wat centjes te verdienen, dus vandaar. Heb opleiding hotelmanagement gedaan hiervoor, heb ook 6 jaar in de keuken van een eetcafé gewerkt + de cafetaria die erbij zat. Kon nu aan't werk als kok in een restaurant en bij het nieuwe werk ook. Erg leuk dus
Heb idd banen voor het oprapen hihi