[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 09:42

Super zeg die nieuwe libero!! Die is ook beter bijgewerkt. Daar staat al wel dat Engreida APTA is.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:01

VRAAGJE
WAT VOOR KLEUR ZIJN DEZE PONY`S
Afbeelding
Afbeelding

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:03

Wat gaan jullie hard zeg! Maar wel keileuk om te lezen allemaal, ik vind dit zo´n leuk topic met allemaal lieve mensen en vooral mooooooie paarden (en de bijbehorende mooie fotos Haha! ), post dan wel niet heel veel maar ik geniet van al jullie verhalen Ja

Verder ben ik nu even aan het uitbrakken, had gisteren 3 collegaatjes op bezoek om film te kijken en het was zo gezellig dat het 3 uur was voor ze de deur uitrolden Clown Ik ga dus zo ff sporten, maar oei, wat viel het opstaan me zwaar vanochtend Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:43

Zasread: Hahaha dat is idd een hele prettige kant van het werkprobleempje Knipoog. Ik heb dat werkprobleempje wel eens een paar maanden gehad (had toen ook bijna geen school en dat vond mijn baas erg makkelijk...) maar toen had ik ook flink veel verdiend! Enige nadeel was dat ik nog steeds het geld bleef uitgeven in het patroon van toen ik veel verdiende toen ik weer minder ging werken Tong uitsteken. Maar dat heb ik momenteel wel afgeleerd! Nu ben ik heeel goed geworden in sparen heb ik ontdekt Lachen.

Soeske: Dat is idd een moeilijk keuze, maar ja je moet wel zo leuk mogelijk werk hebben Lachen. Je moet het je hele leven nog werken, dus als je het leuk vind om te doen scheelt dat ook weer Tong uitsteken.

Robijntjah: December is idd een leuke maand, als je in huis mag blijven Lachen. Ik vind het dan altijd heerlijk om lekker op de bank te hangen met een grote kop thee en een goed boek... Maar als ik de deur uit moet naar school vind ik het al een stuk minder Tong uitsteken. In de kou wachten op de bus die vaak stamp vol zit en vertraging heeft. En al die regen... Ik mis het schaatsen Knipoog. Dat vond ik altijd zo leuk dat kon altijd nog op de rijn toen ik klein was, maar de laatste jaren is ie geen één keer dicht gevroren...

Mies_apollo: Ik hoop ook dat er meer faciliteiten bij komen... In iedergeval een longeerbak, nu moet je vaak 4 mensen af die voor je zijn om dan bij de laatste te vragen of ze de longeerbak voor je vrijhoud... (onze manier van reserveren Tong uitsteken). Het rijden gaat vaak nog wel... Al zou ik onze bak ook wel groter willen (en overdekt want echt droog blijft ie niet....) of nog een bak erbij. Op de vorige stal hadden ze een grote bak voor de 'echte dressuurruiters' en een kleinere voor de recreatieruiters die gewoon een keer een rondje in de bak doen. Dat vond ik ook wel een mooie verdeling.

Vannochtend moest ik eerst werken en daarna paarden buiten zitten... Was echt weer drama... Doe ik net het hek van het grote land dicht en Atlas en Komiek (zijn maatje Tong uitsteken) stonden eerst nog lief tegen elkaar doen en toen dacht Atlas bekijk jij het maar en gaf een bok richting Komiek. Die vervolgens zichzelf los trok en ik kreeg dr niet meer te pakken dus die galloppeerd dr vandoor... Atlas dacht nog joepie ik ga dr achteraan, maar gelukkig had ie respect voor me en toen ik even heel kwaad tegen m deed en 'hier blijven jij' tegen hem 'schreeuwde' bleef ie toch maar naast me stuiteren. Komiek was ondertussen in galop onderweg naar het goede land, maar ja dat hek was dicht... Dus stormde ze maar weer verder door het grote land heen. Alles in de andere landen natuurlijk meestormen... Zag er wel gaaf uit Tong uitsteken... Staart in de lucht neus omhoog echt net een arabier. Maar ja ik met Atlas het goede land in en Atlas nog maar vast gelaten en het hek wijdt open gedaan en toen Komiek geroepen (had weinig hoop) maar zowaar komt die gekke merrie in galop aanstormen en gaat ze het land in. Ik hek snel dicht gedaan en toen Atlas zn halster af gedaan. Vervolgens naar Komiek toe en haar halster afgedaan. Die dacht toen helemaal joepie vrijheid en ging er met een paar flinke bokkensprongen weer vandoor. En toen in galop en in een onwijze mooie uitgestrekte draf door het land heen . Toen dacht At laat ik ook even gaan showen en die stormde ook als een volleerde hengst met Ko door het land... Echt helemaal gek die twee! Zal wel door het weer komen denk....

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 12:39

ja ik denk het ook, Yippie is de laatste paar dagen ook echt een hogeschoolpaard, ze blijft gelukkig wel bij me hoor maar echt, het is net een gummibal, stuitert alle kanten op, en snurken maar Nagelbijten / Gniffelen
Maar je hebt gelijk, ziet er wel gaaf uit Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 12:54

Djemo Ik zou zeggen een vos en een bruine...

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:10

2 x vos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:45

Ik ga ook voor 2 keer vos Clown

Robijn is met dit weer ook een beetje zo hoor, in de bak, we zitten aan 1 kant recht aan het bos, dus dat vind ze eng, al die waaiende bomen enzo Nagelbijten / Gniffelen

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:27

Frankiej: Beterschap Ach gut

Sanne: Da’s balen zeg, dat dat dan niet even van te voren besproken wordt. Aan de andere kant, je kan wel cashen Haha!

Iloon: Heerlijk he, dat gevoel! Geniet er maar van meis Lovers

Jasmijn: Leuke foto’s zeg!

Soeske: Fijn toch, dat je de banen eigenlijk voor het uitzoeken hebt! Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan zou ik zeggen Tong uitsteken

Robijntjuh: Ik ook hoor, I love the holidays Haha! ! Sinterklaas, met al die kids en dan kerst er achteraan, dat hele samenhorigheidsgevoel! Super leuk Ja . Het weer is dan weer wat minder, tenzij er sneeuw ligt natuurlijk. Warme choco met scheutje rum bij de openhaard Vingers aflikken .

Mies_Apollo: Precies! Ik mis geen concert hoor *LOL*

Lisenka: Succes morgen! Hopelijk heb je een fijne afsluiting. Ik kijk van te voren even op welke bar ik sta, dan geef ik het wel even hier door, kom je me dan even opzoeken? Of ben jij een van die idioten die keihard gaan rennen om vooraan platgedrukt te worden Tong uitsteken ? Ik heb echt zin in dinsdag, echt goede muziek!

djemo: Ik zou zeggen vos en koffievos, of is dit een strikvraag?

evdpanne: Fijn is dat he, als die paarden alvast besluiten te gaan Nagelbijten / Gniffelen ? Roc is ook zo druk!

Coldplay was ZOOOO GAAAAAF Lovers !! Het was echt kippenvel zo goed, heerlijk zitten meebleren achter de bar. Ik zat beneden bij en m’n bar had direct zicht op het podium, geweldig! We hebben nog gelachen, achter onze bar is onze voorraad opgeslagen, maar daar bereiden de artiesten zich ook voor. “Voorbereiden” tussen haakjes, want de mannen van Coldplay hebben een tennistafel naar binnen laten rijden en voor het concert met z’n alle staan tafeltennissen *LOL* . Niet te filmen gewoon, zo grappig! Chris Martin heeft trouwens echt bizar mooie ogen Bloos .

Helemaal zeiknat geregend op de scooter. Door m’n waterdichte winterbroek en winterjas heen, het leek net of ik in m’n broek geplast had ROFL . Bij Anja even m’n broek in de droger gedaan en heb in een trainingsbroek van Iris op stal gelopen, toen hij droog was toch gereden Tong uitsteken . Hij was best fijn, maar wordt zo overijverig op die wissels Clown .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:30

Ik geloof meteen dat het gaaf was Haha!
Lijkt me echt super om dat op zo'n manier te kunnen meemaken Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha germ, helemaal nat!

Zou eigenlijk vandaag gaan longeren en morgen buitenritje, gaat dus niet door, dus planning opgeschoven: morgen longeren, zondag buitenritje Vork

Vandaag feessie van mijn vader, wordt 60. Dus dalijk even peerd water en hooi geven, en dan weer door!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:33

Succes dan, met dit weer Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:38

Alleen water en hooi, dus is zo gebeurd Haha!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:16

[quote="KG_Images

Lisenka: Succes morgen! Hopelijk heb je een fijne afsluiting. Ik kijk van te voren even op welke bar ik sta, dan geef ik het wel even hier door, kom je me dan even opzoeken? Of ben jij een van die idioten die keihard gaan rennen om vooraan platgedrukt te worden Tong uitsteken ? Ik heb echt zin in dinsdag, echt goede muziek![/quote]

Ja, ben 2 jaar terug ook geweest. Eerst in Ahoy en daarna in Arnhem.

Ik ga niet rennen, want ik heb voor Ahoy zitplaatsen. Mijn man gaat mee en als ik dan vooraan wil staan, dan moeten we vroeg weg. In Arnhem was ik wel zo´n idioot die keihard ging rennen, onder de armen van bewaking door, stond toen wel helemaal vooraan op een superplek. Ik hoop dat het net zo goed wordt als 2 jaar terug. Wel supergaaf, dat je die concerten bij kan wonen ook al ben je aan het werk.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:17

Robijntjah veel plezier vanavond. Gefeliciteerd met je verjaardag.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:19

Ja inderdaad, gewoon betaald naar concerten hé Haha!

Zit je 1e of 2e ring?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:20

Is niet mijn verjaardag Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:44

Gabriella -> Ja ik weet er alles van! Hihi!
Mijn dochter is 13,5 en zelf ben ik 37........

Kathleen -> Gelukkig is Rintske het scheergeluid al gewend, bij de vorige eigenaars werd ze ook regelmatig geschoren.
Als ze met al het andere nu ook zo zou reageren had ik allang een buitenritje gewaagd! Haha!
Sienna is andalusiër toch?
Best kans dat de Kentaur dan te smal voor haar is tegen die tijd......
Hoe was Coldplay gisteravond???

Sanne -> Das balen dat je je hele vakantie moet werken!
Kan je niet een dag ruilen met iemand dan?

Ilona -> Klinkt als een gezellig meeting!
Ben benieuwd naar de foto's!

Jasmijn -> Ja graag, stuur maar door!
Leuke foto's van Bandito en Chico!

Marielle -> Winnie is koffievos en Macho is kastanjebruin volgens mij.

Vanmorgen weer les gehad met Rintske.
Ik mocht deze keer aan de longe voor een zitles.
Rints was zooooo braaf!
Begin van de middag weer terug naar stal, de hoefsmid kwam langs, dus nu heeft ze weer mooi gekapte hoefjes. Clown
En zo ga ik nog een keer naar stal want de VA komt alle paarden inenten.
Met het scheren van afgelopen woensdag erbij heeft Rints d'r APK weer binnen! Haha!

Hier nog een paar foto's van mijn mooie meis;

Vóór het scheren;
Afbeelding

En ná het scheren;
Mooie kaaklijn.
Afbeelding

Oortjes weer netjes.
Afbeelding

En nog eentje om het af te leren. Knipoog
Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:50

Saida Netjes hoor! Ze ziet er echt super uit Pling

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:58

Suzanne: Toe maar weer, je heb de banen voor het uitkiezen!
Ik wist helemaal niet dat je kok was, ik dacht dat je een opleiding dierenarts assistente deed Bloos

Robijntjah schreef:
Oh Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb er zo'n zin in, lekker gezellig, pepernoten, surprise, sneeuw, open haard, warme chocomelk, en meer van dat soort dingen!

I Lovers December!

Daar kijk ik ook altijd naar uit! En daarna mag de winter heeeeel snel afgelopen zijn Ja

Michelle: Nee, ik kan geen vrij meer krijgen, dan had ik dat eerder aan moeten vragen... Zij zijn groot en ik is klein!
Ik heb gelukkig nog droog kunnen rijden Haha! Werd wel nat toen ik naar huis fietste Tong uitsteken
Vaidosa was gelukkig ook droog, want Lisa had de paarden binnen gezet Lachen

Lisenka: Ja, dat kleine spul groeit echt belachelijk hard Nagelbijten / Gniffelen En je bent er ook zo weer aan gewend..
Succes met je wedstrijd!!

Marielle: volgens mij zijn ze koffievos.

Bianca: haha dat ken ik :p Gelukkig was het wel super gezellig Lachen Dan was het ook wel waard toch Knipoog

Esther: Ik spaar ook alles braaf, ik wil namelijk binnenkort ook maar eens beginnen aan een rijbewijs en daar moet ik toch wel wat centjes voor hebben.
ROFL wat kunnen paarden af en toe toch verschrikkelijk gestoord doen!

Kathleen: Ik kan me voorstellen dat het concert van Coldplay helemaal super was!

Jolijn: Gefeliciteerd met uwen paps!

Saida: Dat is juist het probleem, er zijn 3 mensen die de dienst kunnen draaien, waarvan ik eentje ben, een andere is op vakantie en weer een anderen moet de week ervoor al bikkelen..
Wouwie, dat scheren heb je netjes gedaan Saida!

Zo net weer gewerkt, ging wel lekker, waren lekker op tijd klaar Lachen Nu nog even een verslag afmaken en dan lekker een avondje bankhangen met vriendlief Haha!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 16:22

Saida: Knap geschoren bekkie hoor! Coldplay was waanzinnig! Vanavond weer Hyper!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 16:31

haha, sanne, doe ik ook Knipoog Ik doe nu een project dus hoef weinig naar school. Zocht daarbij iets qua werk, om ff wat centjes te verdienen, dus vandaar. Heb opleiding hotelmanagement gedaan hiervoor, heb ook 6 jaar in de keuken van een eetcafé gewerkt + de cafetaria die erbij zat. Kon nu aan't werk als kok in een restaurant en bij het nieuwe werk ook. Erg leuk dus Lachen Heb idd banen voor het oprapen hihi
Bedankt allemaal Lachen
Vandaag les gegeven op een basisschool, is ons project. aan groep 5 en 6, vandaag 3 klassen. Hadden een slang mee, vonden de kids helemaal geweldig, maar stiekum wel wat eng haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 16:32

Danku danku Lachen

Ga er nu heen!

Mooie foto's Saïda!

Nou, tot morgen ergens ofzo Lachen

Doehoeg!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 16:36

Veel plezier!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 17:18

Ik ga naar Coldplay, bye! Doei!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 17:26

Ook veel plezier haha