wat zonde van zijn manen zeg...
Ik heb ze bij Tulipa een poosje terug op 1 lengte gesneden met zo'n speciaal mesje, dan krijg je ze wel mooi gelijk, maar je trekt er niks uit.
Misschien is dat wat?
Ze groeien vaak weer mooier aan als ze gelijk van lengte zijn...
Wat gek trouwens dat de dekens bij hem zo erg schuren, balen zeg!
Wat voor dekens heb je?
hmmm, zover vervelend dat je niet terug kunt scrollen om te reageren hier...
zasread vroeg volgens mij nog naar mijn nek...
dat gaat gelukkig weer een stuk beter!

zonde van de manen .

)..

De vellen hingen eraan! en sindsdien heeft hij ook geen blessures meer gehad. Heb eindelijk eens een zomer door kunnen rijden dus ik laat het maar zo, is beter voor hem en ook voor mijn portemonee

Klaar om te vertrekken naar het crossbos!
Lastig hoor zo'n paard! Voor Licor zou je misschien wel zo'n tussenstukje kunnen nemen bij je smartex rain, die verkopen ze van bucas. En voor de hoody zou ik misschien toch 6,9 nemen, die is een halve maat (dus 5 cm) groter en vliegendekens heb ik liever niet te strak of net aan. Let op, dat als je een hele maat groter wilt, dus 10cm, dat je dan de 6,11 besteld. Ik ga nu even kijken voor je bij die maten
Heb ook nog even via zijn oude site gekeken of ik het kon bestellen maar die werkt voor een groot deel niet meer.
Na het plaatsen van zoveel Suevvie foto's verdien ik nu echt wel Xender pix hor
dus ik vrees dat ik echt op zoek moet naar iemand anders. Heb al van een aantal mensen de tip gehad van Angela Remie uit Roosendaal en ben benieuwd of hij (of misschien 1 van jullie) haar kent?