Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caro_MarjaH schreef:Mijn punten waren ronduit slechtIk zit de laatste tijd in een soort neerwaartse spiraal waardoor ik steeds meer spanning opbouwde tijdens de proeven en daardoor eigenlijk steeds slechter ging rijden. Mijn doel voor vandaag was zorgen dat ik mijn schouders ontspan en daardoor met meer ontspanning in mijn lijf blijven rijden. Dat is gelukt dus ik ben tevreden! Voorlopig is mijn doel op concours nu om met ontspanning in mijn eigen lijf te rijden en weer met wat meer vertrouwen rond te rijden. Vandaag doel behaald, op naar de volgende keer!
iEmmaaa schreef:Ik heb vandaag mijn debuut gemaakt met Klasientje, tijdens het los rijden liep ze echt super fijn. Maar zodra we de proef begonnen was hef gaspedaal nergens meer te bekennen![]()
We moesten buiten los rijden en daarna in een klein donker halletje de proef rijden... Geen succes dus, uiteindelijk toch nog 172 bij elkaar kunnen rijden maar ik vind zelf dat de jury nog mild geweest is. Ik had hem zelf op 165 ongeveer zitten.
[ [url=m/NIkDWh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2i2Tf4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto's van tijdens het inrijden
xXutopiaXx schreef:Fijn dat je weer hebt kunnen rijden Esther! Staan er foto's van 't veulen in het topic? Want dan ga 'k ff terugkijken![]()